Skocz do zawartości

Wirusy ale czy mam się ich bać?


Recommended Posts

Witam. Mam taki problem bo nie znam się na tych wirusach i programach antywirusowych, a wskoczyły mi ostatnio takie powiadomienia w windows defender -> https://photos.app.goo.gl/Adx93yWquvR67KGQ7

W sumie to urodziło się to po tym jak próbowałem pozbyć się (podszywającej pod) stronę bing której nie mogłem i chyba i tak nie usunąłem całkowicie z kompa a jeszcze się nabawiłem tych nowych 😑 tragedia.

Na pewnych stronach pisało aby pozbyć się tych Occamy itd to można zainstalować coś jak malwarebytes 14-dniowe premium usunie wirusy ale nawet ich nie wykrył 😕 a pisali na stronie, że on je usunie.

Próbowałem to w ogóle usunąć w windows defender ale się nic nie działo klikałem usuń i nic te 2 zostały. Wziąłem też przywróć i poszedłem do lokalizacji pliku ale nie ma tam czegoś takiego jak checkgame.exe

Już się boję, że chyba czeka mnie czyszczenie całkowite dysku systemowego i reinstal całego systemu na nowo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, EcKo!? napisał:

Pobierz Malwarebytes i przeskanuj wszystko