Wyje***łem tego żółwia do śmieci.
@x-kom Wręczenie czekoladowego żółwia w sytuacji, gdy problemem było ekstremalne spowolnienie dostawy, może być odebrane wręcz jako kpina. To jak powiedzenie: „wiemy, że to trwało wieczność, oto żółw na pamiątkę”.
Próba zamaskowania swojego zaniedbania symbolicznym gestem, który jest bardziej irytujący niż satysfakcjonujący. Klient oczekuje rzetelnej obsługi i realnej rekompensaty (i nie ledwie 4% całości zamówienia) a nie słodkiej ironii w postaci czekoladowego żółwia.
Wielokrotne przesuwanie terminu dostawy, brak konkretnej komunikacji oraz konieczność podejmowania interwencji w celu uzyskania jakichkolwiek informacji były dla mnie niezwykle frustrujące, taki upominek wręcz sprawia wrażenie lekceważenia mojej i naszej sytuacji.
Dosyć o żółwiu..
Mam nadzieję, że w przyszłości podejdą Państwo z większą troską do klientów, którzy zaufali Państwa firmie, a także że wyciągną Państwo wnioski z tej sytuacji. Profesjonalizm nie polega tylko na sprzedaży, ale również na odpowiedzialnym traktowaniu klientów, szczególnie w sytuacjach, w których realizacja zamówienia nie przebiega zgodnie z oczekiwaniami.
Nigdy więcej nie wydam ani złotówki w @x-kom i odradzam każdemu.