Tester Wrażeń 592 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Tak jak w temacie, pomożecie kumple złożyć coś porządnego pod te karte? Jesli chodzi o obudowy to mysłałem nad: 1. Lian Li O11 Dynamic EVO XL Black 2. NZXT H9 FLOW Procesor zapewne Ryzen 7 9800X3D, ale mają jakieś nowe wyjść niedługo? Co do reszty oddaje się pod Wasz propozycje, jestem laikiem niestety Jeśli jakieś rgb światełka mają bardzo przedrożyć zakup, to oczywiście są mi zbędne, ale rozsądne cenowo mogę wziąć pod uwage
sovas 371 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego Ja mam taki zestaw i mogę polecić. rtx 5090 9800X3D Asrock x870e Taichi 48gb G.Skill tridentZ royal neo 8000@cl40 corsair shift 1200w Ja zawsze lian li polecam obudowy i ich używam już z 10 lat. Jedyne co bym zmienił to może ram dałbym po prostu jakiś 6000, nie ma dużego znaczenia. No i zasilacz jakiś inny, bo ten używa kabla 12VHPWR, więc można coś z lepszymi wtyczkami wziąć. 1
tobem90 78 Opublikowano 26 Lutego Opublikowano 26 Lutego 1 minutę temu, sovas napisał(a): No i zasilacz jakiś inny, bo ten używa kabla 12VHPWR Kable się nie zmieniły...
Tester Wrażeń 592 Opublikowano 26 Lutego Autor Opublikowano 26 Lutego Teraz, tobem90 napisał(a): Przedewszystkim podaj budżet Około 6k? Ale rozważę odchylenia w obie strony 2 minuty temu, sovas napisał(a): Ja mam taki zestaw i mogę polecić. rtx 5090 9800X3D Asrock x870e Taichi 48gb G.Skill tridentZ royal neo 8000@cl40 corsair shift 1200w Ja zawsze lian li polecam obudowy i ich używam już z 10 lat. Jedyne co bym zmienił to może ram dałbym po prostu jakiś 6000, nie ma dużego znaczenia. No i zasilacz jakiś inny, bo ten używa kabla 12VHPWR, więc można coś z lepszymi wtyczkami wziąć. Plyty glowne takie drogie sa? Zatrzymalem sie przy skladaniu kompa z 4070ti ze 1k to juz ten drozszy segment