MaxxGroo
Użytkownik-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia MaxxGroo
Bywalec (3/5)
34
Reputacja
-
Quest 2 w porównaniu do triple monitorów to papka na ekranie, ale skusiło mnie zaoszczędzone miejsce i nieco większa przejrzystość przez przednia szybę, bo siedzi się dokładnie jak w aucie i widać tyle co widzę jak siedzę w swoim. Obracać trzeba cała głową, żeby zobaczyć boki, na triple wystarczyło szybkie spojrzenie na krawędzie ekranu. Nie ma idealnego rozwiązania. Nikomu nie poleciłbym VRa z podobną specyfikacją, musi być przynajmniej 1.5 - 2x większa rozdzielczość na oko.
-
Podłączyłem swojego VR Questa 2 i jest ledwo grywalne na Nordschleife Tourist, Rtx 5070ti / 5700x3d VR przeleżal 2 lata w szafie, bo na poprzednim Radeonie były problemy z poszarpanymi krawędziami w grach...Na Nvidii działa i wygląda dobrze. Triple screen już na stake ustawiony do pracy, od teraz wszystkie simy tylko VR.
-
To nawet nie widziałem, że tam jest GR xd Można zgadać się na online.
-
Przy GR trzeba opozniać redukcje biegów, wtedy to auto nie wpada w poślizgi. Mazda i iracing to już klasyka, ale GR wprowadziło trochę świeżości do klasy R, świeżości i zniszczenia :d Nie ma wyścigu, żeby Rookiesy tym nie wypadały z trasy, bo tapują downshift przy hamowaniu.
-
Różnica między paskiem, a DD to właśnie detale, można ustawić tłumienie (Damping+Friction) na DD i zrobić z niej wytłumionego paskowca i feeling jazdy Lanosem. W miarę możliwości gry wyłącza się detale asfaltu, ale tłumienie nie może być zbyt wysokie, żeby nie tracić detali ważnych do ścigania się online (tylko te osoby zrozumieją o co chodzi) - dla kogoś kto ustawia wysokie tłumienie na G923 zderzenie z ustawionym prawidłowo Direct Drive może zmienić jego spojrzenie i później ten damping kompletnie tam wyłączy. Clipping najlepiej zmierzyć i zostawić na max 1-2% clippingu jednego okrążenia, wykorzystuje się cały zakres możliwości kierownicy i nie clippuje. Kika lat temu napisałem skrypt do SimHub, który mierzy clipping, którego nie pokazują inne odczyty, mozna łatwo określić ile ma się procent w skali okrążenia-wyścigu, lub sytuacji awaryjnych. W internecie można znaleźć komentarze, które mówią o 5% dozwolonego clippingu, odradzam. W skali okrążenia na krótkim torze jak Monza 5% daje okolo 5,5 sekundy w której nie czujemy auta. Jak ktoś chce to znajdę ten skrypt.
-
5nm urwać ręce xddddd Najsłabsze marketowe wkrętarki akumulatorowe mają 10nm 5nm To jest lekko większa siła niż ta, z jaką śrubę śrubokrętem dokrecasz. 5nm DD jest tak małym krokiem do przodu, że lepiej zostać na paskowej kierownicy, niż do takiej dopłacać. Rozumiem, że dla was metr to też wartość relatywna, a 5 metrów to tak dużo, że ohoho.
-
Moza r5 to 5nm? Zdecydowanie nie, mam Fanatec GT DD Pro (DD CSL 8nm) i próbowałem grać na 5nm, nie czuć wielu efektów prawidłowo, kasa wyrzucona w błoto. 8nm to minimum dla DD, nie bez powodu wszystkie firmy produkowały 15 i 25 nm, ale rynek budżetowy i walka z marketami wymusiła na nich oszczędności, tak pojawiły się słabsze i tańsze kierownice DD ostatnimi laty, nie warto. 8nm to minimum budżetowe, dla mnie również mało i gdybym nadal dużo grał zmieniłbym na DD1 - bo brakuje mocnego efektu optymalnego slipa przednich kół, zbyt słaba baza.
-
Kiedyś zgłaszałem road rage w iracingu, dublowałem kogoś i chyba się zapłakał - iracing odpowiedział że nie widzą problemu... Ale i mi się zdarzyło niefortunnie pofrunąć po trawie i zbić 2 gości jak w kręglach, byli na zawrocie. Widać było jakbym zrobił to naumyślnie, nic nie dostałem.
-
@galakty W rf2 damage też mocno wpływał na aerodynamike, takie ustawienia lubią. Pograłem trochę w LMU i nie miałem aż takich problemów z innymi ludźmi, jakieś kontakty są w każdej grze. Pamiętam, że najgorzej było w iracing i Rookies, ciężko było wyjść z licencji, bo tam było destruction derby - lepiej było dojechać ostatni, niż tracić safety. Później w grupie D, C, B było spoko, i znowu źle w grupie A, gdzie jeździli ludzie z ogromnym ego, tor był dla nich zbyt wąski, liczył się tylko irating, a nie safety.
-
@halfi Tylko po co podłączać kierownicę, żeby być wolniejszym w grze, a sam FFB należy do półki Dirt 5 i Grid, brakuje wielu efektów, a na samej górze stoi np brak efektu najechania na tarke, Czucie pływania tylnej osi jest, ale to walka z tym czego nie mają ludzie grający na kontrolerze, traci się czas na walkę z autem, a jeszcze jest szansa na spin... Do tego ustawiania FFB, który domyślnie pozostawiony jest jakimś koszmarem, kto to programował. Sztuka dla sztuki, należy pominąć temat kierownicy w tej grze, a jak chcesz mówić o przyjemność z tego płynącej to porównaj proszę z innymi grami w których miałeś przyjemność jeździć i porozmawiamy.
-
@galakty Kicha, kiedyś zrobiłem screena ustawień FFB, jak chcesz to je znajdę.
-
@galakty W FM są zabezpieczenia jak w F1 i GT, Auta mają wyłączone kolizje między sobą , gdy jest różnica prędkości między nimi, gdy mają niebieska flagę, gdy stoją na trawie, lub z niej wyjeżdżają. Nie ma zniszczeń mechanicznych, nie da się ich włączyć na online.
-
@galakty W FM w każdym wyścigu są spoceńcy, nie ma szans że wejdziesz i dojedziesz pierwszy. Trening na padzie i wyrównanie do poziomu jaki mają na online też sporo zajmie. Jak grałeś w Forze Horizon 4/5 to tu jest podobnie. https://gg.deals/game/forza-motorsport/
-
Grałem ponad miesiąc temu, ludzi na online nie brakowało, a na padzie gra się świetnie, trzeba trochę poćwiczyć żeby być kompetetywnym i wyłączyć swoje ego, bo z helpami osiąga się szybsze czasy - tak jeżdżą też inni. Arcade, trzeba to zaakceptować.
-
Niczego jeszcze nie pokazali. Robią kilka projektów na raz, zamiast skupić się na FH6 rozdzielili się by jednocześnie wydać Fable. Nie może nie mieć to żadnego wpływu na Forze, mam nadzieję że utną zawartość gry, ale dodadzą nowe funkcje i rozbudują silnik gry o nowe możliwości. W innym wypadku kolejny raz dostaniemy dokładnie to samo, ale w innej lokacji.
