Skocz do zawartości

Ysiek

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ysiek

Zielony

Zielony (2/5)

0

Reputacja

  1. Nic nie reaguje , zmieniałem w afterburner nic , nawet wyłączyłem urządzenie w menadżerze urządzeń i dalej chodzą , to co na gwarancję ? P.S: Dziś nawet nie mam tych zakładek od wentylatorów w GPU-Z wtf?
  2. Wiatraki właśnie chodzą chyba na maxa non stop nie wiem dlaczego i tak mi huczy non stop..
  3. To nie AiO to grafika , co może być nie tak ?
  4. Od AiO drugi screen zmieniłem na 50% i dalej szumi ostro ..
  5. Zrobię to jak tylko zajde do domu po pracy
  6. Cześć wszystkim. Od wczoraj mam taki problem , że , gdy odpalę PC od startu bardzo głośno chodzi chyba AiO (jak przykładam ucho to najbardziej chyba słychać ten szum przy AiO zamontowanym z góry) , zrobiło się to samoistnie , poprzedniego wieczoru wyłączyłem kompa i poszedłem spać , z rana przed pracą odpalam i nagle słyszę , że komp chodzi bardzo głośno.. nic nie zmieniałem nic w ustawieniach nie szperałem, AiO mam ustawione na 100% PWM w BIOSie, od początku tak miałem i wcześniej działało normalnie , temperatury są spoko, próbowałem wczoraj zmieniać na mniejszy % pompę i nic.. i nie , nie ustaje ten odgłos po kilku / kilkunastu minutach od włączenia PC , jest tak non stop póki PC nie przejdzie w stan uśpienia albo go nie wyłączę.. Informacje: 1.Windows 11 2.AiO: Arctic Liquid Freezer III 360 Pro ARGB 3.PC jest nowy 4.Nie jestem pewny w 100% czy to AiO Messenger_creation_DAD1DFBA-BCC3-4E97-BD4C-1867F6D2ED47.mp4
  7. Też myślę , że tak mogło być właśnie , piszę do serwisu zaraz zobaczymy co odpiszą jak coś nie tak to gdzie walczyć z Nimi ? Rzecznik praw konsumenta czy co radzicie?
  8. Komputer przyszedł poskładany już z kartą graficzną w środku , starszych sterowników próbowałem i nic z tego dalej to samo , tak czytałem o tym VRR mam wyłączone z automatu, próbowałem zmniejszać odświeżanie do 240Hz z 360 i ciągle to samo.. Kable wymieniałem , porty w karcie/monitorze też i nic , DDU też próbowałem i nic.. tylko nie wyjmowałem karty i nie wkładałem.
  9. Nie zapeszać od ponad 2h jest OK na integrze, jeżeli jutro będzie cały dzień OK to co dalej? Kombinować coś z grafiką jeszcze czy po prostu kontaktować się ze sklepem , bo jest uszkodzona grafika?
  10. Witam , mam irytujący problem z komputerem , w randomwych sytuacjach dosyć często , bo po kilka - kilkanaście razy dziennie wyskakuje mi taki ekran jak w załączniku (szary z niebieskimi liniami) czasem PC się przy tym restartuje czasem sam muszę zresetować, bo nic nie mogę zrobić , cały zestaw jak i monitor jest nowy około miesiąca użytkowania , co tym bardziej mnie irytuje , nie wiem co robić czy odsyłać na gwarancję (boję się ,że u nich będzie wszystko ok i powiedzą Panie u Nas wszystko działa ..) nie wiem na 100% czy to wina PC czy monitora.. Moja specyfikacja (PC jak i monitor są nowe) Procek : 9800x3d Płyta:MSI X870 TOMAHAWK MAX WIFI GRAFIKA: GIGABYTE RTX 5080 16 OC RAM: KINGSTON FURY Beast 32GB 6000Mhz Dysk: Kingston KC3000 2TB PSU: Seasonic Focus GX-1000 Monitor: MSI MPG 271QRX Co robiłem: Zmieniałem kabel z DP na HDMI dalej to samo .. Odinstalowywałem stery przez DDU grafiki i nic Stasowałem na nowo system też nic Może to przez RAMY (profil EXPO ,że przedstawione na 6000Mhz) ,ale części są kompatybilne to nie powinno to być przez to .. Przeszukałem forum REDDIT i to opcji może być dziesiątki i nie wiem co już robić , proszę o pomoc .
  11. Mam taki problem , gdy kopiuje pliki na zewnętrzny SSD (Dysk SSD Lexar 1TB NM620 w obudowie) obudowa to (KingSpec) to jak kopiuje przez kopiuj wklej transfer mam na poziomie 60-100mb/s , a gdy np kopiowałem pliki przez program typu Macrium Reflect to transfery są w okolicy 250-400mb/s , niby napiszecie to kopiuj przez program , tak , ale wkurza mnie to , że można potem na dysku otwierać skopiowane pliki tylko przez wcześniej wymieniony program, poradzicie coś? Nie wiem jakiś program inny ewentualnie co pozmieniać w Windowsie żeby zwykły transfer z poziomu windowsa (Win 10) był lepszy, pozdrawiam, P.S: Mam USB 3.0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...