Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć! Jakiś czas temu zauważyłem, że średnio po godzinie/dwóch następuje spadek wydajności. Objawia się to mocnymi ścinkami (momentami szybki pokaz slajdów) i widać utratę płynności. Efekt jest podobny jak przy wyłączonym gsync przez większość czasu. Temperatury są w porządku, czyli CPU 50-60, GPU 60-65, RAM 40-45, dyski wg hw info "temperatura dysku 35-38, temperatura dysku 3 55-60". 

Zauważyłem też, że dysk C (kc3000 1TB) ma już 99% co wydaje mi się szybkim spadkiem, bo mój stary SSD ma 99 procent, gdzie działa już jakieś 8 lat. 

 

Po restarcie systemu znów jest ok. Zużycie RAMu nie rośnie jakoś mocno, więc chyba "wyciek pamięci" odpada. 

 

CPU: Ryzen 7 9800X3D | Cooler: Endorfy navis f360 | Mobo: Asrock X870 Riptide WIFI | RAM: DDR5 LEXAR ARES RGB 32GB(2*16GB)/6000 CL26 | GPU: KFA2 RTX 4080 super SG | Monitor: MSI MAG 401 QR 40" 3440x1440 21:9 | PSU: FSP/Fortron VITA GM 1000W 80 Plus Gold ATX 3.1 | KINGSTON KC3000 2TB + 1TB | Buda ENDORFY ARX 700 ARGB

Zrzut ekranu 2025-08-24 155108.png

Zrzut ekranu 2025-08-24 155121.png

Edytowane przez Adikon
Opublikowano

W logach tylko kosmetyka, skopiuj poniższy tekst ALE NIGDZIE NIE WKLEJAJ FRST SAM znajdzie skrypt po skopiowaniu  

w FRST naciśnij NAPRAW

 

Cytat

START::
CreateRestorePoint:
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-543461884-816433793-1199372193-1001_Classes\CLSID\{1F80F4F0-5D28-40D3-A252-4D3662D5E4BA}\localserver32 -> "C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.244.1204.0003\FileCoAuth.exe" => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-543461884-816433793-1199372193-1001_Classes\CLSID\{3A308EFE-656D-46BB-9963-0A41C0D6BCA2}\localserver32 -> "C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.244.1204.0003\FileCoAuth.exe" => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-543461884-816433793-1199372193-1001_Classes\CLSID\{544c4c52-de0b-4d14-9510-21745381d5ca}\localserver32 -> "C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.244.1204.0003\FileCoAuth.exe" => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-543461884-816433793-1199372193-1001_Classes\CLSID\{7AE67172-9863-42B1-8750-2B85084FD8E8}\localserver32 -> "C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.244.1204.0003\FileCoAuth.exe" => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-543461884-816433793-1199372193-1001_Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32 ->  => Brak pliku
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-543461884-816433793-1199372193-1001_Classes\CLSID\{F37369D9-1C22-40A0-A997-0B4D5F7B6637}\localserver32 -> "C:\Users\Adam\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\24.244.1204.0003\FileCoAuth.exe" => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{0C9953AD-E60E-43CD-A52B-10F5852517D0}D:\steamlibrary\steamapps\common\assetto corsa competizione\ac2\binaries\win64\ac2-win64-shipping.exe] => (Allow) D:\steamlibrary\steamapps\common\assetto corsa competizione\ac2\binaries\win64\ac2-win64-shipping.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{B71417C2-291C-4B81-8EA9-E356005950B5}D:\steamlibrary\steamapps\common\assetto corsa competizione\ac2\binaries\win64\ac2-win64-shipping.exe] => (Allow) D:\steamlibrary\steamapps\common\assetto corsa competizione\ac2\binaries\win64\ac2-win64-shipping.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{C6F2F75E-12BB-4738-9AD2-726D2E8E2FA8}D:\steamlibrary\steamapps\common\grand theft auto v\gta5.exe] => (Allow) D:\steamlibrary\steamapps\common\grand theft auto v\gta5.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{C44C9B27-8688-46B4-B1A6-410E83392583}D:\steamlibrary\steamapps\common\grand theft auto v\gta5.exe] => (Allow) D:\steamlibrary\steamapps\common\grand theft auto v\gta5.exe => Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{480CF19E-673D-4F6D-BA17-7467AA386278}D:\steamlibrary\steamapps\common\rfactor 2\bin64\rfactor2.exe] => (Allow) D:\steamlibrary\steamapps\common\rfactor 2\bin64\rfactor2.exe => Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{E21E9FE5-4E02-40B0-B47D-C3570F5311F1}D:\steamlibrary\steamapps\common\rfactor 2\bin64\rfactor2.exe] => (Allow) D:\steamlibrary\steamapps\common\rfactor 2\bin64\rfactor2.exe => Brak pliku
HKLM\...\Run: [RtkAudUService] => "C:\WINDOWS\System32\DriverStore\FileRepository\realtekservice.inf_amd64_9c1740101495ba23\RtkAudUService64.exe" -background (Brak pliku)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate: Ograniczenia <==== UWAGA
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\SOFTWARE\Policies\BraveSoftware\Brave: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {077BA067-7C15-40F0-B22E-C9DC2A54B4A2} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => %windir%\System32\LocationNotificationWindows.exe  (Brak pliku)
Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe  (Brak pliku)
S3 cpuz160; C:\WINDOWS\temp\cpuz160\cpuz160_x64.sys [44696 2025-08-22] (Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher -> CPUID) <==== UWAGA
S3 EAAntiCheat; system32\drivers\eaanticheat.sys [X]
S3 GPU-Z-v2; \??\C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\GPU-Z-v2.sys [X] <==== UWAGA
EmptyTemp:
EmptyEventLogs:
END::

Raport z usuwania wrzuć na forum , dla pewności zrób pełny skan systemu za pomocą ESET Online scanner --->>  https://www.eset.com/pl/home/online-scanner/

wywal wszystko co znajdzie a raport z usuwania (screen) wrzuć na forum

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Karro napisał(a):

Bo masz jakieś ultra niskie temp te np 30+

skoro temp wporządku to jedyne co mi sie nie podoba w twojej konf to te pamieci ,ultra szybki na ryzena

W JEDEC jest tak samo lub gorzej nawet. Zmieniłem teraz profil BIOS i wróciłem do 6000, ale ogólnie problem ze stutteringiem jest od początku, ale o wiele lepiej niż było. Niestety ja widzę każdy skok nawet o 2ms lub mniej i nie żartuję choćbym chciał ;p

 

Edytowane przez Adikon
Opublikowano

Wszystko się ładnie usunęło, a to co znalazł ESET to tylko PUP nie miałeś żadnej infekcji. Wygląda na to że jest czysto więc rozwiązania problemu trzeba 

szukać gdzie indziej. Ja tu tylko sprzątam, a sprawy sprzętowe nie są moją mocną stroną :)

  • Like 1
Opublikowano
1 minutę temu, raven555 napisał(a):

Wszystko się ładnie usunęło, a to co znalazł ESET to tylko PUP nie miałeś żadnej infekcji. Wygląda na to że jest czysto więc rozwiązania problemu trzeba 

szukać gdzie indziej. Ja tu tylko sprzątam, a sprawy sprzętowe nie są moją mocną stroną :)

Tak czy inaczej dziękuję za wsparcie ;)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...