-
Postów
79 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Ostatnia wygrana michi93 w dniu 30 Kwietnia 2022
Użytkownicy przyznają michi93 punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
567 wyświetleń profilu
Osiągnięcia michi93
Zielony (2/5)
6
Reputacja
-
coś konkretnego na oku na wymianę czy temat rozwojowy ?
-
Jeszcze jakieś ciekawe inwektywy ? Wiele więcej Ci nie wychodzi patrząc na twoje wypowiedzi 6k ojaaaa taki majątek, mam być pod wrażeniem i bić pokłony czy coś ? Super, bardzo się cieszę, że coś sobie kupiłeś i co to wnosi ? Od samego początku starasz się wywiązać gówno burzę, z błędu ortograficznego do jechania po sklepie mistrzostwo! Po prostu tam nie kupuj jak Ci nie pasuje, kup gdzie indziej, tam gdzie jest drożej i nie ma problemu z dostępnością towaru. Wiem, że może to nowość dla Ciebie ale w polsce jest kilka innych sklepów, ba możesz zamówić z wielbionego przez Ciebie Amazona - też CI dostarczą zamówienie, normalnie magia
-
Marketing jest dostosowany do procesu biznesowego firmy a nie proces do marketingu wielu xd I nie przetrwać na rynku dłużej niż rok bo mają rozdawać sprzęt za free bo w internecie tak twierdzą na forum a no i mają wleźć w dupę każdemu i jeszcze podziękować, że postanowił łaskawie u nich kupić Cóż wystarczająco dobrze na tym wychodzę, i jedną z zasad też jest to, że klienta marudę wolę odprawić z niczym, niż się z nim męczyć Także nie musisz mnie odwiedzać, do niczego mi się nie przydasz Jakie żerowanie, nie pasuje, długi czas realizacji, gdzie indziej da się towar dostać szybciej i taniej - droga wolna, anulujesz zakup i kupujesz gdzie indziej. Nikt siłą nie trzyma przy jednym sklepie, a może gdzie indziej jest jednak za drogo bo narzucili sobie dodatkową prowizję od stocku ? No trudno to czekasz. Nie rozumiem ani trochę tego marudzenia. Z odroczoną datą realizacji, z informacją, że zamówienia są realizowane od dnia XYZ. Jeśli coś jest realizowane "OD" dnia to nie znaczy, że w danym dniu, nie znaczy że w dzień kolejny, może być i miesiąc później. się tak rozpędziłeś, że aż brak mi słów, wiesz popyt/podaż i takie inne nic nie znaczące bzdety. Widzisz i znowu wychodzi, że nie masz pojęcia o tym jak to działa. Te sklepy o których mówisz do ostatniej chwili, w zasadzie do przyjęcia przez magazyn nie wiedziały ile przyjdzie towaru. Fakt x-kom mógł zaplanować lepszą komunikację. Pracowałeś kiedyś na telefonie takiego sklepu ? Ci ludzie sami nie mają odpowiedzi na to pytanie, ba widać, że PM nie ma takiej informacji - to jest słabe, ale wieszanie psów na ludziach z infolinii/obsługujących pocztę sklepową jest po prostu kurewsko słabe. Ale masz na to jakieś potwierdzenie ? Jakiekolwiek potwierdzenie, że te zestawy wyjdą 21 czy któregoś tam października ? Czy to kolejne brednie / plotki ? Nie, nawet tam nie kupuje. Po prostu nie lubię jak ludzie tacy jak Ty nakręcają zbędne wojenki i hejt w necie - zwłaszcza, że tak jak sam napisałeś nawet nie jesteś stroną tego konfliktu tylko "łebkiem z ulicy". Ba nie masz najmniejszego pojęcia jak działa ten biznes co udowodniłeś już wystarczająco dużo razy, ale głośno krzyczysz. Ale rozumiem, że odebrałeś tą dostawę na magazynie ? Jeszcze raz mówię - anuluj umowę, i kup kartę gdzie indziej nikt tego nie broni, w końcu inni mają i wysyłają. Jeśli chcesz żeby sklep to odczuł, żeby może zmienili podejście jeśli te plotki o gotowcach się potwierdzą, najlepszym podejściem jest odcięcie gotówki/anulowanie płatności. Zostaną z gigantycznym stockiem i będą mieć problem. W innym przypadku takie wojenki forumowe jaki to sklep jest zły i okropny są bez sensu. Weź pod uwagę to, że po prostu mogli dać dupy z negocjacją dostaw u dystrybutorów nawet takim dużym graczom na tynku to się zdarza. taki stary a taki głupi Jeden jedyny słuszny punkt widzenia "Mój najmojszy i moich ziomeczków", ale tak jak napisał @Japanese Capacitormoże by tak z innej strony spojrzeć na problem ? Może uruchomić trochę wyobraźni ? Chociaż trochę. Nie masz licencji na posiadanie jedynego słusznego zdania. A wtedy będziesz biedził, jaki to Amazon w Polsce zły, monopolista, nie ma nikogo innego kto może z nimi konkurować, oni tak drogo majoooo, zły Amazon ... Smutne jest takie myślenie, i widzenie maksymalnie koniec własnego nosa, żadnej szerszej perspektywy. Tak trzymaj.
