Skocz do zawartości

Oldman

Użytkownik
  • Postów

    692
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Oldman

Wyjadacz

Wyjadacz (4/5)

483

Reputacja

  1. całkiem sensownie wyłumaczone dlaczego furioza jeden jest ogólnie dobrym filmem (mimo pewnych wad) a furioza dwa to film który mozna sobie darować
  2. popularna moda na małą ilosc przycisków na kokpicie lub wręcz ich brak (popularna w chinach) przecieka do innych nowych (nie chińskich aut) przykładowo nowa Toyota Rav4 Nowa Mazda CX-5
  3. zawsze sie coś mniej lub bardziej zmieni, szczególnie na podstawie takiego szkicu. tak działa ta technologia.
  4. Oldman

    Motoryzacyjna Blabla.

    wnusio: dziadku widzialem dla ciebie fajną toyote dziadek: wnuczku przecież wiesz ze nie lubie dziadkowozów mimo ze jestem dziadkiem wnuczek: ale to nie jest dziadkowóz...
  5. a w którym miejscu ja napisałem na forum że europa robi inaczej? pokaż mi to miejsce. (sam nawet wspomniałem wyzej jak robi europa) Tyle ze ja nie jestem fanem europejskiego podejscia tylko takiego jakie maja niektóre japonskie marki. Chcecie kupowac sobie suva z silnikiem 1,2-1,5 to prosze bardzo ja nie zamierzam.
  6. oczywiscie ze tak , ponizej przykłady: Grupa VAG (Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, Cupra) 1.0 TSI – VW Polo, Golf, T-Cross; Škoda Fabia, Scala, Kamiq; SEAT Ibiza, Arona itd. 1.5 TSI – praktycznie wszystkie kompakty i crossovery VW/Audi/Škody/SEAT-a. 2.0 TDI – od VW Golf po Audi A6 i VW Transporter. 2.0 TFSI – Audi A3–A6, VW Golf GTI/R, Cupra Ateca itp. Stellantis (Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Jeep, DS, Alfa Romeo) 1.2 PureTech – Peugeot 208/308/3008, Citroën C3/C4, Opel Corsa/Astra, DS 3/4, a nawet Fiat 500X. 1.6 PureTech / THP – w wielu większych modelach Peugeota, Citroëna, DS i Opel Grandland. 1.5 BlueHDi – od małych Peugeota 208/2008 do większych SUV-ów 5008 i DS 7. Renault–Nissan–Mitsubishi 1.0 TCe / 1.3 TCe – Renault Clio, Captur, Megane; Dacia Sandero/Duster/Jogger; Nissan Qashqai/Juke. 1.5 dCi – od Clio przez Megane po Dacię i Nissan Qashqai. Mercedes–Renault 1.5 dCi / 1.3 TCe – w Mercedesach A-Klasy, B-Klasy, CLA, GLA. BMW i MINI 1.5 R3 (B38) – MINI Cooper, BMW serii 1, 2, 3. 2.0 R4 (B48) – od MINI Countryman po BMW X3 i serię 5. Volvo i Geely Volvo używa gamy silników 2.0 Drive-E (B420, D420) w: Volvo XC40, XC60, XC90, S60, V60, S90 itd. Oraz w autach Geely i Polestar. ja nie jestem przeciwnikiem redukowania kosztów produkcji i upraszczania serwisowania. Po prostu nie jestem zwolennikiem pchania małych silników do duzych aut. Są oczywiscie marki które (przynajmniej na razie) idą trochę inną scieżką niż wiele chińczyków (jesli chodzi o dobór napędu do wielkosci samochodu). Np Toyota czy Mazda.
  7. uzyłem nieco zartobliwego sformułowania , ale mialem na mysli ze ktos mógłby sobie cos takiego pomyslec patrząc jakie silniki i w jaki sposób są pakowane do chinskich aut, praktyka "jeden silnik do wszystkiego" jest dosyc w chinach popularna (mówiąc pół żartem wygląda to tak jakby pakowali do kazdego auta jeden silnik bez wiekszego zastanowienia bo akurat to im obniża koszty (co akurat jest prawdą)) przykład: Geely (Volvo 1.5T )- Ten sam silnik stosowany w hatchbacku, SUV-ie i minivanie. MG (SAIC 1.5T) Ten sam motor w MG ZS, MG HS i MG5. GWM (Haval 1.5T i 2.0T )Te same jednostki w kilku SUV-ach od małych do dużych. BYD (1.5 + elektryk DM-i) Ten sam silnik spalinowy w PHEV-ach od małych sedanów do dużych SUV-ów
  8. dla mnie na te chwile najbardziej dyskfalifikującą rzeczą w chińskich autach jest to że oni do prawie kazdego auta niezaleznie od jego wielkosci wsadzają jakis randomowy silniczek 1,5 (jaki akurat mieli w magazynie), pomijając oczywisty fakt ze ten silnik jest czesto za słaby do wygodnej jazdy danym autem to jak zaczynasz szukac jakis informacji na temat tej jednostki napedowej to wtedy pomidor. nikt nic nie wie lub prawie nic nie wie na jego temat. Podobnie jest ze skrzyniami biegów i innymi dosyc istotnymi dla mnie rzeczami (ja nie kupuje aut na 3 lata)
  9. nie jest demonem wydajnosci w grach ale jest dobry w niektórych aplikacjach np w Photoshopie
  10. A tak zapytam, do czego chcesz uzywać tego kompa przede wszystkim?
  11. no wlasnie ciągle przejawia sie te mityczne okreslenie "garbienia sie przy biurku" podczas gdy ja od dawna tak nie robie, mam biurko dwusilnikowe z elektryczną regulacją obok łóżka i gram na wyrku na duzym monitorze, odpoczywają plecy odpoczywają nogi (a do grania mam joypad lub myszk z klawiaturą zaleznie od targetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...