Skocz do zawartości

Endrju1500

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Endrju1500

Zielony

Zielony (2/5)

0

Reputacja

  1. To prawda. Ciekawe ile pan skórzana kurteczka tym razem zaśpiewa za nowe technologie
  2. Z tym 1% low to niestety Intel sobie lepiej jakoś radzi. Przynajmniej według tego człowieka:
  3. I masz więcej FPSów w tym Batelfildzie po wymianie procka?
  4. Ja gram w 4K to nie odczułbym dużej różnicy. A przy sprzedaży procka dopłata nie jest warta dodatkowych FPSów a często ich braków
  5. Gdyby ktoś był ciekawy odnośnie dostępności procesorów intela w ramach gwarancji, to posiadają na wymianę 14900KS. W czwartek odebrał go kurier i niestety w poniedziałek będzie już dostarczony. Centrum serwisowe jest w Holandii. A już kupiłem 9800X3D i tak się cieszyłem, że cichy komputer sobie złożę…
  6. Dobra to kończę God of Wara i wysyłam procka do Intela
  7. Czyli co? Lepiej bezpośrednio do Intela uderzać niż morele?
  8. Pytanie czy mi nie odeślą kolejnego egzemplarza a tego bym nie chciał. Moja sztuka to wersja BOX.
  9. Tak wszystko jest ustawione standardowo nic nie podkręcałem bo strach z tym prockiek. BIOS zainstalowany najnowszy na płycie Z790 Gigabyte Gaming X AX
  10. Cześć wszystkim! Mam problem z moim 14900KS, ponieważ jest zdegradowany. Nie zawsze chcą się zainstalować sterowniki od karty graficznej, wyskakujące BSODy podczas korzystania z przeglądarki internetowej, wyłączanie komputera podczas grania. Procesor był kupiony w morele. W jaki sposób uzyskać zwrot gotówki, ponieważ już stety/niestety chce coś wziąć od konkurencji. Czy dokonać reklamacji z tytułu rękojmi w morele czy od razu wysłać procesor bezpośrednio do Intela?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...