-
@Kelam nie wiem co bierzesz, ale bierz mniej albo się podziel wrzuciłem post związany z działem marketingu a Ty wypadasz z procesem biznesowym, który w tym przypadku nie dotyka marketingu. Fakt zadaniem marketingu jest wygenerowanie zainteresowania - wywiązali się z tego. Biznes ma to do siebie, że wybiera się tą ścieżkę, która jest bardziej opłacalna. Jeśli mi by wyszło, że więcej zarobię na sprzedaży tych kart w zestawach to dokładnie bym tak robił i miał głęboko gdzieś kilka marud, które nie ogarniają, że sklepy nie działają charytatywnie. Ba jak dla mnie mogli by te karty wystawiać po 10k sztuka i nie mam z tym problemu, jeśli tylko ktoś jest gotów tyle za nie zapłacić to znaczy, że to odpowiednia wycena. Nie masz 10k na kartę, trudno albo zapierdalasz żeby Cię było stać albo czekasz aż będzie towar tańszy. Biznes jest do zarabiania kasy a nie rozdawania jej. Jeśli twierdzisz, że umiesz lepiej podpisz kontrakt z hurtownią i dawaj, zobaczymy jak długo się utrzymasz Nawet nie musisz zatrudniać ludzi, niech że skorzystasz z opcji dropshippingu, wszystko inne zrobisz sam będzie taniej bo po co innym płacić, a i tak będziesz przecież tanio sprzedawał, bo musi być tanio ... Prawdopodobnie, słowo klucz - wiesz gdzie możesz sobie wsadzić domysły ? A może po prostu dali dupy przy zamówieniach od dostawców ? Amazon od tylu lat wpada na polski rynek i jeszcze nie wpadł bardzo się ucieszę osobiście jak w końcu się pojawią, konkurencja jest dobra. Jak każdy, nie ma sklepu, który nie ma braków, nie ma hurtowni która nie ma braków. W systemach często pojawiają się błędy, za to też odpowiadają ludzie. Naprawdę polecam popracować chociaż trochę w tym biznesie, a jeszcze lepiej wejść do niego samemu zobaczymy czy wszystkie marudy będą takie cwane i będą sprzęt rozdawać za free - strasznie nie lubię takiego podejścia. Zapłaciłeś za zamówienie z odroczonym terminem płatności z góry i nie podoba CI się, że musisz czekać masz prawo do anulowania zamówienia - droga wolna i kupuj gdzie indziej.
-
x-kom ma świetną ekipę zajmującą się marketingiem, i szybko reagują na zgłaszane błędy, a że wszystkim błędy udaje się popełniać to nie widzę najmniejszego powodu żeby to usuwać. Mnie sytuacja po prostu rozśmieszyła, tak jak prawdopodobnie od cholery osób, które trafiły na to pytanie. Jeśli ktoś ma kij w dupie i czuje się tym oburzony albo coś to powinien się rozpędzić i pierdolnąć w ścianę
-
Jestem zbyt leniwy żeby było inaczej
-
-
Tak z ciekawości MJ na czym słuchasz słuchawki/kolumny etc. ?
-
Kolejny ale dziadzieje bo ostatnio za X1 zacząłem chodzić
-
Poproszę platynową łopatę Kupiłem kolejnego oczywiście z automatem, fakt że 2 lata temu, ale lepiej późno niż wcale
-
16 GB ramu + płyta + 2620 v3 za 500zł wg. mnie nie ma źle
-
Chińczyk wie co podrabiać
-
-
Zostały jedne słuchawki i Xbox, bump.
-
relatek audio pojawi się dopiero po poprawnej instalacji sterownika, jeśli jest sterownik domyślny to będzie coś w stylu windows audio. Jeśli tego nie ma to wywaliła się usługa - a musi być włączona żebyś miał dźwięk, trzeba wtedy szukać w np, event logu czy jest jakieś info czemu się usłudze znikło Jak masz opcję to po prostu zrób rollbacka ostatniej aktualizacji