Witam, ciag dalszy przygody z Pnkiem . Dostalem mail i scenariusz jest ten sam co u kolegi --Jagular,--. Zdjecia w poprzednim mailu z30.11.24inne i teraz inne. Jednym slowem wszystko z dupy aby naciagnac klienta na koszta., Na zdjecia uszkodzenia te same ktore byly gdy odbieralem auto hahah.. Ale juz mam wywalone na to wszystko, kasa cofnieta , teraz tylko zostala zabawa z debilami. Zaraz wysle im moje zdjecia , zobaczymy reakcje.
W odpowiedzi na reklamację, po zapoznaniu się z treścią zgłoszenia oraz informacjami, którymi dysponuje Panek S.A., m.in. dokumenty oraz wpisy w systemach informatycznych, informujemy, iż po analizie tych danych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz Regulaminu Panek S.A. w zakresie usługi Rent-a-Car Pana reklamacja została rozpatrzona odmownie. Zgodnie z obowiązującym prawem do Pana jako zgłaszającego reklamację należy przedstawienie dowodów potwierdzających Pana argumentację.
Zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Panek S.A. oświadcza, że nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu w sprawie zgłoszonej przez Pana / Panią reklamacji (brak zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich).