-
Postów
271 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Frog67
Bywalec (3/5)
220
Reputacja
-
@Kakarotto Pytanie czy dwa takie same z bonusem na maximum, stackują się czy po prostu masz bonus maksymalny czyli jak za jeden artefakt?
-
Nie od dziś wiadomo że wszystkie grzyby chłoną promieniowanie i to jak gąbka. Ciekawe wgrałem sobie moda z nexusa https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/7?tab=description I kolega też wgrał i chodzi zauważalnie lepiej jeśli idzie o samą płynność czuć różnice. Ja tam się zastanawialem chwile czy róznica jest spora ale kolega od razu stwierdził że jest znacznie lepiej.
-
Kolejna łatka na steam, widze 7.6GB
-
W końcu patch naprawił moje nawiększe utrapienie w Stalkerze2 Ile czasu zeszło na te butelke to nie policze, myślałem że ślepy nie zauważam, a tu po prostu był bug i nie chciała sie pojawić... no anomalia w anomalii
-
No cóż po zainstalowaniu patcha 1.1 nie odpala przy loadingu następuje crash Oni są niemożliwi: It is a known issue that causes some savefiles to crash on loading. We are already investigating the cause and starting to work on a hotfix. Verifying the game files sometimes helps ----- AKTUALIZACJA: weryfikacja plików guzik dała... bez zmian ---- Dobra zrobiłem jeden numer i odpaliło Trzeba po prostu lecieć zapis po zapisie i jakiś w końcu odpali, u mnie był to godzine wcześniej zapis.
-
Trochę wrażeń z Reddit, u mnie jeszcze się ściąga bo niedawno steama odpalilem Good news it's much much better: - I have been running around the map for one hour and i had 0 times when random enemies spawned near me and started attacking me how it was before this patch, now they really don't spawn behind you knowing your location - i saw a fight in the distance between stalker and mutants and it felt more organic - npc's are not de-spawning anymore, i saw a fight between bandits and stalkers, they were fighting for some territory inside a building and i decided to run away and come back, after i came back stalkers were still there, they have not disappeared Bad news: - Draw distance for npc's is still super close, their 3d models can disappear from your view but they actually not disappearing, only their 3d model until you come close again they will be there - They still Don't Loot bodies
-
Ciekawe czy naprawili dziwną wode, czy pojawi się w anomalii bo coś nie chciała się zrespić butelka
-
Dragon Age: Straż Zasłony (Dragon Age: The Veilguard)
Frog67 odpowiedział(a) na bleidd temat w Gry komputerowe (PC)
A czyli odchodzą ci wartościowi co mogli jeszcze coś dobrego napisać. Pozytywnie Bioware, pozytywnie, może stwierdziła że dość i pod kolejnym śmieciem napisanym tak samo kiepsko nie ma zamiaru się podpisywać. -
- 721 odpowiedzi
-
Wywiad z CDPR całkiem długi
- 721 odpowiedzi
-
- 1
-
Dla części graczy na pewno puszczą z nerwów zwieracze jak zobaczą ze Ciri jest biseksualna co jest w zupełności zgodne z książkami. Tylko czekam na reakcje.
- 721 odpowiedzi
-
- 1
-
W zwiastunie widać pewne niedoskonałości i arfefakty charakterystyczne dla przerywnika na silniku, coś co w cinematicach nie występuje, więc sama gra może specjalnie mocno nie odbiegać od tego co tutaj zobaczyliśmy.
- 721 odpowiedzi
-
- 2
-
@DresiqBo przeszła próby traw potwierdzone przez CDPR, jest w pełni wiedżmiem. Chociaż na początku swojej "kariery"
- 721 odpowiedzi
-
Ja byłem przekonany po trailerze że mamy tutaj przeskok rzędu 10-15lat To nie wygląda na kilka lat więcej, no chyba że zanim doszło do mutacji i utraty swoich zdolności skakania po czasie to wykorzystywała to i tak naprawde dla niej minęło więcej czasu niż w dla ludzi na kontynencie w świecie Wiedźmina.
- 721 odpowiedzi
-
I to ma chodzić na XSS Tak tylko dla przypomnienia...
- 721 odpowiedzi