Gość Wojtek Napisano February 9, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 9, 2017 Witam,mam problem z świeżo zakupionym laptopem firmy lenovo Y70-70.komputer ma zaledwie miesiąc i pięć dni,po kilku dniach od zakupu komputer wyłączył się i nie reagował na żadne bodźce.po wymianie płyty głównej bo okazało się ze się spaliła komputer odebrałem po dwóch tygodniach,facet w serwisie ręczył ze grać i już nic się nie będzie działo po czym komputer znów się wyłączył i przejawia podobne objawy.prosze o pomoc bo średnio mi się widzi oddawać laptopa znów na gwarancje ponieważ on dłużej jest w serwisie jak w domu a nie wydałem pieniędzy żeby tam leżał Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano February 10, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 10, 2017 Hey. proponuje oddac ponownie na gwarancje!!! wkoncu od tego ona jest! jak to sie mowi do 3 razy sztuka jesli usterka ponownie sie pojawi masz prawo zarzadac wymiany na nowa sztuke. pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się