Skocz do zawartości

Zas

Użytkownik
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zas

Bywalec

Bywalec (3/5)

69

Reputacja

  1. W AMS2 troche już grałem, ale czekam na dobrą promocję na jakieś pakiety DLC, zanim przesiądę się na dobre. Gram jeszcze w CARS2, więc jak mi się chce lepszego AI, to mogę sobie odpalić No i w GRID-ach też jest dobre AI
  2. No i co, jest jakaś różnica między T300 a TS-PC? Co do moich biegów - no ja w multi nie jeżdżę, tylko dla rozrywki w single. Talentu też jakiegoś wielkiego nie mam, w ACC np. ogarniam AI na poziomie - o ile dobrze pamiętam - 87%... Prawka w realu mieć nie mogę, więc nigdy nie musiałem się uczyć użycia sprzęgła i żadnego automatyzmu sobie ze zmianą biegów nie wyrobiłem. Z automatem to oczywiście wszystko prawda, czasem za wolno/za późno zrzuca biegi, co opóźni hamowanie/utrudnia skręt, czasem w autach z fatalną trakcją wrzuca wyższy bieg za późno, czasem przez ustawienia skrzyni kończymy na zbyt wysokim biegu na wyjściu z zakrętu, co pogarsza przyspieszenie... o jeździe na mokrym już nie wspomnę . Bywa, że da się to korygować, ale często automat próbuje być mądrzejszy Ale w singlu to nie problem.
  3. A dla mnie najtrudniejsza, ABS już częściej wyłączam niż włączam, TC to różnie, zależnie od samochodu. A o biegach to nawet myśleć mi się nie chce (tak, wiem, że zwykle słychać, kiedy obroty są za wysokie, do tego lampki na kierownicy itp.)
  4. Nie no, w automacie biegi czasem są, tylko zmienia je automat, nie każda skrzynia jest bezstopniowa Ja niestety zwykle używam w grach "automatu", niezależnie od wozu. Jasne, w niektórych wypada to średnio, ale wiadomo, "automat z ustawień gry", czyli de facto skrzynia sekwencyjna pół-automatyczna pozwala przecież w krytycznych momentach wrzucać i zrzucać biegi własnoręcznie. Choć czasem to mocno średnio wychodzi i automatyzm przeszkadza, ale nie chce mi się specjalnie rozbudowywać skila w szybkim operowaniu łopatkami. Do singla automat starcza.
  5. To zależy kto jak gra. 24 godziny na FC? W życiu! Jeśli teraz zmuszą do takiego podejścia, to będzie straszna lipa.
  6. W FC7 chyba ma być 24h "w grze" - czyli 72h czasu rzeczywistego. 24h na sandbox-shootera? To byłoby idiotyczne
  7. Szkoda, że nie TPP, niby fajne reakcje wrogich NPC, ale walka nadal odrzuca. Co prawda jest tu tylko dodatkiem (i może niekoniecznie jest to wada, choć liczyłem na coś innego... aczkolwiek w klimatach Indiego byłoby to raczej niedorzeczne), ale i tak... Niemniej przy mojej początkowej dużej niechęci teraz myślę, że kiedyś zagram.
  8. Zas

    Cyberpunk 2077

    Panie, takiej technologii to nawet Viper i K.I.T.T. nie miały!
  9. Ja tylko nadal nie rozumiem, jak ma wyglądać ta kaeriera vs. inne tryby gry. Raz gość mówi, że można olać otwarty świat (i karierę single?) tylko ścigać się w multi, innym raze mówi, że jak nie masz wozu w garażu z trybu kariery, to nie pościgasz się nim w multi, a jeszcze innym razem, że pościgasz się, ale nie możesz go stuningować i nie nabijesz sobie expa... Mnie akurat multi zwisa, ale zastanawia mnie, jak to będzie z trybami gry ogólnie. Będzie time trial z wyborem dowolnego wozu i toru? Będzie pojedynczy weekend czy mistrzostwa w single jak w ACC? No i wyposażenie wozów - jak nie kupię fury w automacie, to już nie będzie dostępnej asysty automatycznej skrzyni biegów? Dwadzieścia torów na start brzmi nieźle, pytanie, co dalej, i dlaczego tak drogo Wiadomo w ogóle jaka będzie cena tego EA? Stwierdzenie, że moderzy będą mogli tworzyć własne tory też niepokoi. Rozumiem, że tym razem realne obiekty odpadają, (podobnie jak samochody) - ale konkurencja dla przyszłych DLC z rozszerzonym Eifel już nie? Nadal widzę tutaj masę niewiadomych, a makaroniarz często zdaje się odpowiadać tak, żeby niewiele powiedzieć. Oby nie wyszedł z tego tak odpychający na dłuższą metę twór jak pierwsze AC.
  10. A na koniec wyjdzie kicha taka sama jak w przypadku Calisto Protocol (róbta screeny) Obawy? To raczej pewne - przecież przy zachowaniu szczątkowego realizmu wszyscy, których nie zabierzemy ze sobą, skończyliby martwi na samym początku gry. No chyba, że ta dylatacja będzie "minimalna" bo w świecie gry istnieje technika podróżowania tylko odrobinkę mniej wydajna niż przekaźniki masy, albo będziemy poruszać się w obrębie jednego układu gwiezdnego. Edit: no pewno, że istnieje, Wrota Niebios (choc nie wiem na ile to wiki opiera się na oficjalnych informacjach od twórców) https://exodus-game.fandom.com/wiki/Exodus_Game_Wiki Generalnie dylatacja to będzie jakiś smaczek odnośnie powrotu na rodzimą planetę... Fakt, intrygująco wygląda ten tygiel zacofanych i pogardzanych oraz omnipotentnych technologicznie i fizycznie gatunków. Nie wiem, czy to wszystko nie jest za mocno "wykręcone", tak jeśli chodzi o genetycznie zmodyfikowanych jak i o możliwości niektórych... Niebian?, czy da się to z sensem zbalansować... ale może się da? Zobaczymy. Na razie jestem mocno sceptyczny, choć duży plus za to, że materiały wyglądają jak gra na UE4 - może nie będzie wymagać 5090 i DLSS4 by działać dobrze w 1080p
  11. Przecież w WuKongu nie ma nic poza klepaniem bossów i grafiką w tunelowym świecie.
  12. Zas

    Wiedźmin 4

    No wiesz, biorąc pod uwagę, że zrobienie z niej wiedźminki to chyba jest mocne je znerfienie i odebranie mocy, to akurat nie była to chyba zła decyzja. Bez tego dopiero byśmy dostali wonder woman...
  13. Jak akurat Maxem Payne'm 3 się zachwyciłem Ogólnie chyba przypadł mi do gustu nawet bardziej niż dwójka, choć wiadomo, w okresie premiery to było coś, i klimacik też był ciekawy.
  14. O, to bardzo ładny wynik.
  15. Zas

    Wiedźmin 4

    A co do ogarniania UE... no, zapowiedzi CB też sugerowały, ze ogarniają i dokonają cudów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...