Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czyli chyba miałem racje , że nie wycisne z tej gry już więcej na 4080 s ?

I to nie jest na ustawieniach Ultra tylko High z małymi poprawkami

Edytowane przez boban666
Opublikowano
3 minuty temu, boban666 napisał(a):

Czyli chyba miałem racje , że nie wycisne z tej gry już więcej na 4080 s ?

Nie wiem bo nie znam szczegółów co to za gra i detale rozdzielczość

Opublikowano (edytowane)

3400x1440 , detale tak jak pisałem Wysokie/Średnie. gra jest na Unity

W innych jest podobnie , spadają kl/s , jak ustawie limit na 120 to spadają co chwile do 116/117 , jak ustawie na 60 to spadaja do 56/57

 

Update:

Poskładałem wszystko , 9800x3d , B650 , 32 Gb Ram CL30 6000 nowy W11 , nowy BIOS i sterwoniki chipsetu i niestety dalej mam ten stuttering w tych samych grach. Wychodzi na to że albo te gry sa tak źle zoptymalizowane , albo zostaje mi jeszcze wymina dysku M2 (nie pokazuje żadnych błędów w Crystal Disk) , albo zasilacz (8 miesięczny)

W 3dmark niby wszystko ok image.thumb.png.8b1f83c738c4e40a9131bea7b4f08d58.pngale co z tego , jak dalej nie moge cieszyć się graniem. Wydałem nie potrzebnie kase 

Edytowane przez boban666
Opublikowano

To temat rzeka. Co inna osoba to inna rada, a prawda jest taka, że żeby być pewnym co zmienić w sprzęcie to jedynie metodą prób i błędów czyli odpalamy daną grę w idealnie odwzorowanych IDENTYCZNYCH warunkach - sprzęt, OS, aktualizacje te same, gra w tej samej wersji i identyczna lokacja i wymieniamy np procek, który głównie za to odpowiada i wtedy wiemy.

 

Każde inne porównywanie mija się z celem bo jakakolwiek zmienna już może powodować inne wyniki. Miałem przycinki w Fernbusie. Rok temu na 2 godz. to z 3 razy. Po ostatnich update gry nie ma żadnej. Podobnie w TSW5. Sprzęt cały czas ten sam.

 

Zmieniłem procka z i3 na i5 i odpaliłem na tej samej GPU dokładnie tą samą sekwencję lotu w MFSF 2020 i była różnica. Ale już to samo w ww grach nie przyniosło żadnego rezultatu. Szczególnie w TSW (wtedy3) gdzie zmiana procka nic nie dała.

 

Temat rzeka... Jeden powie zmień CPU. Inny - zmień GPU. Jeszcze inny - RAM albo HDD :) I każdy jednocześnie będzie miał rację i będzie się mylił...

Opublikowano

Na filmiku nie ma poboru W przez GPU jak i cały system. Możesz spróbować to załączyć i sprawdzić czy nie ma jakichś drastycznych spadków. Podgląd zdarzeń w systemie sprawdzałeś pod kątem błędów/krytyków ?

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie to w AC2 wszystko wygląda ok. Nie bardzo widzę do czego jest się tam przyczepić. Normalne, że gdzieś tam fpsy sobie trochę spadną bo to zależy co grafika aktualnie wyświetla. Tam gdzie jest mniej do zrobienia masz 240fpsów, jak trzeba wyświetlić więcej to spadnie sobie do 170. Ale to ciągle jest 170 fpsów czyli bardzo płynnie. Monitor masz z GSynciem? Jeśli tak to ustaw limit fpsów o 3 klatki mniej niż ma zakres GSync

https://blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/14/

Edytowane przez MadDog
Opublikowano

Tak monitor z Gsync , tylko że bez tego "chipa" , jest tylko napisane Gsync Compatybile. Ja mam od zasze te 3 kl/s mniej niż odświerzanie monitora , ale w tym linku jest pare rozwiązań których jeszcze nie próbowałem.

Opublikowano

Dalej się z tym bujam , niestety po podpięciu PC pod TV jest to samo. Nie wiem , może jakiś przewrażliwony jestem  , bo jak czytam tutaj to nie każdy widzi na moich filmikach ten stutter , a jednak ja go widzę i mocno mnie irytuje. Pobawiłem się tymi ustawieniami Gsync , nic to nie dało. Zeby choćby zbicie detali w grze spowodowało że ten stutter się straci , ale on jest dalej , nawet jak zbije klatki z 163 na 60 😭.

