Skocz do zawartości

bergercs

Użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bergercs

Zielony

Zielony (2/5)

36

Reputacja

  1. W święta wezmę urlop i pojadę poszukać po lokalnych sklepach....
  2. A w poprawce walnęli kolejnego babola. Tak do skutku będą próbować aż się uda?
  3. Purflux ma ten wzór opatentowany, dlatego nie spotkamy go w innych markach (oprócz przypadków np Boscha kupującego niektóre referencje od Purfluxa /Bosch np znowu ma opatentowany układ "gwiazdowy" lub "gwiaździsty" czy jakoś tam się nazywało/). Sam z Purfluxa zrezygnowałem lata temu /10?/, gdy w filtrze oleju OE (produkowanym przez Purfluxa) do Renaty odkryłem "bąbel" na uszczelce - nie wiem jak to mogło wyjść z fabryki. Podobnie typowanie po tym, co montuje fabryka także się nie zawsze sprawdza - kabina do Renaty w OE szła z Valeo - ma dwa boki nieutwardzane i je "wciąga" od wilgoci /Filtron ma w tej referencji genialne wykonanie - wszystkie wzmacniane, z czego dwa z dodatkową zakładkąusztywniającą, czy np olej - Elf zalewany wcześniej jako OE (obecnie Renault zalewa Castrolem) to jedyny olej, który mi "brało".
  4. Zapas Motula 5W40 w "ptomo prajsie".
  5. 5 sekund szukania - pkt 1. Więc procesora nie możesz zwrócić w sklepie stacjonarnym.
  6. Jeśli może być slim to ten LG z parą to dobry wybór (wcześniej zakłada się konto i dodatkowo 2% rabatu od tych 2088). Powyższy Bosch ok, ale jak serwisant w ciemno poleca Bosch to trochę nie halo, bo sporo modeli produkowanych w PL zastąpili /od 2023/ modelami z Turcji, mające zgrzewane zbiorniki (trudna wymiana łożysk) oraz plastikowe zabieraki (zamiast metalowych /lepszych/ jak dotąd było w PL). Jeszcze jeden LG - już nie slim ale 2400 i srebrny - na Euro 2300
  7. Test Gordona: auto proboszcza?
  8. Najpierw budżet, standardowa czy slim a potem można dopiero wybierać.
  9. Wrzucone zimówki do Renaty.
  10. Akumulatory zabija wysoka temperatura, niska tylko obnaża jego kiepski stan.
  11. Zależy od przebiegów jakie się robi - sami producenci zalecają co 3 lub 6 miesięcy podładować akumulator. Jeśli są robione długie trasy to nie ma sensu podpinać pod prostownik, jeśli sporo krótkich to tak (u mnie dzisiaj podpiąłem w Pierdku - samochód używany do jazdy miejskiej - odpalenie, jazda 4 km do przedszkola z młodą, odpalenie jazda 2 km do firmy, odpalenie jazda 2,5 km do domu, plus jeszcze stanięcie np pod paczkomatem lub sklepem - masakra dla akumulatora). Kiedyś wyliczano, że jedno uruchomienie samochodu na zimno to energia, której odzyskanie to konieczność jazdy 15 minut: wiadomo, że obecnie są wydajniejsze alternatory, samochód potrzebuje mniej energii do startu itd, ale wciąż nie jest to zdrowe dla akumulatora.
  12. Te Baseusy mają 400A rozruchu - to tak jakbyś próbował odpalać auto z akumulatora od Punto. Sprawdzane od x firm boostery - przychodzi mróz i zapomnij odpalić z tych powerbanków cokolwiek większego niż 1.6 benzyna - chyba, że aku lekko słaby a nie rozładowany.
  13. Faktycznie ceny spadły do akceptowalnego poziomu (poniżej 4k za zestaw) - problem z dostępnością - w Stellantisie "kolejka oczekujących" 160 k (z całej Europy). Wszystko co się pojawia jest od razu wykupywane. Teraz duża partia zestawów się pojawiła w Iner-Cars - jako OE Toyoty.
  14. Benzyny w Toyocie to odpalą z bateryjki od latarki. Jeśli aku w 2l dieslu wypompowane do zera to tu trzeba boostera za ponad tysiaka (te "tanie" - 300/400 zł zadziałają jak aku jest słabawy ale nie zajechany). Druga sprawa - powerbanki mają określoną żywotność, jeśli ktoś zamiast naprawić samochód (albo po prostu wymienić akumulator) chce tego używać to "budżet mu się trochę nie zepnie" :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...