Skocz do zawartości

Ustrzel produkty z mistrzowskiej oferty. Rabaty nawet do 39%


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

mistrzowska oferta ustrzel produkty w supercenach z rabatem nawet do 39%
aby skorzystać z promocji należy użyć kodu rabatowego: euro2020
strona promocji https://promocje.x-kom.pl/euro-2020

 

Kilka przykładowych produktów które znajdziecie w promocji
Laptop HP Pavilion Gaming Ryzen 5/16GB/512 GTX1650Ti 144Hz zamiast 3399 zł zamówimy za 3099 zł
Laptop Lenovo IdeaPad Gaming 3 -15 i5/8GB/256 GTX1650Ti 120Hz zamiast 2899 zł zamówimy za 2799 zł
Monitor Philips 273V7QDSB/00 zamiast 619 zł zamówimy za 559 zł
Bezprzewodowe słuchawki Edifier TWS NB ANC zamiast 299 zł zamówimy za 229 zł
Huawei MatePad T10s WiFi 2GB/32GB granatowy zamiast 649 zł zamówimy za 549 zł

 

Promocja obowiązuje do 8.06.2021 r. lub do wcześniejszego wyczerpania limitu produktów i nie łączy się z innymi promocjami. Jedna osoba może zakupić tylko jedną sztukę każdego produktu promocyjnego.

 

Pozdrawiamy 
zespół x-kom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Na pewno są rzeczy, które można zrobić lepiej lub "pożyczyć" z innych gier. Taka szybka podróż właśnie, z losowymi zdarzeniami, dobrze pasowałaby nawet do kanonu, gdzie Geralt ze swoim skromnym kolegą grajkiem, wpadali w kłopoty często przez przypadek. To dobry pomysł, bo obecnie fast travel zazwyczaj ogranicza się do kliknięcia w punkt i pufff, jesteś po drugiej strony mapy. Z ograniczaniem sejwów nie wiem, ludzie raczej tego nie lubią. Choćby z powodu tego, że jak gra się wysypie w połowie zadania (co dla dzisiejszych gier nie jest czymś niespotykanym), taki system powodować będzie tylko irytację. Do przemyślenia.   Właśnie w kwestii trudności jest trochę do zrobienia i poprawienia, ale trzeba też mocno uważać. Wiedźmin to nie Soulsy i nie powinno się iść tą drogą. Za to gra mogłaby lepiej "zachęcać" do korzystania z mikstur czy smarowideł na miecz, bo w trójce to działało raczej średnio. Inna sprawa, że łatwiej to powiedzieć niż zrealizować. Przydałyby się też bardziej rozbudowane zlecenia na potwory, wymagające sensownego wykorzystania bestiariusza i zdobycia konkretnych przedmiotów, aby się go w ogóle podjąć. Zwłaszcza, że Ciri w tym biznesie weteranem nie jest.   Chętnie zobaczyłbym całkiem nowy system ekwipunku. Coś innego niż "plecak" ciągle wypełniony jakimiś bezwartościowymi zbrojami, mieczami i innym złomem, który człowiek zbierał tylko po to, żeby zaraz sprzedać. Słabo to się łączy z settingiem, choć wiem równocześnie, że jest nieodłącznym elementem tego gatunku. Tutaj nie ma co kombinować, w grę wchodzą tylko zestawy wiedźmińskiego rynsztunku. Wiedźmin ma wyglądać jak wiedźmin, nawet wpłynie to na różnorodność w obrębie wyposażenia.   To co mnie najbardziej martwi to poziom opowieści, tutaj poprzednie odsłony zawiesiły poprzeczkę dość wysoko. To jest na pewno wyzwanie, zmienia się postać głównego bohatera, zmienia się perspektywa. Ciri nie brakuje charyzmy, ale to nie jest postać nawet w połowie tak popularna jak Geralt i z tym trzeba się zmierzyć. Dialogi, interakcje, wszystko jest do przepisania.   Teoretycznie najmniej problemów powinno być z systemem walki, bo o ile Wiedźmin 3 to produkcja pod wieloma względami wybitna, tak ten element zrealizowany był bardzo przeciętnie. Podobnie z rozwojem postaci, gdzie nawet mocne modyfikacje w jednej z łatek, sytuacji za bardzo nie zmieniły. Tutaj jest sporo do ugrania, choć ciężko wymagać rewolucji. Gatunek został już tak przez lata przemaglowany, że lepiej nie mieć zbyt wysokich oczekiwań. Tak czy inaczej mam nadzieję, że Redzi się czegoś nauczyli, bo w C2077 był ten sam problem i późniejsze przerabianie w patchach.   O muzykę martwić się nie trzeba. Przybyłowicz, Stroiński i Percival zrobili kawał dobrej roboty w W3, doskonale czują się w tych klimatach. Nie będzie chyba tylko Stroińskiego, ale P.T Adamczyk już udowodnił, że zna swój fach.   Pozostaje czekać, wyglądać nowych informacji. Jakie mamy obecnie rynkowe realia, każdy wie, ale nie sposób się tym nie interesować. Rzadko kiedy ponownie ogrywam open worldy, trójkę ogrywałem trzy razy, i dalej nie mam dość.  
    • Najpierw masz 3 do zrobienia. Zarówno 3 jak i 4 to ponownie próby są. Tylko bardziej hardcore, bo Seh ma 3 całe poziomy zamiast 1 który robiłeś przy pierwszej próbie. Na końcu każdego poziomu boss. Czwarta próba ma 10 poziomów Chaos, w tym 3 bossy i poziom areny nie pamiętam teraz 75 lub 76 minimum. Niezły hardcore to już jest, trzeba się nieźle spocić, żeby zaliczyć. No ale to jeszcze masz czas, robi się w okolicy 80 lvl postaci i raczej nie za 1 czy 2 razem.
    • A mi sie fajnie gra w te ubigry. Lubie je i przechodze wiekszosc na 100%   AC:Shadows raczej nie kupie bo chce zeby zbankrutowali 
    • @Gret jak dla mnie to wygląda na normalną sprawę. Coś chyba za bardzo dramatyzujecie. Od kąd pamiętam to w każdym monitorze jaki miałem czy to IPS czy OLED miałem coś takiego. Szczególnie to widać np w grze War Thunder gdy się wleci samolotem w chmury. Gdyby nie to, że poruszyliście tą kwestię tutaj to w życiu bym nie pomyślał, że to jakiś problem.
    • Mocy produkcyjnych europejskiego NATO to szkoda nawet komentowac. Jedyne co pociesza, ze ruskie nie maja sprzetu i ze NATO ma lotnictwo ktore w ciagu jednego dnia rozwalilo by wszystko co wazne w odleglosci 300km od linii frontu. Kolejna sprawa, ze ruskie nie maja OPL, wiec jakis tak lek przed pajacowaniem miec musza. Tylko zamiast cieszyc sie swoja sila cieszymy sie slaboscia wroga, a na to drugie niestety nie mamy wplywu.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...