Opublikowano (edytowane)

Takie tematy pojawiały się cyklicznie na PClab i niestety nigdy nie udało się znaleźć rozwiązania bez zmiany konfiguracji (a i to zawsze nie pomagało).

 

Trzeba też dodać, że w wielu grach "traversal stutter" jest bez względu na konfigurację. Koszt braku napisu "loading" przy dogrywaniu masy wielokątków i wysokiej rozdzielczości tekstur w locie oraz kiepskiej optymalizacji streamingu danych przez twórców. 

 

Edytowane przez Tankietka
Opublikowano

No właśnie coraz bardziej skłaniam się ku temu , że właśnie te gry w które gram korzystają z kiepskich silników UE i Unity. Z kolei Raceroom jest na DX9. Gdzieś kiedyś czytałem wywiad z CEO od Kunos Simulazioni , że UE średnio nadaje się to tego typu gier i ze AC Evo będzie już na ich autorskim silniku. Masa ludzi ma tez problem z stutterem w EA WRC , które też jest na UE , a na necie jest setki watkow gdzie ludzie opisuja problemy z UE i Unity. Ale broni nie skladam 😁

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety , dalej się nie uporałem z tym stutteringiem , czy micro stutteringiem. Próbowałem nawet pobawić się z tym stanby , czyszczeniem pamięci , niestety bez rezultatu. Szkoda ze nie mam jakiejś innej karty graficznej , bo na razie po wymianie procesora , płyty i ramu , problem nadal występuje.Chyba że te gry w które gram , nie ogarniają AMD 😁

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Ja do niedawna miałem typa na gitarze, który używał też rur od ogrzewania do akustyki (w wynajmowanym bloku z lat 80 rury grzewcze lecą przez pokoje, nie w ścianach)   Teraz został sąsiad, który albo prowadzi ożywione rozmowy przez telefon, albo bidok od samotności ma wyzwania   Bo regularnie słyszę jak podnosi głos, często rzucając srogie hasła podchodzące pod groźby karalne - a wiem, że mieszka na 100% sam i nie kieruje tego raczej przez ścianę do sąsiadów ... A w temacie: - dolałem dwie setki (ml) oleju do Fluence'a; Nie pamiętam kiedy ostatni raz dolewałem, więc to dolewka po jakiś min 2500-3000km; Bo chyba ostatni raz uzupełniałem olej w drodze na urlop w połowie października...
    • @Kartofel, dziwne pytania zadajesz. Przecież wszystko jest opisane w tej tabelce. Co, może jeszcze mam ci to przetłumaczyć?
    • Z bożą pomocą najmocniejsze Navi 48 doskoczy do poziomu 7900 XT.    Ale na więcej to nie ma co liczyć. 
    • Bo to jest dev build testowy. Wmawianie nam, że to wersja premierowa gry to po prostu kłamstwo.   Żeby nie było - u mnie gra działa dobrze - nie mam problemów z crashami czy płynnością, miałem jeden odpał z shaderami po aktualizacji 1.1.2 ostatnio tak jak większość i to tyle z moich negatywnych przygód ale mimo wszystko grę odinstalowałem bo nie zgadzam się na pobieranie placebo gigabajtów danych, które nic nie naprawiają lub dodają nowe problemy. Jest tego za dużo i zbyt często by to tolerować i nie - nie chodzi o to, że czepiam się a oni przecież tylko grę naprawiają - i dobrze, niech naprawiają ale też niech szanują czas i zdanie graczy, którzy to muszą pobierać. Jeśli w ich mniemaniu jesteśmy testerami, a dopiero później graczami to ja poproszę o zwrot połowy kosztów za grę i przeniesienie jej do Steam Early Access gdzie jej miejsce. Aktualizacje się testuje a nie wypuszcza na pałę do kanału public. Rozumiem złożoność i otwarty świat gry ale do cholery skoro gra siada przy tak prostackiej czynności jak ładowanie shaderów a oni próbują to łatać 2x i dalej nic to ja nie mam pytań. Nie liczę poważniejszych problemów jak np. u @Reddzik co już w ogóle jest ponad ludzkie pojęcie i wiem na 100%, że to nie wina jego PC czy systemu.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...