Skocz do zawartości

Funky Koval

Użytkownik
  • Postów

    189
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Funky Koval

Bywalec

Bywalec (3/5)

152

Reputacja

  1. Jest nowy bug jak w czasie gry zginiesz i chcesz wejść w menu broni i zmienić dodatek gra nie pozwala Ci kontynuować (perma "need medic" state)
  2. Chłopie daruj sobie złośliwości i pouczanie. Więcej Ci nie będę odpowiadał, kolejny bezwartosciowy post odhaczony.
  3. Miała być refleksja, mieli zrezygnować z corocznego cyklu wydawniczego a tu proszę. MW4 będzie recyklingiem MW2 (2022). Data premiery: 2026 https://www.eurogamer.pl/wyciek-ujawnia-ze-call-of-duty-modern-warfare-4-jest-kopia-mw2-gracze-nie-sa-zadowoleni
  4. O ty zlodupcu!
  5. Tyle lat a czerwoni jeszcze sterów nie ogarneli? Ja pie****e ale żenada
  6. Jakby to była blokada w sensie bana to byś dostał informację, że masz nałożone ograniczenie na konto. Wygląda na bug. Czekaj na łatkę albo sprawdź: - spójność plików gry - binding klawisze czy nie ma konfliktów - jak masz ustawioną widoczność chatu Jak nic nie pomoże to reinstall gry i zgłoszenie dp supportu
  7. Naczelny się ze*rał
  8. M250 — patch zmniejszył “magnitude recoil”, ale jednocześnie zwiększono “recoil variation”. W praktyce: odrzut może być bardziej losowy. NVO-228E — podobnie jak M250: mniejszy “magnitude”, ale większa losowość odrzutu. RPKM — także objęta zmianą: gracze donoszą, że recoil jest teraz trudniejszy do kontrolowania, szczególnie na większe dystanse. SG 553R — to broń najdotkliwiej “ukarana”: patch zwiększył losowość odrzutu i zmniejszył skuteczność na długim zasięgu. SOR-300SC — również nerf: większa losowość odrzutu, co czyni ją mniej przewidywalną, szczególnie przy ciągłym ognie. Przysiągłbym, że Kord 67 ma też gorszy odrzut
  9. Może EA nie umieją naprawiać ale przynajmniej bronie znerfią
  10. Mordo ale mi wychodzi na to, że obecnie to każdą grę AAA robią partacze
  11. No to odnawianie życia przy koksownikach działa ślamazarnie i psuje cały flow rozgrywki. Mogli już z tego zrezygnować i dać samą zimową kosmetykę. Wk****a mnie współczesny gaming. Kupujesz grę, działa gra się fajnie. Po pół roku paczowania i balansowania musisz się jej nauczyć od nowa, poza tym nie działa/kraszuje a ulubiona spluwa już nie kosi tylko żałośnie popierduje groszkiem. Co Arrowhead zrobiło z moim kochanym Helldivers 2 to bania mała. Live service my ass W BFie widzę robi się podobnie - każdy pacz to dwa kroki w przód trzy w tył. I do tego psuje grę pod kątem technicznym. Serio? To tak musi już zawsze wyglądać? Czy może developerzy to po prostu fleje i patałachy? Niech ktoś mi to wyjaśni prostymi słowami bo ja naprawdę tego nie rozumiem
  12. K*rwa ten pacz miał naprawiać a gra dla mnie popsuta. Dostałem stutterów, audio kroków się POGORSZYŁO. Teraz każdy przeciwnik to j*****ny ninja. Dno dna
  13. Za ten spowolniony maksymalnie progres to całe Dice i EA powinno zapier*****ać na galerze do czasu premiery Battlefield 7. Nawet niezłą grę zrobili ale psują ja nachalną monetyzacją
  14. Uh ale chłopina zaorał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...