Skocz do zawartości

X-KOM - Dlaczego od ponad miesiąca nie potrafice zrealizować zamówienia !?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podobno najważniejsze jest pierwsze wrażenie, niestety sklep x-kom pierwszego wrażenia nie zrobił dobrego. Nawet przyzwoitego. Nawet słabego.
Dlaczego? X-KOM sprzedaje towar którego faktycznie nie ma na stanie.
Od ponad miesiąca czekam na potraktowanie mnie jako klienta (a nie problem) i zakończenie realizacji zamówienia.
Zamówienie z dnia 27.08 obejmowało pamięć RAM, obudowę oraz kartę graficzną Gigabyte Radeon RX 5500 XT Gaming OC 8GB GDDR6 za 769 zł (przecena z ponad 1300 zł)
W dniu 28.08 dostałem maila że zamówienie nie jest gotowe ponieważ jedne z produktów jest niedostępny. Ok - czekam.
Za 2 dni dostaję telefon że producent ma problemy i produkcja nie wiadomo kiedy ruszy więc realizacja może się przeciągnąć. Pani informuje mnie że na maila prześle inną propozycję. 3 września otrzymuje propozycje zmiany na kartę ASRock Radeon RX 5500 XT Challenger D OC 8GB GDDR6 i obniżkę na 739 zł.
W związku że ta karta jest niewypałem, niewydajna i głośna oczywiście nie zgadzam się na taka podmianę. Jak alternatywę proponuję Sapphire Radeon RX 5500 XT PULSE 8GB GDDR6. W informacji zwrotnej informacja że narazie nie ma na stanie ale będzie w przyszłym tygodniu i zostanie dla mnie zarezerwowana. OK - poczekam. Odpowiedź interpretuję jako zgodę.
Jednak błędnie. Dostaję odpowiedź, że tą kartę to mogę otrzymać w cenie katalogowej. Niby dlaczego mam się zgodzić na zamianę lepszej karty którą kupiłem za 769 zł na gorszą za ponad 1000 zł? Coś tu jest nie tak. Teraz to sklep ma się wywiązać z umowy kupna sprzedaży w sposób satysfakcjonujący. Biorąc pod uwagę że ja zapłaciłem za towar więc spełniłem swoją część umowy.
Otrzymuję informację że karta jest wycofana z produkcji i już nie będzie dostępna. Nie dawno fabryka miała problemy a teraz że wycofana z produkcji - może. Proponuję żeby zakupili w innym sklepie i odsprzedali mi. Informacja zwrotna - "że to niemożliwe". A niby dlaczego? Żadne przepisy tego nie zabraniają.
W skrócie moja sprawa została przekazana do działu wsparcia klienta (11 września), który z powrotem proponuje mi beznadziejnego ASRocka oraz też słabego Gigabyte Radeon RX 5500 XT OC 8GB GDDR6.
Oczywiście dalej stoję na swoim. Albo Sapphire albo https://www.x-kom.pl/p/523950-karta-gra ... gddr6.html
I przepycham się tak mailami z Działem Wsparcia Klienta który to czeka na "osobę decyzyjną" od tego 11 września. Kontakt średnio co tydzień (!) z koniecznością przypominania o swojej sprawie.

 

Opublikowano

Nie obwiniaj xkomu za to  :)

Ja też swoje czekałem ale przeczekalem :)

Poinformowali cię o braku sprzętu i zaproponowali wymianę więc to twoja wina że jesteś niecierpliwy. Czasem trzeba trochę czekać ale rowniedobrze możesz anulować zakup i kupić w innym sklepie :witojcie2:

Opublikowano

Czekaj, czy ja dobrze rozumiem? Chcesz żeby xkom kupił kartę graficzną w innym sklepie i sprzedał ci ją po cenie, w której ty zamówiłeś tę kartę? No to tak jakbyś szedł do sklepu nike, tam nie ma tych butów, więc proponujesz żeby kupili ci adidasy i sprzedali w tej samej cenie.

Na twoim miejscu, kupiłbym to co jest, kartę wywalił z zamówienia i zażądał vouchera na następne zakupy...

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Po 1 to weź jak juz chcesz coś pisać to chociaz sie zarejestruj. Po 2 słoma ci z butów wystaje taka jest moja ocena tej sytuacji sklep ci proponuje droższa karte ale  ty wiesz ze to złom to chyba twój problem nie sklepu.

Edytowane przez Dziarson
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Szafiry, to są zwykle najlepsze karty amd. Nie wiem jak jest konkretnie z tym tu modelem, ale szczerze wątpię by ten asrock był lepszy.

Co do januszerki x-komu, to w tym przypadku tego nie widzę, ale sklep się faktycznie ostatnio ośmiesza sprzedając nowe rtx których nie ma, a potem infolinia twierdzi, ze to tylko rezerwacje - i to mimo rachunków zwrotnych przychodzących na mejla - jako ewidentny zakup. No i z cenami też poszli za falą dziadostwa - tuf 3080 na premierę 3279, ale zobaczyli, że dobry model i już zasadzili nową cenę - 400zł wyższą :Up_to_s:. Dobrze chociaż, że mają jeszcze resztki ubywającego honoru i nie anulowali ludziom tych zamówionych po normalnej, niższej cenie. Przynajmniej na razie. Chociaż królami januszeki na ten moment są proline i fox - licytacje, cuda i najgorsze wersje 3080 sprzedawane dla desperatów po +5k. 

Wiele lat jeszcze musi upłynąć, żeby polski klient był traktowany z szacunkiem - jak to zwykle jest w krajach zachodu. Póki co - zapłać pan i spie*dalaj. 

Edytowane przez Kelam
Opublikowano

@szczepX Po czesci Cie rozumiem. Zwyczajna lipa w x-komie jest to, ze idzie kupic u nich produkt, ktorego nie ma na stanie. Raz nacialem sie z wentylatorami (zaplacilem za trzy, na trzeci trzeba bylo czekac pare dni), drugi raz z mikrofibra (miala byc za trzy dni, a nie bylo, wiec odpuscilem). To bardzo irytujace w porownaniu z Morele, ktorzy maja czarno na bialym pokazana dostepnosc typu 26 sztuk.

 

Do tego obiecali Ci Sapphire Radeon RX 5500 XT PULSE 8GB GDDR6 za nizsza cene, a pozniej sie z tego wymiksowali i dawaj tysiaka? Bo jesli nie, nie wiem, na jakiej podstawie liczyles na jakas znizke. Jesli tak, masz to na mailu? Moze nagrywasz telefony z x-komem :D ? Bo interpretowac rzeczywistosc na swoj sposob i pozniej opierac na tym swoje argumenty raczej nie bywa skutecznym.

 

Ogolem przeczytaj regulamin sklepu, znajdz fragment, ktory w twoim przypadku jest lamany i powolaj sie na niego. Bo pomysly o kupowaniu karty w innym sklepie bys kupil ja u nich za 739 zlotych raczej budza po drugiej stronie rozbawienie.

  • tomcug zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...