Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sony musi dodać w sklepie nową zakładkę Ubisoft Pro Downgrade. Tylko Francuzi potrafią takie fantastyczne łatki do prosiaczka wypuszczać. Po fantastycznym patchu do AC Mirage teraz powtórka z rozrywki w Avatarze. 

  • Like 1
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, azgan napisał(a):

Kolejna gra gdzie wsparcie dla PS5 PRO jest zrobione na kolanie 

 

 

Szkoda bo to jeden z lepiej wyglądających tytułów z RT 

 

Sony powinno być bardziej restrykcyjne w kwestii przydzielania znaczka Enhanced PRO bo to już mema zaczyna przypominać 

Wydają gry, nowe gry w formie "kaszanka zone" zabugowane, z problemami technicznymi, a teraz to samo wydają kolejny raz popsute, a gracze kupili ps5 pro dla "lepszej" grafiki i mają "lepszą" grafikę co widać po filmikach z popsutymi patchami, pewnie poczekają kolejny rok na łatki

:smiech:

Edytowane przez Reddzik
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, Reddzik napisał(a):

Wydają gry, nowe gry w formie "kaszanka zone" zabugowane, z problemami technicznymi, a teraz to samo wydają kolejny raz popsute, a gracze kupili ps5 pro dla "lepszej" grafiki i mają "lepsza" grafikę co widać po filmikach z popsutymi patchami, pewnie poczekają kolejny rok na łatki

:smiech:

To jest smutne, aktualnie jest to topowa konsola do grania za niemałe pieniądze a nie potrafią wykorzystać jej możliwości w tytułach gdzie w zasadzie mogłaby pokazać swoje możliwości.

Edytowane przez azgan
  • Like 1
  • Upvote 3
Opublikowano

To fakt optymalizacja leży w dzisiejszych czasach ale NVIDIA tworząc DLSS dorzuciła do tego cegiełkę , w ruchu jest lepiej testowałem na Spiderman remaster , cyberpunk i wg mnie wygląda to na pro  dużo lepiej , oczywiście do dobrego PC nie ma podjazdu, napewno pro zrobiło dużo dobrego w obniżeniu ceny slima za 2000-2200 konsola napędem "Windowsem" itd świetny zakup , zobaczę dziś w HL czy jest różnica bo tam w trybie wydajnośći miałem mydło na zwykłym ps5 

Ale bez dużego wyświetlacza 4K nie ma sensu brać pro , wersja ultra biedna PS4 zwykle plus monitor 1080p , wersja średnia ps5 slim i np taki OLED B3 który kosztował ostatnio na promilach 3000 zł, czyli w cenie 5000 świetne zakupy

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, voltq napisał(a):

NVIDIA tworząc DLSS dorzuciła do tego cegiełkę

Oni stworzyli DLSS z mysla o braku mocy w RT, zeby po jego wlaczeniu podbic fps. Wdg mnie pisanie, ze nvidia przylozyla cegielke do zlej optymalizacji daleko mija sie z prawda, to nowe silniki i leniwi deweloperzy sa tylko i wylacznie winni. Ja do dzis w zadna gre nie gralem z DLSS wlaczonym gdzie nie bylo RT bo mocy nie brakowało. To nowe silniki, brak czasu i pospiech ksiegowych zespusl branze, a nie to, ze nvidia wydala DLSS bo jego w dobrze zoptymalizowanej grze tez wlaczyc mozna ;) Ale to moje zdanie ;)

Kiedys gry dzialay po 25fps i nikt nie zwalal winy na deweloperow tylko wychodzily nowe gpu, ktore podwajaly wydajnosc.

Edytowane przez Phoenix.
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Bez DLSS Path Racing w 4K@120fps to chyba ogarnie dopiero RTX 9900 w litografii 1nm o mocy 1kW+. Dochodzimy powoli do technologicznej sciany, a upscalery inteligentnie oszczedzaja zasoby.

 

"To, jak małą rzecz można zbudować, zależy od tego, jak małe są powiązane z nią bloki konstrukcyjne. Na przykład atom krzemu mierzy 117 pikometrów lub 0,000000000117 metra. To niewiele, ale obecna najmniejsza rozdzielczość 3-nanometrowego procesu produkcyjnego to zaledwie 26-krotność tej wartości. W pewnym momencie struktura stanie się zatem zbyt drobna, aby zagwarantować niezawodną strukturę tranzystora. Założono, że rozdzielczość 0,5 nanometra może zostać osiągnięta dopiero w 2037 roku."

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano
8 minut temu, slafec napisał(a):

PSVR2 z Horizon COTM za 399 euro.

300$ w USA, czyli bez podatku to chyba nowa, standardowa cena? Ciekawe czy wygaszają już cały projekt, niczym PSVitę?

 

4 godziny temu, DżonyBi napisał(a):

Bez DLSS Path Racing w 4K@120fps to chyba ogarnie dopiero RTX 9900 w litografii 1nm o mocy 1kW+. Dochodzimy powoli do technologicznej sciany, a upscalery inteligentnie oszczedzaja zasoby.

Nawet natywne 4K 120fps nie byłoby takie łatwe BEZ RT :E 
Wystarczyłoby bardziej zintegrować skalowanie z konkretnymi efektami, aby dotyczyło głównie cieni, odbić, dymu, oświetlenia, wygładzania krawędzi... Będzie jak natywna, tylko efekty użyją sztuczek, jak obecnie RR z RT.

  • Like 1
Opublikowano
3 minuty temu, musichunter1x napisał(a):

300$ w USA, czyli bez podatku to chyba nowa, standardowa cena? Ciekawe czy wygaszają już cały projekt, niczym PSVitę?

 

Nic nie wygaszają.

To nie jest nowa cena, tylko promocja na black friday. 

Opublikowano (edytowane)

Huh, czyli oficjalnie nie było spadku MSRP. Zgaduję, że zrobią jak z PSVR 1,, gdzie po BF cena się utrzymała, a nawet jeszcze spadła na koniec roku..., choć raczej nie liczyłbym na spadek do ~<1500 zł.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
Opublikowano

PSVR2 ma już prawie 2 lata, najwyższa pora na obniżki. Zwłaszcza że z ceną na premierę odrobinę przesadzili.

Ciekawe jak wygląda sprzedaż i czy jest lepiej od PSVR1. Pomijając pojawiające się nieprzychylne informacje od "insiderów" (które później Sony dementowało) nic na ten temat nie wiemy.

Opublikowano
Teraz, raiders napisał(a):

Dramatyczne są te kontrolery  DualSense ...  kolejny mi padł ...a  to już 8-9 odkąd  posiadam PS5   i wszystkie na   dryfujący LEWY  analog :placz::woot: ... naprawdę  dramat  .

Mi już padły 3 sztuki, dwa razy analog i raz trigger. Dla porównania w Nintendo switch, które eksploatowałem znacznie intensywniej (same Xenoblade to pewnie z 500h, Zeldy ponad 300h) nic mi nie padło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...