Skocz do zawartości

CPanel problem z otworzeniem szablonu w Joomla


Gość IwonaS

Recommended Posts

Gość IwonaS

Witam.

Jestem totalnym laikiem, więc na wstępie proszę o wyrozumiałość.Próbuję stworzyć podstronę BIP i podpiąć pod stronę główną. Całość stworzyłam już w szablonie w Joomli.Wszystkie pliki zawierające moją podstronę bipowską wysłałam przez Total Commandera do CPanelu.wszystko zostało zgrane, jednak jak otwieram w CPanelu ,,Site Publisher" pliki z Joomlą wyskakuje mi taki komunikat - ,,Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Could not connect to MySQL". Co powinnam zrobić lub co robię nie tak?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że główna strona nie stoi w joomli i chcesz zrobić podstronę która będzie na niej działała?
Jeśli tak, to samo przesłanie plików przez FTP nie wystarczy bo CMS (joomla) potrzebuje bazy danych do działania (np. MySQL). 
Na twoim lokalnym komputerze zapewne joomla jest podpięta do bazy, której nie ma na serwerze stąd też komunikat błędu. 
Najlepiej jest w takim przypadku przesłać świeże pliki joomli do podkatalogu który odnosił się będzie do podstrony, tzn.
jeśli twoja strona ma adres:
szkolnastronka.pl
a BIP ma być dostępny pod adresem
szkolnastronka.pl/bip/
to po zalogowaniu na FTP wrzucasz pliki joomli do katalogu "bip". Następnie wchodzisz na adres:
szkolnastronka.pl/bip/ i przechodzisz pierwsze kroki instalacyjne joomli (w tym wskazanie bazy danych z którą ma się łączyć). 
Po pomyślnej instalacji importujesz sobie pliki szablonu i to w zasadzie tyle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Jednak chciałabym się dowiedzieć jak mam te pliki wrzucić do katalogu "bip" w FTP?. Mam je importować? Myślałam, że przesyła się je przez Total Commandera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc:

Dnia 23.05.2017 o 22:15, Tomek napisał:


po zalogowaniu na FTP wrzucasz pliki