Skocz do zawartości

cichy45

Użytkownik
  • Postów

    914
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

1 835 wyświetleń profilu

Osiągnięcia cichy45

Wyjadacz

Wyjadacz (4/5)

607

Reputacja

  1. Ja drugi raz przechodzę Horizon Zero Dawn, tym razem w wersji remastered. Jedynie wgrałem moda do zwiększenia LOD bo jest bardzo niski w bazowej wersji. Bawię się tak samo dobrze jak przy pierwszym graniu
  2. Te gry oparte o UE5 to nie dość że działają jak kupa to wyglądają jeszcze gorzej a stary cyberek jaki był taki był na premię, ale pokazuje że można wyglądać i działać lepiej.
  3. Poprawi ostrość pod tym względem że zmniejszy aliasing w porównaniu do 1920p na ekranie 1920p beż żadnego AA.
  4. Ja tego nie robię bo nie warte jest to spadku wydajności. Albo DLAA albo DLSS po prostu wbijam. SSAA poprawi, tylko kogo stać żeby renderować w 4x 4K żeby potem skalować do 4K. To nawet w starszych grach ubije GPU. Ale i tak, nawet jakbyś chciał użyć np DSR x4 a w grze nie masz opcji wyłączenia TAA to dalej będzie wyglądać jak kupa, tylko działać będzie 3x wolniej.
  5. Dlatego sporo osób używa DSR + DLSS. Najpierw podbija rozdzielczość ekranu 1440p do 2160p, a potem używa DLSSQ który z 1440p robi upscale do 2160p, a kolejno DSR robi downscale do 1440p i rzekomo wygląda to lepiej, oczywiście kosztem wydajności bo mamy podwójne skalowanie.
  6. Ale jak to, nie podoba ci się Border 4 który wygląda jak sprzed 10 lat a do ledwo 100 fps wymaga 5090 w 1080p?
  7. Wystarczy zobaczyć film digiatal foundry gdzie porównywali DLSS4 FG z DLSS3 FG na CP2077. Od tamtej pory coś tam poprawili to FG DLSS4 ale charakterystyka błędów obrazu między DLSS3 i 4 jest zupełnie inna, przez to że DLSS4 już nie używa tego magicznego sprzętowego rozwiązania (który był przecież KONIECZNY według nvidii ) do OFA tylko używa modelu AI. DLSS3 FG i 4 mają inaczej wyglądające artefakty przy FG i dla mnie te z 4 są bardziej rzucające się w oczy. Piszę tutaj stricte o Frame Generation, nie o upscalerze.
  8. Może działa szybciej, ale dla mnie artefakty które są w DLSS4 są bardziej widoczne niż te z DLSS3. W DLSS4 są jakby bardziej "ostre", DLSS3 miało je bardziej "rozmyte" co też dla mnie mniej rzucało się w oczy.
  9. Ten design kojarzy się z wspaniałymi latami 2000 i różnymi wymysłami generacji 7000 i 8000
  10. Przetestowałem to XESS FG na RTX 3090 i działa minimalnie szybciej niż FSR FG Wygląda w sumie OK ale ja tam nie widzę w praktyce różnicy miedzy DLSS FG a resztą, więc ciężko mi porównać bez stop klatki. Dramatu nie było na ekranie.
  11. Nic nie da, bo DLSS-FG po prostu nie wspiera rozwiązania opartego o multi-gpu. Lossless scaling też nie działa dobrze w każdej konfiguracji multi-gpu. Klatka obrazu musi być przesłana z GPU renderującego do drugiego na którym działa LSS co zjada przepustowość, im więcej bazowych FPS i rozdzielczości tym więszą. Najlepiej mieć minimum 2x pcie x8 gen 4 prosto z CPU, a to mało płyt obsługuje.
  12. Tak, grałem właśnie na tym modzie
  13. Takie FDVR i świat w którym dosłownie jesteś bogiem, kształtujesz otoczenie według swojej woli. To byłoby coś
  14. Mi się koncepcja VR podoba, ale dopiero w postaci takiej jak z Matrixa podpinasz kabel do czachy i jesteś teleportowany do innego świata z pełną symulacją zmysłów. Wtedy właściwie po prostu mógłbyś grać jako zupełnie inna postać niż człowiek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...