Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Do laptopa Lenovo Legion 5i-15 i7/32GB/1TB/Win10X RTX2060 144Hz z 2020 roku chciałbym podłączyć 3 monitory (23-24 cale), tak aby móc pracować na 4 ekranach (ekran laptopa + 3 ekrany podłączonych monitorów). Chcę na nich wyświetlać oddzielne wykresy z aplikacji, które aktualizowane są w czasie rzeczywistym, dlatego zależy mi, aby sposób podłączenia nie powodował obciążenia laptopa i jakichś opóźnień w aktualizacji wykresów (sekunda to już za dużo). Sama aplikacja nie jest jakoś bardzo wymagająca, co widać na poniższym zrzucie ekranu z Menadżera zadań, gdzie pracuję na ekranie laptopa z podłączonym monitorem/tv przez HDMI, na którym wyświetlam osobny wykres:

image.png.76642313309276f2d118d5a1a5d0311e.thumb.png.b2be852051c49494f3d71a94ae52d370.png

W związku z tym mam kilka pytań:

1. W jaki sposób najlepiej podłączyć te dodatkowe ekrany, aby laptop nadal płynnie działał? Zakładam, że potrzebuję stacji dokującej. Jeśli tak, to jakiej?

2. Jakie monitory o przekątnej 23-24 cale polecacie w przedziale 400-600 zł? 2 z tych monitorów chcę zamocować na uchwycie, aby były w pionie jeden nad drugim. Na uchwyt też potrzebuję rekomendacji.

3. Mam już jeden monitor z funkcją tv, jest stary ale działa, więc korzystam z niego przez HDMI. Jest to Samsung LT24A350EW/EN. Czy jest możliwość jednoczesnego podłączenia tego starego monitora i np. dwóch nowych, poleconych przez Was?

 

Monitorów nie będę używał do gier. Wystarczy mi też, że dźwięk będzie szedł z laptopa, więc nie musi mieć głośników, ale ważne, aby dźwięk nigdzie nie zginął, bo w aplikacji są powiadomienia dźwiękowe, bardzo mi potrzebne.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Od ilu stopni na rdzeniu ta karta rozkręca śmigła aby wyjść z 0rpm? pewnie 50  więc do tego czasu za nim nie przekroczysz tej temperatury kostki nie są kompletnie niczym owiewane i regularnie się nagrzewają, jak chcesz mieć chłodniej to wyłącz akcelerację w przeglądarce bo i tak w 99% przypadków nie jest potrzebna lub jeżeli jej z jakiegoś powodu potrzebujesz zrezygnuj z trybu pasywnego, ustaw jakieś 500rpm których i tak nie będzie słychać i tempy spadną w każdym miejscu na karcie, zamiast niepotrzebnie się "smażyć" w takich śmiesznych obciążeniach.
    • Player K/D tutaj nie wlicza botów (jest niższe niż K/D gdzie wlicza boty)   Wcześniej nie było Player K/D na stronie dodali je później.  
    • Nie ma części, ponieważ nowe Hondy były w uj droższe od benzyniaków - mało się tego sprzedawało, nie warto produkować zamienników, G..o da zadbanie, jeśli trzeba wymienić typowe nawet dla tego modelu części - skoro kosztują: uwaga  - pada dpf: zamienniki od około 4000. EGR - są tam dwa, brak zamienników po prawie 4000/szt; dwumasa - brak zamienników - od 3700. Takie auta mają sens, gdy kupowane prosto z salonu, a nie używka. Mało tego - te silniki miały wadę fabryczną - Honda o tym wiedziała i dalej je sprzedawała. Na "czarnej liście" jest HR-V z 2017, którą polecałeś. Naprawa zgodna ze sztuką: wymiana głowicy (z osprzętem na nową). Ile kosztuje nowa - jeśli jeszcze dostępne w ASO to ponad 20000 zeta. Poza ASO tylko - używki - stan nieawiadomy.  O sensie zakupu auta z takim silnikiem mówią ceny używanych silników -  gdy silniki są bezawaryjne, to chodzą po 500-3000zł. Gdy są problematyczne to są drogie - te diesle do Hond to 8000-10000 za używkę. Dlaczego? Raz - głowice, mało aut na rynku.  A g..o ci da sprawdzanie w cepiku - co tam wpisane? Czy ktoś pałował na zimnym, zmieniał olej co 30 000. Zalewał 10W40 bo taniej? Żeby było śmieszniej - Honda nie udostępniała danych serwisowych między krajami - więc nawet wycieczka do ASO g..o d, jak auto było serwisowane w DE. Najczęstszym powodem sprzedawania samochodu są problemy generujące koszta - a te w Hondzie w dieslu są nieporównywalnie wyższe niż w "normalnych" autach. 
    • Jeszcze wracając do tego...części w zamienniku do takich pojazdów jest dużo, bo samych pojazdów jeździ dużo po drogach i producentom opłaci się je produkować. Po raz kolejny kłania się efekt skali, którego nie potrafisz ogarnąć  
    • Grałem przedwczoraj 🤔
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...