Cześć,
Opis:
Potrzebuję pomocy w doborze sprzętu do biura (klasycznie stałby pod biurkiem/na biurku), który służyłby do obsługi programu ERP oraz zwykłych, standardowych czynności biurowych jak przeglądarki, excele, e-maile i tak dalej - nie korzystamy z żadnych programów graficznych jak PS, AI, czy innych do których wymagane byłoby GPU.
Komputer włączony byłby praktycznie non stop, ponieważ na nim by była hostowana baza SQL (do programu ERP), z której korzysta też drugi komputer w sieci lokalnej. Baza jest na MS SQL Express, rozmiar bazy ~3GB (wersja Express ponieważ przebicie darmowych 10GB przy obecnym tempie potrwa dłużej niż 10 lat).
Chciałbym aby komputer był stabilny, w miarę wydajny oraz nie był mega pożeraczem prądu. Dodatkowo celowałbym w ok. 32GB ramu oraz 2 dyski SSD SATA DC600M od Kingston.
Nie mam planu zapinania dysków w raid 1, ponieważ do pełnego backupu maszyny korzystam z NASa (raid + backup online + offline).
Budżet:
Wydaje mi się że do około 5 tysięcy będzie wystarczający.
Z góry dziękuję za pomoc w doborze sprzętu.
Pozdrawiam