Serio ktoś wpadł na pomysł poziomu trudności rodem z Soulsów? Ta gra ma być przyjazna dla dużej liczby graczy, stać fabułą i jakością, a nie trudnością walki...
Owszem walka w W3 była mocno średnia, ale to nie była gra w której chodziło o walkę z bossami i pot na czole.
No najlepiej zarabiają gry mmo/online z mikropłatnościami. Ale ostatnimi czasy gry singlowe przeżywają prawdziwy renesans, a niektórzy kilka lat temu wróżyli koniec takich gier. A wśród nich prym wiodą tytuły, których prymu kilka lat temu nikt by nie przewidział - prawie 1 mln all-time peak Elden Ringa czy Baldur's Gate 3, no kto by pomyślał? Nie dziwię się, że CDP RED chciałby uszczknąć trochę tego tortu graczy... hmmm, hardkorowych*? Swojej fanbazy raczej tym nie odstraszą.
*fanów soulslajków i bardziej erpegowatych erpegów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się