-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia SuLac0
Zielony (2/5)
15
Reputacja
-
podobny problem ma 3D w Star Citizen i dlatego wybralem 9700x. jakos nie przekonuje mnie "owczy ped" za 3D i wiecej w nim widze problemow niz wartosci dodanej. pare FPS wiecej, to nie wszystko, ale to moja opinia. zreszta nie tylko moja.
-
tak, ale tylko wtedy gdy na zakretach zapomnisz, ze to nie naped na przod i bedziesz chcial "wyciagac gazem" ogolnie imo AWD>RWD>FWD, wiec moze byc tylko lepiej
-
i dlatego kupujesz 9700x za <1500pln, troche zabawy z ustawieniami i masz wydajnosc 7800x3d jak nie wieksza no, ale jak ktos musi miec x3d, bo tak , to oczywisce wolny wybor
-
bo w przypadku en.el tak jest. tylko tego w tym art nie znajdziesz, tak samo jak informacji dot. np przemyslu ciezkiego patrzenie tylko na calkowite zuzycie bez uwzglednienia skali produkcji i na tej podstawie wyrabianie sobie jakies opinii , jest delikatnie ujmujac daleko idacym uproszczeniem. Polska dogoniła Chiny w energetyce - WysokieNapiecie.pl
-
od wieeelu lat juz sie tym nie "bawie" . kupuje co potrzebuje i juz kilka/nascie lat temu to mialo sens, dawalo jakis fun, a teraz? wszystko podane na tacy.
-
lata mijaja, cyferki sie zmieniaja, a bicie piany/ masla na tym samym, wysokim poziomie. najlepsze, ze to praktycznie ciagle ci sami ubijacze jak milo, z lekka nostalgia sie to przeglada
-
nie wiesz w jaki sposob i przez kogo moze byc wykorzystana. masz tylko nadzieje, ze ktos uczciwie do tego podejdze. czego szczerze zycze
-
imo najgorsze co mozna zrobic, to wlozenie kartki "in blanco".
-
a4.0 jest na serwerach testowych od paru tyg, wiec jest duza szansa, ze bedzie jeszcze w tym roku na LIVE. do tego w koncu pelny wipe a nowy uklad Pyro. az czlowiek dziwne sie tam czuje po tylu latach w sielankowym i cukierkowym Stanton, a przeciez w kolejce dwa nowe - Castra i Terra ...
-
to samo. bo kazdy jakies hobby ma
-
no to pozostaje duplikat z TDT
-
imo zle szukasz. Swiadectwo homologacji tego powinienes szukac. duplikat przewaznei jest platny. w nowym aucie dostanisz od reki od dilera, duplikat chyba 240pln w TDT, 100 w VW. nie wiem jak w Stellantisie co do odroczenia wymogow eko, to jest przekladanie czegos nieuniknionego i na pewno nie pomoze automotive w EU. przedluzy tylko ich agonie, co ich jescze bardziej pograzy. Chiny, Indie, Korea tylko na to czekaja...
-
dobry kociol gazowy co/cwu tani tez nie jest. o kwestiach bezpieczentwa oraz obowiazkach prawnych wynikajacych z jego posiadania nawet nie wspomne. nie. dziekuje, mam uczulenie na gaz w domu i w jego okolicy co do kosztow, w przypadku energii elektr masz troche mozliwosci ich "optymalizacji", czy to dzieki PV, czy tez doborem samej taryfy. w przypadku gazu, drewna, wegla, nie slyszalem, aby bylo to mozliwe - albo robisz zapasy poza sezonem, albo placisz jak zagraja. @Camis w kwestii wodoru, bo o tym zdaje sie wszyscy zapominaja, to jest tez nowa, zastepcza forma dla trzymania posiadaczy aut na smyczy "lobby paliwowego" . nie chcesz ropy, damy ci wodor, ale caly czas bedziesz musial kupowac go od nas. fajny wybor
-
zakup uzywanego BEV. ciekawa prezentacja https://pspapafa-my.sharepoint.com/personal/biuro_psnm_org/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fbiuro_psnm_org%2FDocuments%2FPSNM%2FEV Klub Polska%2FRaporty%2FEV z drugiej ręki%2FEVKP_OTOMOTO_EV_z_drugiej_reki_Poradnik.pdf&parent=%2Fpersonal%2Fbiuro_psnm_org%2FDocuments%2FPSNM%2FEV Klub Polska%2FRaporty%2FEV z drugiej ręki&ga=1 wiadomo, ze nikt nie bedzie targal kogos z DEKRy ze soba, ale szukajac uzywanego BEV, imo podstawa jest podlaczenie sie przez OBD i np. za pomoca Car Scannera odczytanie parametrow np. baterii, tym bardziej podczas testow "dynamicznych". kwestia gwarancji. standardowo producenci daja gwarancje na sama baterie (przewaznie 8lat/160kkm) i jezeli auto nie bylo po jakis przejsciach i ma historie serwisowa, nie powinno byc problemiw z egzekwowaniem takiej gwarancji. jednak oprocz samej gwarancji na baterie, producenci oferuja tez gwarancje na same elementy ukladu wysokiego napiecia (np 5lat/100kkm) m.in. moduly kontrolne/sterujace, ladowarka pokladowa, inwerter/konwerter, naped. Wiec zawsze przy zakupie uzywanego BEV, warto dokladnie to zweryfikowac. auta z US/CN. imo zdecydowanie odradzam. chyba, ze ktos ma zaciecie infomatyczno/elektroniczne/elektryczne. raz, ze serwisy EU moga i przewaznie odmawiaja serwisowania takich aut, a dwa, inne standardy napiec oraz wtyczek, moga utrudnic "konwersje" takiego auta na standary/regulacje panujace w EU. O problemach aktualizacji oprogramowania takiego auta (mapy, infotainment) przez OTA (OverTheAir, zdalnie) nawet tutaj nie pisze