Skocz do zawartości

Gigabait GA-FP45T-UD3P


finger66

Recommended Posts

Hi 

Mam prozbe o pomoc :-)

Mam w domu starego kompa z plyta GA-FP45T-UD3T (gniazdo775) Podobno jest to niezla plyta :-) 

Wiem ze nie jest to plyta pierwszej mlodosci ale mam pytanie jaki procesor moge wlozyc na nia by ja wymakosowac i jaka karte graficzna  byscie mi polecili by ten komp dostal skrzydel (mysle  o kupnie tych rzeczy z rynku wtornego) :-) z pamiecia RAM dam sobie rade :-)

Ten komp ma  isc na prezent dla chlopaka co lubi grac :-P  

Jestem zielony raczej w te klocki wiec prosze o pomoc :-D

pozdrawiam 

Edytowano przez finger66
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wyjątkowy model MOBO GA-FP45T-UD3T.

 

Możesz wpakować dobre CPU:

- Core™ 2 Quad Q9xxx powyżej ~100zl

- Core™ 2 Extreme QX9xxx za około ~65zl

- Core™ 2 Quad Q8xxx za około ~45zl

- Core™ 2 Extreme QX6xxx za około ~75zl

Najlepiej wypada Core™ 2 Extreme Q9xxx bo są tanie i dobre.

Tylko nie wiem czy pójdzie np: Intel Xeon E5420 albo Intel Xeon E5430 albo Intel Xeon X5450

Pamięci DDR3 1333mhz Elpida/Hynix/Geil są tanie.

GPU można nówkę GT1030 za ~200zl,

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, finger66 napisał:

Dzieki dzieki :-) jako laik :-) spytam sie -co to znaczy wyjatkowy model tej plyty :-D

 :-D 

Bardzo rzadko widzę ten model GA-FP45T-UD3T i dlatego traktuję jako Unikatowy/Elitarny/Wyjątkowy model [bardzo rzadki].

Były po prostu Limitowane.

 

GA-FP45T-UD3T to już jest wysoka liga prawie jak Legendarna ASUS X48 RAMPAGE Formula/Extreme

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, finger66 napisał:

Oki kto by pomyslal :-) dzieki za info zaczne sie rozgladac za CPU i GPU :-)

acha jeszcze jedno pytanie ! wyczytalem w necie przy tej plycie DDR3 2200+ (super szybkie pamieci ?) jak sie to ma do sugerowanej przez ciebie DDR3 1333 i jakie to ma znaczenie ?! :-D