Skocz do zawartości

QKi

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

66 wyświetleń profilu

Osiągnięcia QKi

Zielony

Zielony (2/5)

0

Reputacja

  1. Mam 9.9.9.9 oraz 1.1.1.1 Stała się rzecz magiczna, nagle wszystko zaczęło działać, tak jak to było przed tygodniem. Chciałbym wam napisać jak to się stało, ale nie mam pojęcia. Po prostu strony zaczęły się wczytywać. Na wszystkich przeglądarkach na których był problem. Także, dzięki @narmiak, @Smileniumza próbę pomocy, problem rozwiązał się sam
  2. Dobry pomysł sprawdzę wieczorem. Można spróbować, chociaż ze względu na występowanie błędu na wielu przeglądarkach i jak się okazuje urządzeniach, jestem trochę sceptycznie do tego nastawiony.
  3. Tak, na obu profilach użytkowników występuje ten sam problem. Mam ustawioną synchronizację z time.windows.com Z wbudowanego defender'a, nic więcej do szczęścia raczej nie jest mi potrzebne. Ciekawostka, wczoraj wieczorem na laptopie żony (inne urządzenie) również zaczęły dziać się jakieś dziwne rzeczy... przestał wczytywać obrazki z cdn allegro.
  4. Niestety wyłączenie QUIC nie pomogło. Nie to nie ich wina, Brave jest bez wtyczek i ma ten sam problem. Za to Firefox ma wtyczki i problemu nie ma. Wyłączyłem teraz w Edge wszystkie rozszerzenia (tak dla sprawdzenia) i nadal sytuacja się nie zmieniła, mam błąd "ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR". Zaczynam się zastanawiać czy tu się nie dzieje jakaś magia
  5. Obecnie jestem na wersji "131.0.2903.51 (Oficjalna kompilacja) (wersja 64-bitowa)", przeglądarka pokazuje ją jako aktualną. Dzięki za link, przejrzałem go i wszystko co jest w nim opisane oprócz wyłączania protokołu QUIC już próbowałem. Spróbuję go wyłączyć w wolnej chwili, ale jakoś w mojej głowie dziwnym jest że problem występuje aż na 3/5 przeglądarek. Jak sam wspomniałeś Chrome i Edge działają na tym samym silniku, tak jak i Brave (co do DDG nie mam pojęcia), a właśnie w tym pierwszym nie mam błędu certyfikatu.
  6. Oczywiście że tak
  7. Cześć, napotkałem problem, z którym walczę w wolnych chwilach już od kilku dni i nie mogę dać sobie z nim rady. Wchodząc na platformę YouTube z przeglądarki EDGE, otrzymuję komunikat błędu: "ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR". Nie mam możliwości pominięcia go, jak to czasami bywa przy części komunikatów ostrzegających o błędach certyfikatów SSL. Próbowałem oczywiście aktualizacji, restartu, czy całkowitego wyczyszczenia danych i ustawień przeglądarki - bezskutecznie. Rozpocząłem później "testy" na innych przeglądarkach, oczywiście w tej samej sieci i na tym samym urządzeniu, wyniki są następujące: EDGE - ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR Firefox - działa bez problemu BRAVE - ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR Chrome - działa bez problemu DuckDuckGo Browser - ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR * w EDGE oraz Firefox jest zainstalowany ten sam zestaw rozszerzeń z tymi samymi ustawieniami ** Tryb Incognito, nic nie zmienia, niezależnie od przeglądarki Nie mogę znaleźć żadnego wspólnego mianownika, dlaczego błąd pojawia się tylko (i aż) na wybranych przeglądarkach Macie jakiś pomysł, jak rozwiązać ten problem?
  8. QKi

    Rower jest wielce OK

    Codziennie wyprowadzając swojego HT
  9. Problemy z datami wpisów macie już od dłuższego czasu, czy może dopiero teraz wraz z napływem nowych użytkowników to się "rozjechało"? Tak, czy inaczej liczę na poprawkę bo mega dziwnie przegląda się forum bez dat.
  10. Dokładnie, wpisy które przepadną to największa strata. To ludzie tworzą fora więc gdzie się nie przeniosą to nadal będzie tak samo, wiadomo pozostaje tylko kwestia zasad i moderacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...