-
Postów
142 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Zas
Bywalec (3/5)
69
Reputacja
-
W AMS2 troche już grałem, ale czekam na dobrą promocję na jakieś pakiety DLC, zanim przesiądę się na dobre. Gram jeszcze w CARS2, więc jak mi się chce lepszego AI, to mogę sobie odpalić No i w GRID-ach też jest dobre AI
-
No i co, jest jakaś różnica między T300 a TS-PC? Co do moich biegów - no ja w multi nie jeżdżę, tylko dla rozrywki w single. Talentu też jakiegoś wielkiego nie mam, w ACC np. ogarniam AI na poziomie - o ile dobrze pamiętam - 87%... Prawka w realu mieć nie mogę, więc nigdy nie musiałem się uczyć użycia sprzęgła i żadnego automatyzmu sobie ze zmianą biegów nie wyrobiłem. Z automatem to oczywiście wszystko prawda, czasem za wolno/za późno zrzuca biegi, co opóźni hamowanie/utrudnia skręt, czasem w autach z fatalną trakcją wrzuca wyższy bieg za późno, czasem przez ustawienia skrzyni kończymy na zbyt wysokim biegu na wyjściu z zakrętu, co pogarsza przyspieszenie... o jeździe na mokrym już nie wspomnę . Bywa, że da się to korygować, ale często automat próbuje być mądrzejszy Ale w singlu to nie problem.
-
A dla mnie najtrudniejsza, ABS już częściej wyłączam niż włączam, TC to różnie, zależnie od samochodu. A o biegach to nawet myśleć mi się nie chce (tak, wiem, że zwykle słychać, kiedy obroty są za wysokie, do tego lampki na kierownicy itp.)
-
Nie no, w automacie biegi czasem są, tylko zmienia je automat, nie każda skrzynia jest bezstopniowa Ja niestety zwykle używam w grach "automatu", niezależnie od wozu. Jasne, w niektórych wypada to średnio, ale wiadomo, "automat z ustawień gry", czyli de facto skrzynia sekwencyjna pół-automatyczna pozwala przecież w krytycznych momentach wrzucać i zrzucać biegi własnoręcznie. Choć czasem to mocno średnio wychodzi i automatyzm przeszkadza, ale nie chce mi się specjalnie rozbudowywać skila w szybkim operowaniu łopatkami. Do singla automat starcza.
-
To zależy kto jak gra. 24 godziny na FC? W życiu! Jeśli teraz zmuszą do takiego podejścia, to będzie straszna lipa.
-
W FC7 chyba ma być 24h "w grze" - czyli 72h czasu rzeczywistego. 24h na sandbox-shootera? To byłoby idiotyczne
-
Szkoda, że nie TPP, niby fajne reakcje wrogich NPC, ale walka nadal odrzuca. Co prawda jest tu tylko dodatkiem (i może niekoniecznie jest to wada, choć liczyłem na coś innego... aczkolwiek w klimatach Indiego byłoby to raczej niedorzeczne), ale i tak... Niemniej przy mojej początkowej dużej niechęci teraz myślę, że kiedyś zagram.
-
Panie, takiej technologii to nawet Viper i K.I.T.T. nie miały!
-
Ja tylko nadal nie rozumiem, jak ma wyglądać ta kaeriera vs. inne tryby gry. Raz gość mówi, że można olać otwarty świat (i karierę single?) tylko ścigać się w multi, innym raze mówi, że jak nie masz wozu w garażu z trybu kariery, to nie pościgasz się nim w multi, a jeszcze innym razem, że pościgasz się, ale nie możesz go stuningować i nie nabijesz sobie expa... Mnie akurat multi zwisa, ale zastanawia mnie, jak to będzie z trybami gry ogólnie. Będzie time trial z wyborem dowolnego wozu i toru? Będzie pojedynczy weekend czy mistrzostwa w single jak w ACC? No i wyposażenie wozów - jak nie kupię fury w automacie, to już nie będzie dostępnej asysty automatycznej skrzyni biegów? Dwadzieścia torów na start brzmi nieźle, pytanie, co dalej, i dlaczego tak drogo Wiadomo w ogóle jaka będzie cena tego EA? Stwierdzenie, że moderzy będą mogli tworzyć własne tory też niepokoi. Rozumiem, że tym razem realne obiekty odpadają, (podobnie jak samochody) - ale konkurencja dla przyszłych DLC z rozszerzonym Eifel już nie? Nadal widzę tutaj masę niewiadomych, a makaroniarz często zdaje się odpowiadać tak, żeby niewiele powiedzieć. Oby nie wyszedł z tego tak odpychający na dłuższą metę twór jak pierwsze AC.
-
Exodus - Sci-Fi action adventure RPG od Archetype Entertainment
Zas odpowiedział(a) na tuhmunud temat w Gry komputerowe (PC)
A na koniec wyjdzie kicha taka sama jak w przypadku Calisto Protocol (róbta screeny) Obawy? To raczej pewne - przecież przy zachowaniu szczątkowego realizmu wszyscy, których nie zabierzemy ze sobą, skończyliby martwi na samym początku gry. No chyba, że ta dylatacja będzie "minimalna" bo w świecie gry istnieje technika podróżowania tylko odrobinkę mniej wydajna niż przekaźniki masy, albo będziemy poruszać się w obrębie jednego układu gwiezdnego. Edit: no pewno, że istnieje, Wrota Niebios (choc nie wiem na ile to wiki opiera się na oficjalnych informacjach od twórców) https://exodus-game.fandom.com/wiki/Exodus_Game_Wiki Generalnie dylatacja to będzie jakiś smaczek odnośnie powrotu na rodzimą planetę... Fakt, intrygująco wygląda ten tygiel zacofanych i pogardzanych oraz omnipotentnych technologicznie i fizycznie gatunków. Nie wiem, czy to wszystko nie jest za mocno "wykręcone", tak jeśli chodzi o genetycznie zmodyfikowanych jak i o możliwości niektórych... Niebian?, czy da się to z sensem zbalansować... ale może się da? Zobaczymy. Na razie jestem mocno sceptyczny, choć duży plus za to, że materiały wyglądają jak gra na UE4 - może nie będzie wymagać 5090 i DLSS4 by działać dobrze w 1080p -
Przecież w WuKongu nie ma nic poza klepaniem bossów i grafiką w tunelowym świecie.
-
No wiesz, biorąc pod uwagę, że zrobienie z niej wiedźminki to chyba jest mocne je znerfienie i odebranie mocy, to akurat nie była to chyba zła decyzja. Bez tego dopiero byśmy dostali wonder woman...
- 722 odpowiedzi
-
Jak akurat Maxem Payne'm 3 się zachwyciłem Ogólnie chyba przypadł mi do gustu nawet bardziej niż dwójka, choć wiadomo, w okresie premiery to było coś, i klimacik też był ciekawy.
-
O, to bardzo ładny wynik.
-
A co do ogarniania UE... no, zapowiedzi CB też sugerowały, ze ogarniają i dokonają cudów.
- 722 odpowiedzi