Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Halo 2 i strzelanina z perspektywy trzeciej osoby pojawią się w Halo Infinite w przyszłym tygodniu

 

Halo 2 kończy 20 lat w przyszłym tygodniu, a najnowsza odsłona serii doczeka się sezonu skoncentrowanego na celebrowaniu klasycznej strzelanki. Najnowszy sezon, nazwany Operation: Great Journey, wprowadza playlistę inspirowaną Halo 2, zawierającą szereg klasycznych map i niektóre z oryginalnych elementów rozgrywki, takich jak brak sprintu i przyjazna kolizja. W tej aktualizacji wprowadzany jest również wcześniej zapowiadany tryb trzecioosobowy.

"Dwadzieścia lat temu świat gier został wprowadzony do Halo 2 i rzeczy nigdy nie były takie same" – napisało Halo Studios (dawniej 343 Industries) w poście na blogu. "Doświadczenie dla wielu graczy nawiązało przyjaźnie, wprowadziło gry online do głównego nurtu, wyniosło MLG na inny poziom i było prawdziwym katalizatorem wczesnej ery gier i online".

Przerobione przy użyciu potężnych narzędzi kuźni Halo Infinite, Ascension, Turf, Lockout, Warlock, Midship, Sanctuary i Beaver Creek, z których niektóre mają zaktualizowane nazwy, będą grywalne w nowej playliście Halo 2 o nazwie Delta Arena. Będzie również zawierał zmienione zasady rozgrywki, aby uczynić rozgrywkę bardziej autentyczną, w stosunku do wydanej w 2004 roku.

 

Oznacza to brak sprintu i wspinania się, zwiększoną wysokość skoku dla Spartan i umożliwione kolizje z przyjaznymi graczami. Slayer, Oddball, Capture the Flag i King of the Hill będą trybami w rotacji.

Tymczasem wprowadzenie trybu trzecioosobowego do Halo Infinite rozpoczyna się od trybu kooperacji Firefight, w którym pojawiają się playlisty trybów Fiestafight i Gruntpocalypse: King of the Hill. Na początku dostępny będzie tylko normalny poziom trudności, ale Halo Studios planuje wprowadzić opcje heroiczne i legendarne w późniejszym terminie. Dla tych, którzy chcą wypróbować tryb trzecioosobowy w innych formatach, gry niestandardowe zyskają również zupełnie nowy styl kamery wraz z aktualizacją.

 

Oprócz tego Operacja: Wielka Podróż aktualizuje również playlisty rankingowe o dwie dodatkowe mapy: Inkwizytor (Śródokręcie) i Twierdza. Przecieki mówią, że Halo Studios ma więcej w zanadrzu do wypuszczenia w trakcie sezonu, na przykład zupełnie nową broń, ale nic nie zostało jeszcze potwierdzone.

Gra Halo Infinite Sezon Operacja: Wielka Podróż zadebiutuje 5 listopada na PC, Xbox One i Xbox Series X|S.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Temat był o zwiększaniu PL na modelu 5070ti. Po co kolejny raz pucujesz się ze swoim hipermaster 5080 ?. Czy musisz wszędzie porównania kart opierać na swoim 5080 ? 
    • CHGW rozumiem, ale CHGH?   
    • https://allegro.pl/oferta/termopad-honeywell-ptm7950-30x30-mm-0-25-mm-narzedzia-100-oryginal-17434599816   Do tego GPU 30x30 powinien starczyć. Potrzeba większych to są inne warianty do wyboru. Ewentualnie zestawy 2x 30x30 lub 2x 40x40. 80x80 skończyły się na dniach będą paczki.
    • Mowa o dwóch różnych rzeczach - ogólnie wszystko się zgadza - oczywiście wszystkie wartości będę miał wyższe (chyba, że faktycznie miałbym coś walnięte), w tym te najniższe, co nie znaczy, że raz czy dwa na mecz albo raz na dwa mecze, nie poleci znacznie poniżej 0.1%. To jest uwzględnione w całości i ogólne cyferki się zgadzają… a rzeczywiste wrażenia z gry z negatywnych rzeczy uwzględnią właśnie ten jeden czy dwa momenty, kiedy dropi do takiego poziomu. Tego też właśnie praktycznie nie widać specjalnie nigdzie poza wykresami.  Także wszystko się zgadza, tylko Ty mówisz o dropach jako minimalnym fps, ja o tych dropach, które najbardziej można odczuć w negatywny sposób, ale nie są uwzględnione w minimalnym, czy nawet 0.1 - w sumie są, tylko rozbite na całość i nawet 0.1 nie jest dla takich przypadków miarodajne, bo co innego, jak 0.1 jest 120, z najniższym 110 występującym często, a co innego kiedy jest 120, a w tym parę razy 60.  Najważniejsze zawsze i tak jest co widzisz na monitorze i racja - można zwykle bazować na minimalnym czy nawet 1%low. Tylko te jednorazowe spadki poniżej 0.1% przeszkadzają bardziej niż 10% niższy średni fps… przynajmniej w tego typu gierkach, w jakimś Indianie czy Mafii - bez większego znaczenia.     
    • Jakie z czapy to sa same top GPU, tymbardziej że 5070Ti sprzedaje sie wiecej wiec maja wieksze szanse na lepszy wynik. Ten top wynik to gosciu z overclock tam ma na wodzie z wielka chłodznica Average temperature 41 °C kupił pare sztuk i wybrał najwydajniejsza.  Wynik 100, to te samo taktowanie podczas testu 3292Mhz dla 5070Ti i 5080. Roznice masz 7835 vs 10284 31%.  Jezeli chodzi o wynik default 5080FE to jest od 8200 do 8300 tak mniej wiecej. Asus prime 5070TI ma 6850-6950 czyli jest 20%. Nie ma modelu 5070Ti FE wiec zwykly poczciwy Asus prime ma tyle. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...