Bo sobie nie zdaje sprawy jak programowy pomiar frametime jest mało wiarygodny. Niektórzy myślą, że to coś nowego tylko już starym frapsem można było to robić i presentmon(riva, capframex oraz inne gui) dokładnie robi to samo tylko ma obsługę niskopoziomowych API.
Nawet wersja presentmon-a zmienia wyniki i działają różnie także w zależności od buildu windy. W zależności od konfiguracji - GPU, CPU SMT on/off itd potrafi takie bzdury pokazywać, że głowa mała.
I wy razem ze mną nie możecie, bo komentujecie.
No ale ja widzę, że pomiar się zgadza z tym co czuję na myszce i są spowolnienia. Gdyby nie było, to bym to olał, a szczególnie w walkach to czuć i niezbyt fajnie się biega i celuje w takich warunkach. Lowsy niskie są dobre jak się gra w strategie, a nie akcje.
Takie zjawisko wystepuje od 20 lat nie warto tak mieć bo jak sam zauważyłeś masz niepotrzebnie wyższy pobór w idle i niczego to nie daje co do wydajności, po włączeniu jakiegoś gry/benchmarka itp grafa automatycznie wrzuca odpowiednie zegary do danego obciążenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się