Skocz do zawartości

JohnyWol

Użytkownik
  • Postów

    196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JohnyWol

Bywalec

Bywalec (3/5)

85

Reputacja

  1. Właśnie miałem wrzucać. Premiera pewnie odległa, ale może być ciekawa gra. W niektórych momentach wygląda podobnie jak Cyberpunk
  2. Szczerze mówiąc jak na razie nie czuję tego "nowego: Tomb Raidera. O ile jako remake starej części rozumiem i pewnie ci co grali w oryginały będą czekać z zaciekawieniem (mnie jakoś tamte części nie pociągają, choć to był okres mojego dzieciństwa - może dlatego że nie miałem wtedy ani PC ani konsoli) to mam nadzieję, że nowa odsłona będzie jednak bliższa tym nowym odsłonom. Przejście na grę bardziej realistyczną i "surwiwalową" jak dla mnie było udane. Tomb Raider ze strzelaniem do krokodyli, rekinów a nie daj boże do dinozaurów to raczej nie dla mnie. To trochę jak z Bondem. Stare części kontra nowe z Craigiem - stare są OK, mam do nich jakiś sentyment, ale dużo bardziej wolę filmy z Craigiem
  3. Był jakiś update, poza malutkim fixem dla kierownic Logitecha?
  4. Może konieczne będzie wydanie nowszej wersji gpu-z aby pokazywało. Ważne, że działa
  5. No i do tego naprawiony błąd z obniżeniem wydajności na sterach od 58x.xx Trzeba potestować
  6. W AC Rally Moza powinna działać dobrze. Nawet reklamowali się odnośnie pełnego wsparcia na Facebooku. W Evo Moza też powinna śmigać. Moim zdaniem z G27 mogłoby być właśnie gorzej, bo to już starszy sprzęt.
  7. Jest dostępny nowy sterownik od Nvidia - 591.44. Jako ciekawostka - dla serii RTX 5xxx przywrócono wsparcie dla PhysX 32bit w niektórych grach jak np. Mafia 2, Arkham City, Arkham Origins itp. Wsparcie dla Arkham Asylum w drodze
  8. Czasem tak. Gra Quantum of Solace z 2008 to byly misje z filmów Quantum of Solace i czesc z nich takze z Casino Royale. Wiadomo, ze nie jest to 1:1 gra z filmem, ale mocno nawiazujace
  9. Czasem zdarza się jednak, że do preordera jest dorzucone coś bardziej wartościowego. Żeby daleko nie szukać - AC Shadows, za preorder dawali DLC Claws of Awaji. W ich sklepie jest za niecalo stówkę. Ale generalnie nikt nikogo nie zmusza do zakupu. Każdy zrobi co chce. Ktoś kupi, a ktoś nie - wolny wybór
  10. Jedne gry lepiej, drugie trochę słabiej, ale tak. Chyba każda gra na PS5 wykorzystuje adaptacyjne triggery i haptykę. Mnie na początku tez bolało to że muszę grać z kablem. Ale z biegiem czasu sie przyzwyczailem i nie przeszkadza mi to tak bardzo . Większy "ból" mam jak w nieltorychngrach wracam do pada z Xboxa. Od razu czuć że wibracje sa gorsze. No ale każdy wybiera to co mu odpowiada 😀
  11. Nie wiem czy Dual Shock ma takie wsparcie na PC jak Dual Sense czy moze wymaga stosowania dodatkowych nieoficjalnych aplikacji wiec nie pomogę. Ale pad z PS4 juz nie ma tej przewagi nad padem od Xboxa, ze względu na brak aktywnych triggerow i brak haptyki. Jak masz Dual Shock to możesz sobie sprawdzić, ale jak bym szedł w DualSense od PS5. Aaaa, trzeba tez pamiętać ze Dual Sense musisz mieć podłączony dla pełnych efektów. O ile niektóre gry działają z DualSense podłączonym przez bluetooth to wtedy nie dziala haptyka. Ona jest dostępna tylko po kablu. Ja osobiście sie dziwię ze Microsoft nie wypuścił jeszcze pada z haptyką. Porównując pada z wibracjami do DualSense to pod tym wzgledem jest trochę jak ze starymi kierownicami gdzie byly kierownice wlasnie z wibracjami, a te lepsze z Force Feedback. Haptyka jest znacznie bardziej precyzyjna
  12. Coraz więcej gier wspiera DualSense na PC. Ja osobiście w większość gier gram teraz właśnie na DualSense - haptyka robi robotę. Pad od Xboxa do gier gdzie nie ma pełnego wsparcia dla DualSense. PS. Czasami aby aktywowała się pełne obsługa DualSense w Steam dla danej gry trzeba w ustawieniach kontrolera wyłączyć Steam Input - taka mała wskazówka na wypadek gdybyś próbował i się odbił, bo nie działa tak jak się spodziewałeś
  13. I chwała im za to. Dla mnie każda "wyscigowka" powinna mieć przynajmniej opcje włączenia aby wsteczny wymagał recznej zmiany biegu na R. Strasznie irytuje mnie w niektórych grach jak przy mocnym hamowaniu do zera, auto po zatrzymaniu zaczyna cofać. Tak samo wrzucenie wstecznego na hamulcu zazwyczaj wymaga pełnego wdepniecia hamulca. Ale jak mam u siebie w G923 mam modyfikacje na load cell (na pewno nie taki jak w porządnych pedałach, ale działa niezle) i przy byle cofaniu muszę deptać pedal do końca to jest trochę utrudnienie. Pewnie jakbym miał porządny stelaż z fotelem to byłoby inaczej, a tak to deptanie na 100% czasem kończy sie lekkim odsunięcie fotela
  14. W MotoPrzeglądzie na G.O. podali modele samochodów odnalezione w plikach gry. Pewnie pojawoa sie dodatkowe (moze jako DLC), ale lista jest calkiem fajna, choć osobiście kilku modeli mi brakuje: Alpine A110 Audi Quattro Audi Quattro Group A BMW M3 E30 (?) Fiat 500 Fiat Punto S1600 Ford Escort RS 1800 MkII Ford Fiesta R5 Ford Fiesta WRC 2016 Lancia Delta S4 Lancia Fulvia Peugeot 306 Maxi Renault 5 Turbo Renault Clio Subaru Impreza S5 WRC Toyota Celica Toyota Corolla 1998
  15. Dokładnie, tak jak pisze @some1 Kunos jest tylko studiem wspomagającym i użyczają swój silnik fizyki, ale deweloperem jest studio partnerskie. Miałem tylko chwilę, alby potestować, ale jak na wersję 0.1 to wygląda naprawdę bardzo dobrze. Grafika top - lepszej w "rajdówkach" chyba jeszcze nie było. Detale typu cień padający do wnętrza auta od nazwisk kierowcy na bocznych szybach. Do tego chodzi bardzo dobrze. Kosmiczne detale samochodów, praca opon w zakrętach na powtórkach to mistrzostwo. Pod względem fizyki, trudności prowadzenia moim zdaniem godny spadkobierca legendarnego RBR. Martwiłem się o współpracę z kierownicą, ale u mnie na Logitech G9523 jest OK - wymagało podkręcenie ustawienia siły minimalnej, siły FF na prawie max wartości, ale FF działa i to bardzo dobrze. Nie można przypisać niektórych funkcji do przycisków na kierownicy, ale to pewnie jest do poprawienia w przyszłości (te najważniejsze można przypisać bez problemu). Moim zdaniem szykuje się genialna gra rajdowa, ale zdecydowanie nie dla mas - to będzie gra dla fanów rajdów z kierownicą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...