Skocz do zawartości

bergercs

Użytkownik
  • Postów

    1 262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana bergercs w dniu 17 Grudnia

Użytkownicy przyznają bergercs punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bergercs

ITH Sigma

ITH Sigma (5/5)

1,6 tys.

Reputacja

  1. Jeśli szukacie prezentu (na początek stycznia)
  2. Niestety 2.0.
  3. Nom, za 4500.
  4. Macie do kompletu:
  5. Nie no, to nie e-megane. Hybrydy.
  6. O jebaniutki, jeśli tak będą faktycznie wyglądać /screenez video/: to ja być fan pana.
  7. Wymieniamy przedstawicielom slużbówki. Jeździli Hyundaiami i20 - dostają Seaty Ibiza. Narzekają na wygodę (jak to zawal jeden "taczka w porównaniu do i20"), dzisiaj jednemu się zawiesil licznik Zapowiada się super.
  8. Auto do tluczenia po mieście i żeby mlody mógl się nauczyć jeździć - kupione za mniej niż wyplata. Najlepsze, że okazalo się tak wygodne, że w pól roku 7 lub 8 tys zrobione
  9. Przede wszystkim jest wszystko opisane na elektrowozie, ale zamiast przeczytać kilka linijek, teslowscy woleli dwie strony drzeć ryja. Zostalo jeszcze kilkanaście dni do końca roku - uda ci się wyskrobać chociaż jeden post, który pokazuje, że jesteś zwyklym trolem?
  10. JPRDL: to jest widok z pozycji kierowcy - od niczego nie trzeba odrywać wzroku: A nie w "prawym dolnym rogu ekranu"
  11. Chłop jechał Teslą 3, ten jak zwykle się pyszczy i wrzuca instrukcję z Y. Nawet kilku linijek tekstu nie przeczytasz, bo "świętą Teslę atakują". Ale to pokazuje, że zamiast stosować normalne rozwiązania, to co model Tesli to inaczej rozwiązują, więc nawet wieloletni użytkownicy mają problem z obsługą. Wincyj ekranów, mniej przycisków...
  12. Obraca się w górę to zmniejsz się czułość, w dół zwiększa i tyle - Po dojściu do "końca skali" - manetka się zatrzymuje: w Tesli trzeba spojrzeć czy juz max czy nie. Jeśli ktoś musi spojrzeć, ro jest to ułamek sekundy w bok. Chłop się rozd..pcył przez oszczędności producenta na manetce - jak zwykle "atak na ukochanego producenta". Zastosowali debilne klamki - przecież można w razie wypadku ludzi przez okno wyciągnąć. Autom lecą dowody przez brak wprowadzenie "przycierania" po każdym uruchomieniu - wina właścicieli. Musk nasrałby wam na fotel kierowcy i też byście klaskali uszami.
  13. Taa, tylko, żeby zobaczyć co się przełącza to trzeba się lumpić na ekran "kierowca Tesli wypadł z drogi, ponieważ zagapił się na ekran LCD. Zagapił się, bo chciał wyregulować szybkość pracy wycieraczek korzystając z ustawień widocznych na wyświetlaczu. Jego linia obrony była mniej więcej taka (parafraza): to producenta (=Tesli), a nie moja wina, że opcja została głęboko schowana. To przez producenta doprowadziłem do niebezpiecznej sytuacji. Dlatego odebranie mi prawa jazdy będzie niesprawiedliwe. Uzasadnienie brzmi rozsądnie: wycieraczki sprawiają problemy nabywcom Modelu 3. Sterowanie nimi odbywa się z użyciem przycisku na końcu dźwigienki kierunkowskazów. Jednorazowe kliknięcie w przycisk uruchamia jednorazowe przetarcie szyby. Przytrzymanie przycisku to spryskiwacz plus przetarcie szyby. Każdorazowe wciśnięcie przycisku wyświetla ponadto w prawej dolnej części wyświetlacza menu wycieraczek, w którym można wyregulować ich szybkość. Albo przełączyć je w tryb automatyczny, który też działa… różnie." Więcej klaskania uszami jak Tesla od nowa wymyśla koło - koncern zyskuje miliardy na kolejnych cięciach w produkcji a szympansy przyklaskują.
  14. A nie lepiej iść na lepiej płatne stanowisko kierownicze. Tylko szybko, bo według jego genialnych pomysłów będzie jednym z 7 milionów szukających nowej fuchy
  15. No z okna widać spodek i Muzeum Śląskie :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...