Skocz do zawartości

tytus77

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia tytus77

Nowy

Nowy (1/5)

2

Reputacja

  1. Ja też na początku w 2016 mogłem wytrzymać w wyścigach VR maksymalnie 20min, na spokojnie zwiększałem czas i teraz nic mnie w VR nie rusza, mogę godzinami siedzieć bez żadnych objawów Jedyne problemy mam z płynnym rozglądaniem się gałką na boki - wtedy czuje się dziwnie otępiony. Tak jak @VRman pisał na spokojnie bez zmuszania się bo to tylko sprawi że mózg będzie źle reagował na VR
  2. Fajne gogle i wyświetlacze ale cena nie do zaakceptowania, w moim przypadku mogę dać max 5tyś za gogole z oledami na pełnym wypasie, wszystko powyżej mnie nie interesuje i pozostaję przy tym co mam Szczerze to mam dość bycia beta testerem i już mnie nie kręci testowanie nowinek nieznanych "chińczyków" który za chwilę znikną z rynku. przez wiele lat bawiło mnie konfigurowanie, ustawianie, testowanie itd ale już chyba za stary jestem na to! Chcę mieć wszystko dopięte out of box - tak zapewne będzie ze steam frame a te wszystkie chińskie zabawki to zawsze mają coś nie tak, tracking, oprogramowanie, jakość, więc tym bardziej nie będę wydawać 2tyś euro za bycie beta testerem Używam PSVR2, są bardzo dobre z Globular Cluster CMP2 + mam zmodyfikowane głośniki z Logitech Chorus jak w indexie, do tego dobre ustawienie sweet spootu i można godzinami jeździć W Q3 mam problem z binocular overlap który jest słaby i oczywiście lcd, po za tym gogle z bobovr są dobre a z VD na av1 obraz jest super.
  3. Ale przecież już od dawna na kartach 50xx (i chyba 40xx) w VD na q3 używa kompresji AV1, można to wymusić w ustawianiach i obraz jest żyleta. W szoku byłem jak to wszystko dobrze wygląda gdy pierwszy raz odpaliłem AV1, na oko nie widać różnicy między kablem a wifi więc duży bitrate nie jest potrzebny by uzyskać dobry obraz na tym kodeku. Zakładam że na frame w AV1 i połączeniu z foveated rendering da bardzo dobry efekt. Ja wole kabel ale jak jest ciśnienie na standalone VR i obraz będzie podobny to może być choć i tak musisz podłączać dodatkowy kabel by zasilić szybko wyczerpującą się baterie ;p Może rzeczywiście w frame obraz będzie żyleta w ruchu i zobaczę tą różnice w porównaniu do oledów. Na pewno zwrócę na to uwagę ale czasami lepiej pewnych rzeczy nie widzieć bo jak raz zobaczysz to już nie odwidzisz
  4. Zgadzam się z tym w 100%, w vr mocno "siedzę" od 2016 i przerobiłem wiele gogli VR, nie czuję tego dużego persistence w oledach i nie przeszkadza mi to w simracingu (ścigam się tylko w VR). Nawet grając w GT7 na zwykłej ps5 obraz wg mnie jest do zaakceptowania i nie przeszkadza smużenie na które po chwili nie zwracam uwagi. Teraz głównymi gogalami właśnie przez oledy jest PSVR2 a nie Quest3 który leży i kurzy się w szafie. Czekam na frame, kupię ale raczej nie będę zadowolony z wyświetlacza LCD nawet jak ma idealny persistence Dla mnie w VR na pierwszym miejscu to czernie + kontrast i kolory, później rozdzielczość (już od 2k jest zadowalająca), FOV (da się szybko przyzwyczaić), reszta nie ma dla mnie praktycznie znaczenia. @VRman mam wrażenie że dla Ciebie liczy się tylko FOV który jest nie do przeskoczenia w goglach dla mainstreamu i persistence na który większość nie zwraca uwagi Cieszę z tego co jest, jeżdżę i gram dużo w VR, mam na koncie tysiące godzin i potrafię przymknąć oczy na niedoskonałości dzisiejszych gogli ale czerni nigdy nie wybaczę bo wtedy pryska cała imersja w VR!
  5. Jeżeli jakość wykonania "decarda" będzie jak w indexie i będzie miał oled to biorę na premierę jak indexa. Połączenie po kablu raczej też będzie bo wątpię by olali dość duże grono sim maniaków którzy we większości tylko na kablu, wiem coś o tym Z ceną 1200e nie będą celować w dzieciaków co kupują najtańsze zestawy q2 czy Q3s by bawić się w gówno gierki Cena zobowiązuje do racjonalnego podejścia a że valve nic nie musi to widocznie nie zależy im na sprzedaży setek milionów sztuk.
  6. Hej, wtrącę swoje trzy grosze do dyskusji lcd vs oled Od 2016 kiedy zacząłem przygodę z pełnoprawnymi goglami VR, miałem premierowe HTC Vive, Samsung Odyssey+, Valve Index, Pico4, teraz posiadam PSVR1, PSVR2 i Quest3. Moje postrzeganie lcd vs oled w vr jest jednostronne i nie cierpię lcd. Głównymi goglami do PC to teraz psvr2 właśnie przez to że mają oledy czyli idealną czerń, dobrą jasność i połączenie kablowe (bez lagów i kompresji). Lcd w Q3 rzeczywiście jest ostry ale to nie tylko zasługa paneli a soczewek pancake, myślę że jak psvr2 miały tez naleśnikowe soczewki to byłyby idealne. Binocular overlap jest straszny w Q3 więc jakby to poprawili i dodali oledy to tez będą prawie idealne gogle w średniej cenie. Dalej czekam na idealne gogle z oledami, mam nadzieje że decard od valve mnie zaspokoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...