Skocz do zawartości

SethJames

Użytkownik
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SethJames

Zielony

Zielony (2/5)

57

Reputacja

  1. Alan 2 technicznie na ps5 pro z włączonym RT jest kozak, choć trzeba lubiec takie klimaty, jestem w 1/3 i coraz bardziej wciąga, zwłaszcza etapy ALANA. SH2 remake jeszcze nie grałem przez zła reputacje wersji PRO, czekam aż połatają tryb 30 fps fidelity, bo interesuje mnie najlepsza możliwa jakość grafiki, a ten tryb jest zdecydowanie spaprany na prosiaku
  2. Narzekać, że wersja PRO ma kilka opcji graficznych trybów – powtarzam, wersja PROFESJONALNA. Wyłączyłem tę clickbaitową recenzję po tym tekście: typowy, zniewieściały zajączek
  3. "Trailer jest przesycony - nie tylko w moich oczach - tanim product placementem. I tyle."
  4. Dziękuję, że pozwoliłeś mi się nie zgodzić – doceniam! Jednak sugeruję, abyś sam przeczytał swojego posta, do którego się odnosiłem – być może wtedy łatwiej dostrzeżesz, skąd moje „założenia”. Co do samego trailer zgadzam się, że każdy ma prawo do swojej perspektywy. Jeśli bohaterka Cię odrzuciła, masz prawo to napisać, ja tylko zwróciłem uwagę na pewne elementy, które (z mojego punktu widzenia) mogą być interpretowane inaczej. Ja osobiście uważam, że Naughty Dog próbuje czegoś nowego – może nie każdemu się to spodoba, ale przynajmniej wychodzą poza schematy. Co do lokowania – ok, tutaj faktycznie można dyskutować, bo w trailerze było dość mocno wyeksponowane, choć w mojej opinii jeszcze nie przekroczyło granicy tandety. Wyjasnij co Cie oburzylo bo nierozumiem.
  5. Patrzy gry naughty dog tryb fidelity natywne 4k bez pssr ktory mozna puscic w 40fps na 120hz t albo fidelity z odblokowanymi klatkami I vrr. Odblokowane klatki to niebo a ziemia vs stale 40fps. Duzo plynniej I przyjemniej dla oka
  6. Ok, fair enough, rozumiem Twoje zdanie, ale z tym porównanie z „Klanem” to raczej poplynoles . Jeśli nie dostrzegasz ewolucji w grafice, to może warto trochę szerzej spojrzeć na branżę. Co do ND – każdy ma swoje opinie, ale przyszłość pokaże. Chyba ze nie chodzi Ci o grafikę tylko inny aspekt produkcji, nie wiem czego się po Neil Druckmannie spodziewałeś po tym co się działo w The last of us 2, co było tak okropnego w tym trailerze, rozjaśnij, podaj jakieś konkrety a nie lej wody.
  7. Naprawdę, to narzekanie na lokowanie produktu jest już nudne, nie wiem dlaczego większość niezdane sobie sprawy ze lokowanie produktów w SF, szczególnie w przyszłości, to celowy zabieg, który ma na celu urealnienie produkcji. Integracja znanych marek w futurystycznym kontekście sprawia, że świat staje się bardziej wiarygodny. W dzisiejszych czasach to standard, więc zamiast się z tego śmiać, ogarnij, że tak teraz wygląda każda produkcja. Co do tej postaci – to, że nie jest kolejną kopią Ripley, nie oznacza, że jest źle napisana. Przestań oczekiwać, że każda kobieta w grze będzie spełniać twoje wyobrażenia o "idealnej bohaterce". Jeżeli odrzuciła Cię po jednym trailerze, to chyba problem w Twoim nastawieniu, nie w samej grze. Daj spokój, albo po prostu nie oglądaj kolejnych materiałów. Śmieszy mnie tez narzekanie niektórych na g rafika może nie powala ale ma być 60 fps, plus same urywki gameplyaa wyglądają mi na natywne 4k z jakaś forma RT, plus możliwe ze gra to sandbox Nie zgadzam się w żadnym calu. Grafika wygląda świetnie, domniemane 60 fps, 4K, ray tracing – to nie zapaść, tylko ewolucja. Porównanie do „Klanu”? Serio? Jeśli to twoja miara jakości, to może lepiej wróć do oglądania telewizji, bo widocznie nie ogarniasz, co się dzieje w branży. Takie wypowiedzi tylko pokazują, że nie masz pojęcia o tym, co mówisz. Czego wy oczekujecie po ps5 tech dema na miarę Wieśka 4 śmigającego prawdopodobnie na RTX 5090 ?
  8. Testował ktoś Outlaws nowego patcha do pro ?
  9. Half life 2 mial dobra fizyke, fakt teraz porownaj procesor na ktorych smigal do procka nawet ps4 tu nie chodzi o hardware, ze jest niewystarczajacy
  10. Sa updaty pozostawiajace sporo do zyczenia, jednak sa tez takie jak Alan wake 2, gdzie szyscy psiocza a gra wyglada duzo lepiej w stosunku do OG PS5, zwlaszcza w trybie RT, plus obraz jest bardzuej stabilny
  11. Czy jest stary tryb 4k natywnego 30 fps, czy tylko nowy PSSR w 60 fps ?
  12. Daj znać czy duży jest update patch ? jaka waga ?
  13. Jest nowy patch do the last of us part 1 na PS5 Pro. Podobno w końcu "New patch for last of Us Part 1. Just tested, they finally fixed the broken oversharpened fidelity mode!" zaraz przetestuje EDIT: Potwierdzam, tryb rozdzielczości został naprawiony i wygląda teraz jak na bazowym PS5. Jest to obecnie mój preferowany tryb w połączeniu z VRR i odblokowanymi klatkami. Nie wiem dokładnie, ile jest FPS, ale na oko wydaje się być w granicach 50-60. Rozdzielczość to natywne 4K, które wygląda lepiej i bardziej stabilnie niż tryb PRO z PSSR. Jedyny minus to fakt, że aby odblokować klatki, trzeba włączyć VRR, co wyklucza używanie BFI (Black Frame Insertion). BFI prezentuje się genialnie w grach, które osiągają minimum 60 FPS – znacząco poprawia rozdzielczość w ruchu. Niestety, powoduje też spadek jasności w HDR. Testował ktoś Uncharted 4 z odblokowanymi klatkami w natywnym trybie fidelity 4K? Jak to wygląda?
  14. Rozwaz sony A95L skoro masz budzet na G4
  15. W sumie zgodzę się choć pokrycie kolorów chyba jednak jest troszku lepsze akurat na G4 w porównaniu do całej reszty W-RGB OLEDOW, według "rtings", choć w ogólnym rozrachunku QD-OLED jest lepszym wyborem, ponieważ nie stosuje białego subpikselu i zachowuje nasycenie kolorów nawet przy wysokich wartościach luminancji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...