Skocz do zawartości

emer

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia emer

Nowy

Nowy (1/5)

0

Reputacja

  1. No nie widać, wskazuje na to nie wyrobienie się w czasie zakładanym przez kartę gwarancyjną. Co nie zmienia faktu, że taka zwłoka daje mi pewne możliwości, co do których chciałem się upewnić od bardziej doświadczonych w tym zakresie osób.
  2. W wielu kartach Asus Dual wystepuje ten sam problem-wentylator bliżej bracketu łapie jakieś luzy i wydaje rezonujący hałas nawet przy niskich obrotach, felerne modele.
  3. Tak, według regulaminu mają na realizacje 28 dni, przy czym w poście zaznaczyłem, że dziś ten termin 28 dni został przekroczony i moim pytaniem jest, jakie mogę wysunąć w związku z tym opóźnieniem żądania.
  4. Cześć wszystkim! Mam szybkie pytanie – chodzi o Komputronik. Może się orientujecie albo mieliście okazję testować na własnej skórze. Oddałem GPU Asusa na gwarancję, dziś mija 28 dzień roboczy. W regulaminie mają napisane, że czas rozpatrywania 14 dni roboczych lub 28, jeśli muszą wysyłać do serwisu producenta. Wiem, że GPU została wysłana do serwisu producenta. Pytanie – kto odpowiada przede mną z tytułu gwarancji? Asus czy Komputronik (wszak, zakupując GPU – nie było informacji, że gwarancja zewnętrzna/producenta)? To sklep przyjął ode mnie sprzęt i spisał protokół. I jeśli nie zmieszczą się w terminie, który dziś upływa – reklamacja z tytułu gwarancji zostanie uznana? Jakie mogę wysunąć żądania? Moim roszczeniem była wymiana na nową, wolną od wad tę samą kartę bądź kompletnie inny model – czy w obecnej sytuacji zwłoki mogę napisać do nich maila z żądaniem wysłania nowej GPU, lub jeśli nie jest ona dostępna, to żądać wysłania innego modelu w cenie zakupu? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...