A w sumie to ciekawy jestem jak @x-kom może się odnieść do tej odpowiedzi konsumentowi, względem aktualnego stanu sytuacji gdzie żadna zamówiona karta nie jedzie do klienta.
I proszę tutaj nie mówić o tym, że informacja pojawiła się dopiero dzisiaj bo to wtedy będzie robienie z nas debili, według waszej korespondencji z nami nawet na tym forum wielokrotnie kontaktowaliście się z samym producentem i nie chce mi się wierzyć, że informacja o tym, że żadne karty z serii 5090 do was nie jadą była tajna/poufna nawet w poniedziałek gdy dali ostatnią odpowiedź, czyli 2 dni przed podanym oficjalnym terminem realizacji zamówień. Nigdzie w rozmowie z wami nie padła informacji o tym, że jest to termin przybliżony, jedyne co wiedzieliśmy to, że sprzedawaliście produkty na bazie stanów magazynowych i dostawy z dnia 03.02, a producent wysłał za mało produktów dwa tygodnie temu i ostatecznie w tym tygodniu powinien dosłać zaległe karty.