Skocz do zawartości

lamparcicho

Użytkownik
  • Postów

    553
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana lamparcicho w dniu 7 Listopada 2024

Użytkownicy przyznają lamparcicho punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lamparcicho

Wyjadacz

Wyjadacz (4/5)

697

Reputacja

  1. Prawidłowo Czyli wszystko po kolei zatem
  2. Wszystko
  3. lamparcicho

    Atomfall

    Grafa jak ze sniperów, taka powiedziałbym "typowa" dla tego studia i ich silnika Pewnie w końcu i oni dodadzą w kolejnych grach RT, fpsy spadną o połowę ale będzie ładniej Nie zapominajmy o rzeczy ważnej: Atomfall powinien śmigać na Series S a na PS5 Pro wręcz błyszczeć
  4. @Jaycob Białość, widzę białość Czyżby tam ukrywało się to:
  5. lamparcicho

    Atomfall

    Sekcja z poradami dla noobów A co do optymalizacji to jest bdb. i trzyma na najwyższych 120fps w 1440p na 3090tce Widoczki fajne, klimacik też a grafa moim zdaniem w oczy nie kłuje
  6. lamparcicho

    Atomfall

    Jedziemy z Atomfall(usem)
  7. lamparcicho

    Atomfall

    @sideband Widział Widział też gry, co wyglądają jak gó... i działają jak gó... więc jak na obecne "standardy" istniało całkiem spore prawdopodobieństwo, że mogli w przypadku Atomfalla też spartolić czego na szczęście nie zrobili
  8. lamparcicho

    Atomfall

    Test wydajności: https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/atomfall-benchmarks-pc-performance-analysis/ "All in all, Atomfall is one of the most optimized PC games of 2025. The game can run on a huge range of GPUs, and it does look great." Można? Można!
  9. Microsoft has announced and detailed DirectX Raytracing 1.2: https://www.dsogaming.com/news/microsoft-has-announced-and-detailed-directx-raytracing-1-2/
  10. To nie od DF ani HU ale może się komuś przyda: źródło: /// SPECS RTX 3060 Ti Ryzen 7800X3D 32GB DDR5 6000Mhz Win 10 Recorded at 1440p DLSS Quality using nvidia Shadowplay ~ 5-10 FPS Difference.
  11. Za 2 tygodnie Ja tam pomimo portowania tego przez jakże "utalentowane" Iron Galaxy oraz zważywszy na fakt braku RT w grze i tak pozostaje umiarkowanym ale jednak optymistą W końcu kiedyś muszą się nauczyć, prawda? PRAWDA?
  12. Jak komuś part 1 dobrze śmiga to imho tutaj też nie będzie problemów jeśli czegoś nie schrzanią
  13. Ktoś pytał o te dziwne procenty dotyczące DLSS, poniżej wyjaśnienie: "For the Min/Max resolution %, the menu takes into account the total rendered pixels rather than just referring to the vertical resolution. So, the 44% in Quality Mode does make sense. Let's say the game is running at 1440p (2560 x 1440 = 3,686,400 pixels) with Quality DLSS (which renders internally at 960p, or 1707 x 960 = 1,638,720 pixels), then 1,638,720 is around 44% of 3,686,400. I’m not sure why Ubisoft decided to do this instead of using vertical resolution percentage like everyone else. It’s weird and makes tweaking the resolution % a bit more complicated." źródło to jeden z komentarzy tutaj: https://www.dsogaming.com/articles/assassins-creed-shadows-ray-tracing-dlss-4-benchmarks/ Jeszcze zdążyłem wczoraj to sprawdzić u siebie z aktywnym DLSS Indicatorem w lewym dolnym rogu ekranu i wszystko jest ok jeśli chodzi o presety DLSS, po prostu te procenty są mylące
  14. To jest przepaść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...