@MUZ
Użytkownik-
Postów
325 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia @MUZ
Bywalec (3/5)
109
Reputacja
-
Gra ktoś na S2 głównie w trybie docked? Czy da się grać joyconami trzymanymi oddzielnie i jest to komfortowe? Jak wyglądają te większe gry na 65 calach? Czy większość gier zauważalnie lepiej chodzi i wygląda w trybie docked, czy raczej z tym różnie? Rozważam jeszcze decka oled, bo moja biblioteka steam jest ogromna i ogrywałbym jakieś starsze gry natywnie na decku (backlog!), a te nowe gry czy emulację Switcha streamował z mojego PC na decka wtedy gdyby nie chciało mi się siedzieć przy biurku. Każdy inny handheld odpada, bo nie wydam ponad 2k na hh bez ekranu oled (poza switchem 2, ale na nim grałbym głownie w trybie docked na moim oledowym tv). Doradzcie jak żyć
-
Warto pamiętać, że SM to będzie jedna konfiguracja do optymalizacji i będzie na STEAM OS, który wydajnościowo do gier jest 'lżejszy' niż Windows. Ponadto, brak fsr4 będzie można po części obejść instalując lossless scaling jak na Decku (bez potrzeby instalacji Windowsa).
-
Dopóki Guilemot będzie tam rządził to nic się w Ubisofcie i ich podejściu nie zmieni. Niesamowicie niewykorzystany potencjał takiego IP jak AC i możliwości, które oferuje.
-
5 czy 6 lat to nie kwestia czasu ja tam bym wolał nowe ip od nich jeśli jednak zdecydują się, lub Sony będzie im kazać, życzyłbym sobie małej rewolucji w podejściu do projektu
-
Więcej w linku: https://www.olx.pl/d/oferta/playstation-5-pro-na-gwarancji-CID99-ID18duDu.html
-
Tsushima podobno sprzedała 5 milionów w ciągu 3 miesięcy od premiery(mając znacząco większą bazę graczy, bo to ma znaczenie). Yotei 3,2 miliona w ciągu miesiąca - myślę, że do 4 milionów po 3 miesiącach mogą dobić.
-
Ile waszym zdaniem gra REALNIE pożyje z sensowną liczbą graczy? 2-3 lata?
-
Wróciłem do gry po przerwie, aby dokończyć drugie przejście, tym razem na NG+ hard i od razu zacząłem trzecie przejście na NG+ normal, aby zrobić 'platynkę' na steam, bo wszystkie acziki wydają się bardzo realne do zrobienia. Idę jak przecinak, więc myślę, że wyrobię się w poniżej 10h. Ta gra ma coś w sobie.
-
Będzie sens wskoczyć do tej gry za kilka tygodni, czy teraz albo nigdy?
-
To nie jest dobra cena. 174zł za wersję podstawową gry od Ubi to nie jest dobra cena.
-
Abo to rak - nie używam. Na kluczykarniach niestety tylko wersje na sklep ubi, kluczy na wersję steam nie ma.
-
@tgolikwłaśnie ten świat oddany realistycznie, graficzka oraz skradanko i parkour mnie ciągną do tego tytułu czarnego samuraja w rytmie hip hopu jakoś przeżyję, bo planuję i tak grać tylko stealth tą Japonką
-
Chciałbym w to zagrać na jakiejś grubej przecenie, ale niestety wciąż za drogo jak na produkt Ubisoftu. Na Steam 'ostatnie recenzje' są mostly negative - ta gra jest tak słaba czy w czym problem? Skończyłem Yotei i mam ochotę na dalsze poznawanie Japonii.
-
Nie będę się specjalne rozpisywał, bo weny brak, ale w weekend skończyłem, wbiłem platynę i mimo sporego przedpremierowego hajpu oraz świetnego początku, to po skończeniu mam mieszane uczucia. To jest dobra gra i tyle, bo w kilku aspektach mnie rozczarowuje. Dałbym jakieś 7.75/10 ostatecznie, ale grając w to miałem momenty gdzie gra była 6/10. Zacząłem wczoraj od nowa ogrywać Tsushimę i pewnie kilka godzin pogram, aby porównać oba tytuły na świeżo, ale całościowo chyba lepiej oceniam właśnie Tsushimę. Tsushima była świeża, a tu tej świeżości brak. Podobny feeling miałem z Zero Dawn i Forbidden West. Yotei ma momenty, że czuję się jakbym grał na autopilocie. Nie wyobrażam sobie 3 części za 5-6 lat bez sporych zmian, bo moim zdaniem, wiele mechanik już się za te 5 lat nie obroni gdyż ledwo się bronią już teraz. Na miejscu SP zacząłbym pracować nad nowym ip, gdyż formuła na Ghosta się wyczerpała moim zdaniem i jak zaserwują 3 raz to samo to staną się Ubisoftem (w moich oczach).
