Zeneko Napisano February 11, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 11, 2017 Na stronie portalu wymagane jest posiadanie konta na FB by komentować artykuły. Nie dziwi więc znikoma ilość komentarzy, a właściwie ich brak. Taka macie strategie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtxxor Napisano February 11, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 11, 2017 zaproponuj alternatywę, rozważy się Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DanielYS Napisano February 11, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 11, 2017 disqus daj przecież on ma i komentowanie przez fb i komentowanie przez inne sociale (także bezpośrednio konto) - wszyscy będą happy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zeneko Napisano February 20, 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano February 20, 2017 Konto na forum i starczy, po co promować na siłę inne social media. Rozumiem, że na początku to może być dla Was ważne, ale co najwyżej powinna to być forma ułatwienia, alternatywa, ale nie jedyna możliwa opcja.. Dobrze widzieć te same twarze co na Overclock... tak na marginesie... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcug Napisano February 20, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 20, 2017 (edytowany) Ja to pisałem od razu, jak ten "ficzer" został wprowadzony. Liczba komentarzy z niewielkiej spadła do bliskiej zeru . Edytowano February 20, 2017 przez tomcug Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
haha3 Napisano February 20, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 20, 2017 również twierdze że to słaba opcja Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KiT Napisano February 24, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 24, 2017 I jak tam, jakieś przemyślenia dokonały się po stronie Administracji Szanownej? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Technik Napisano February 28, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 28, 2017 Admiralicjo Szanowna, Jesteście relatywnie nowym portalem walczącym o miejsce w czołówce. Waszą naturalną przewagą powinna być elastyczność i szybkie dopasowanie się do trendów i potrzeb, oraz na 100% błyskawiczna reakcja i odzew. Wydaje mi się, że powinniście nad każdym z tych aspektów popracować bo obecne wrażenie jest w tym temacie nie do końca korzystne. P.S. Szybka reakcja i tzw. open feedback channel nie oznacza automatycznej zgody, ale milczenie też nie jest opcją. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtxxor Napisano February 28, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano February 28, 2017 Techniku Szanowny ;) Problem jest taki, że nikt nie zasugerował konkretnego rozwiązania. Jak żeśmy robili głosowanie, to Facebook wygrał z Disqusem i wewnętrznym systemem w stosunku bodaj 10 : 1, choć Disqus mocno lobbowałem - ale nawet grono redaktorskie za wyjątkiem widocznego tu Tomka opowiedziało się za Facebook. Wiadomym jest, że nie dogodzi się każdemu. Ale tutaj relacja była taka, że na 10 głosujących za FB trafił się może jeden zwolennik czegoś innego. I jako programista mam związane ręce. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Technik Napisano March 1, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano March 1, 2017 Drogi Administratorze, Głosie Szanownej Redakcji, O i to rozumiem: Jest odpowiedź. Jest wyjaśnienie. Rozumiem demokracja te sprawy, system zawodny ale sprawdzony. A nie wpadliście na pomysł, by tego rodzaju głosowania robić w gronie odbiorców, a nie redakcji? Nie dość, że to dobry PR to i gradacja priorytetów stosowniejsza, skoro komentarze mają tworzyć odbiorcy, a nie grono redaktorskie... Co do propozycji rozwiązania to konto podstawowe do portalu i forum to konto zakładane na waszej platformie, jeśli chcecie by było zintegrowane z różnymi platformami jak FB, Disqusem, YT, Twitter, nie widzę przeszkód by było w panelu zarządzania kontem w sekcji integracja, stworzonej na te potrzeby. A tak z ciekawości, planujecie jakieś reality check w tym temacie? Jeśli tak to ile czasu potrzebujecie, by zauważyć, zrewaluować i usunąć przyczyny pustki w komentarzach? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KiT Napisano April 21, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano April 21, 2017 I jak pokazuje praktyka okowy złej decyzji rzutują na popularność portalu.... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się