Skocz do zawartości

blue screen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od razu zaznaczę, że jestem kompletnie zielona w temacie 

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.0.6002.2.2.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    124
  BCP1:    00000000
  BCP2:    86476028
  BCP3:    B2000040
  BCP4:    00000800
  OS Version:    6_0_6002
  Service Pack:    2_0
  Product:    768_1

jeśli ktoś zna rozwiązanie, to proszę krok po kroku

Windows Vista 32-bitowy, jeśli coś więcej potrzeba, to podam mój e-mail [email protected]  Już trzeci raz piszę ten post, bo komp się ciągle wyłącza

Opublikowano

124 to procesorowy... znaczy wynikający z wadliwej pracy procesora, być może zbyt niskiego napięcia - zwłaszcza, jeśli były robione jakieś eksperymenty z podkręcaniem. Może to być jednak także usterka zasilacza, a w skrajnych przypadkach pamięci RAM.

Opublikowano

hej na poczatke powiedz w jakich okolicznosciach ci to dzieje... np. w czasie grania, wtedy kiedy komputerek jest obciazony???

nastepnie czy w ostatnim czasie wgrywalas jakies nowe programy badz aktualizacje...?

na poczate proponuje sprawdzic temperaturki programem hwmonitor. pozdrawiam

tak jak kolega napisal najprawdopodobniej problem sprzetowy obstawiam zasilacz;) ale wrozyc nie ma sensu;)

Opublikowano

Dziękuję za szybką odp. Całkiem możliwe, że to zasilacz. Laptop ostatnio się "mocno nagrzewa" i nieważne czy gram, czy nie wyłącza się. Żadnych eksperymentów nie robiłam, nic nie podkręcałam, użytkuję normalnie, tzn. korzystam z internetu, czasem w coś pogram, np. farmerama, wiejskie życie i to wszystko. nic nie wgrywałam, tzn. w ostatnim czasie zainstalowany został program Avira, ale problemy pojawiały się już wcześniej. A to sprawdzenie "temperaturek" jak należy przeprowadzić? Komputer nie jest dla mnie czarną magią, ale informatykiem też nie jestem, wybaczcie.

Opublikowano