Skocz do zawartości

emer

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia emer

Nowy

Nowy (1/5)

1

Reputacja

  1. Update w sprawie dla zainteresowanych: Asus zadecydował, że karta ma zostać wymieniona na nową. Karta, którą reklamowałem była zakupiona w cenie 2300zł, obecnie jest niedostępna, więc mam wybrać sobie inną, z możliwością dopłaty. Zdecydowałem się na karte w cenie identycznej, lecz o generację, jak i model wyższą. Obecnie, karta którą oddałem na rynku wtórnym ma wartość ~1200zł. W wyniku reklamacji wyszedłem na plus o 1,1k zł. Pozdrawiam wszystkich i serdecznie dziękuję @eNeSik za okazaną pomoc na pw.
  2. Rx 6750xt, przy czym problem ten nie dotyczy wyłącznie Radeonów, również RTXy Asus Dual borykają się z tym problemem. Od teraz będę tak robić. Niestety nie byłem świadom różnic w momencie reklamowania.
  3. No nie widać, wskazuje na to nie wyrobienie się w czasie zakładanym przez kartę gwarancyjną. Co nie zmienia faktu, że taka zwłoka daje mi pewne możliwości, co do których chciałem się upewnić od bardziej doświadczonych w tym zakresie osób.
  4. W wielu kartach Asus Dual wystepuje ten sam problem-wentylator bliżej bracketu łapie jakieś luzy i wydaje rezonujący hałas nawet przy niskich obrotach, felerne modele.
  5. Tak, według regulaminu mają na realizacje 28 dni, przy czym w poście zaznaczyłem, że dziś ten termin 28 dni został przekroczony i moim pytaniem jest, jakie mogę wysunąć w związku z tym opóźnieniem żądania.
  6. Cześć wszystkim! Mam szybkie pytanie – chodzi o Komputronik. Może się orientujecie albo mieliście okazję testować na własnej skórze. Oddałem GPU Asusa na gwarancję, dziś mija 28 dzień roboczy. W regulaminie mają napisane, że czas rozpatrywania 14 dni roboczych lub 28, jeśli muszą wysyłać do serwisu producenta. Wiem, że GPU została wysłana do serwisu producenta. Pytanie – kto odpowiada przede mną z tytułu gwarancji? Asus czy Komputronik (wszak, zakupując GPU – nie było informacji, że gwarancja zewnętrzna/producenta)? To sklep przyjął ode mnie sprzęt i spisał protokół. I jeśli nie zmieszczą się w terminie, który dziś upływa – reklamacja z tytułu gwarancji zostanie uznana? Jakie mogę wysunąć żądania? Moim roszczeniem była wymiana na nową, wolną od wad tę samą kartę bądź kompletnie inny model – czy w obecnej sytuacji zwłoki mogę napisać do nich maila z żądaniem wysłania nowej GPU, lub jeśli nie jest ona dostępna, to żądać wysłania innego modelu w cenie zakupu? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...