Skocz do zawartości

SuLac0

Użytkownik
  • Postów

    750
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SuLac0

Wyjadacz

Wyjadacz (4/5)

393

Reputacja

  1. a doczytales, do konca w jakich warunkach? wiec z ta "logika", to nie ma co kozaczyc
  2. to jest temat o autach chinskich, wiec z samej definicji nie moze byc lepiej. musi byc zle, a w najlepszym przypadku, tak samo
  3. "argumentow" antyBEV ubywa szybko. chyba tylko diesli na drogach szybciej ubywa https://wysokienapiecie.pl/115573-stalo-sie-argument-o-emisyjnosci-elektrykow-w-polsce-upadl/
  4. jak elektronika siadzie, to piszemy o awarii sa odpowiednie regulacje UNECE, brak spelnienia ich wymogow, to brak homologacji. wiec nie wiem w jakim celu te dywagacje? bo nam sie "wydaje" , ze powino byc inaczej? bo? bo chinczyk?
  5. SuLac0

    Motoryzacyjna Blabla.

    ja tez
  6. SuLac0

    Motoryzacyjna Blabla.

    moto-dyskryminacja? to moze zmiana nazwy tematu - motoryzacyjna-spalinowa blabla ?
  7. SuLac0

    Motoryzacyjna Blabla.

    spalinowe, fakt, trudno sie z tym nie zgodzic
  8. bo tak to powinno dzialac - wolno wytracasz predkosc, stopy nie musza sie zaswiecac, szybciej, tutaj powinny sie juz zaswiecic. wszystko zalezy od tego jak szybko wytracamy predkosc, wiec w przypadku roznych ustawien reku, moze to inaczej dzialac. jezeli myslimy tez za innych, bo np. "poganiacz" nie potrafi zachowac odleglosci, to warto nawet "puknac" w hamulec w czasie zwalniania z rekuperacja. jak nam ktos wjedzie w tyl, a mamy sprawne auto, nie bedzie dyskusji, czy ktos widzial swiatla stopu czy nie. szkoda tylko starconego czaasu i uszkodzonego auta. niektorzy potrafia zero-jedynkowo, podchodzic do zaswiecajacych sie przed nimi swiatel stopu, wiec swiecenie nimi przy kazdym zwalnianiu mniejszycmn, cyz wiekszym tez nie jest najlepszym rozwiazaniem.
  9. @Gret to czy czujnik zareaguje na zmiane oswietlanie, to zalezy od wielu czynnikow m..in jego czulosci, zmiany w natezeniu oswietlenia. jasne, ze moze tez byc uszkodzony, zabrudzony, zle skalibrowany, ale to dotyczy kazdej marki/modelu/auta. nie tylko chinskiej. swoja droga, podejrzewam, ze wiekszosc tych czujnikow, to wlasnie made in china
  10. no jezeli masz hulajnoge z "czujnikiem zmierzchu", znakow, albo wbudowana navi, to dlaczego nie nie pytam czy chinska, bo na pewno nie
  11. moga, nie musza. a to akurat przypadlosc wiekszosci aut z swiatlami auto szczegolnie to widac wlasnie teraz- mgla, deszcz. u jednych dziala to lepiej, u innych gorzej, a jeszcze u innych w ogole
  12. tak, ale w pewnych warunkach okreslonych regulacja https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:42023X0401
  13. swiatla do jazdy dziennej? jezeli to pierwsze, to z tylu nie beda sie swiecic pozycyjne, a brak stopow i szybkie zwalnianie, moze oznaczac wlaczony wysoki poziom rekuperacji
  14. nie ma sie czego bac szczegolnie baterii LFP/LFP Blade, ktore znajdziesz m.in w teslach, fordach, byd, geely itd. zasieg? a ile tego zasiegu potrzebujesz majac mozliwosc podlaczenia auta praktycznie kazdego dnia pod domem? czy 300-400km to faktycznie malo na "krotkie dystanse"?
  15. SuLac0

    Motoryzacyjna Blabla.

    juz od dluzszego czasu "nokia" wsrod robotow pachnialo, wiec to byla juz tylko kwestia czasu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...