Zestaw do oceny
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez tgolik · Opublikowano
Dzięki, trochę liczyłem na wpis w configu. Może spróbuję z tym DLSS Tweakerem. -
Przez Umpero · Opublikowano
No dobra... To teraz mam mały dylemat gdyż wskazaliście mi trzy ścieżki. Podstawowe założenie: proc stock tj PBO Off, CO Off. Ścieżka @DR3GGO . Czyli EXPO Off, 6000, IF2000, UCLK=MEMCLK, CL 30-40-40-108, VSOC 1.25V, (VDD, VDDQ, VDDIO => 1.4V) i później kombinować co dalej. Ścieżka @Zachy Ustawienie tego co ma @PiPoLiNiO czyli 6000, IF2200, UCLK=MEMCLK, 32-39-39-69, VSOC 1.25, (VDD, VDDQ = 1.4V), VDDIO 1.39, dodatkowo tRC = 108, tRFC 843, tREFI = 32000 Ścieżka @Phoenix. Expo ON, zjechać na 6000, IF2000, UCLK=MEMCLK, VSOC 1.3V. Ścieżka @ju-rek w zasadzie tak jak u Phoenix tylko sugestia aby schodzić od wyższych wartości do niższych. -
Przez hwdp43 · Opublikowano
https://wiadomosci.wp.pl/pozar-chinskiego-marketu-w-rudzie-slaskiej-plonie-niemal-caly-kompleks-7096536726714976a kolejny pozar . pszypadeg ? nie sondze . -
Przez azgan · Opublikowano
Ghost of Tshusima Director's Cut na PC też praktycznie to samo co miałem na bazowym PS5 no O.K może minimalnie cienie lepiej wyglądają i kapkę więcej cząsteczek fruwa. Dopiero w Ratchet & Clank Rift Apart widać różnicę na korzyść wersji na kompa bo są dodatkowe efekty RT ale i też nie mam porównania jak ten tytuł wygląda po Update na PS5 PRO.
-
Aktywni użytkownicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się