Skocz do zawartości

Pozostałe


0 tematów w tym forum

Brak tematów w tym forum

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie jest Nie w świecie gier
    • Ciebie Alyx zmęczy. Mnie zmęczy. Ale dwudziestolatka nie zmęczy. I takie stare grzyby jak my nie powinny krytykować gier, tylko dlatego, że za starzy na to jesteśmy.   Co do CPU - no to ja akurat się nie zgodzę, chyba, że nie zdajesz sobie sprawy z tego, jak tragicznie mało poszliśmy do przodu w jednowątkowej pomiędzy rokiem 2011 a rokiem 2020. Premiera 7800x3d i dość szybko po niej premiera 9800x3D to zdecydowanie nie "wieje nudą". Do tego płyta pod najszybszego proca w grach kosztuje 550zł a RAMy już poniżej 400. Jeszcze niedawno było to odpowiednio 1200zł i 900zł za najtańszy zestaw 2x16GB + mobo, a do tego 12900K nadal boleśnie nie wystarczał do VRu, bo z racji na problemy z optymalizacją całego środowiska (winda, API, soft producenta HMD, wsparcie w grze itp.) nawet proste i starsze gry miały problem z zamknięciem 120fps na stałe.  Dziś proc uwzględniając inflację jest o kilka stów tańszy, płyta i RAM znacznie tańsze, a wydajność wyraźnie lepsza. Przynajmniej tutaj jest całkiem spoko.  Co do reszty to zgoda. Ceny i stosunek perf/$ w GPU to jest koszmar i nie tyle kula u nogi PC VRu co wręcz piramida Heopsa u nogi PC VRu.   Od początku mówię, że jakby z PSVR2 zarząd Sony miał takie podejście do tematu jak przy PSVR1, to by PSVR2 ocaliło VR gaming i pozwoliło mu rozkwitnąć w szybkim tempie. Jakby dać premierę w 2020 to dziś bylibyśmy w zupełnie innym miejscu. Druga część zdania neguje pierwszą część zdania. Do tego Meta nie idzie w żadnym dobrym kierunku. Obecnie jej kierunek to zaplątanie ludzi w macki swoich social mediów i przylepienie ich do własnej platformy. Meta skupi się na niegrowym XR/MR/AR olewając gry jak tylko dostanie do tego technologię. Zobacz jak często się chwalą popularnością okularów Rayban i jak mocno pchają Project Orion. Dobrze, że być może zrobią Questa 4 (nie mam już pewności, a przynajmniej nie w sensie postępu z punktu widzania gracza core, który oczekuje usprawnień względem Q3 w zupełnie innych miejscach niż te, nad którymi się pochyli Meta mająca inne priorytety)   Profesjonalnie grać w simracing to może chce 0,01% graczy core. Nie przesadzajmy. Rozumiałem argument w erze CV1 i czy Indexa, że detali na poboczu nie widać i ciężej wyczuć przez to punkt hamowania. Albo że komuś ciąży garnek na łbie w 5 godzinnych sesjach (niech sobie kupi Beyond 2-kę teraz i po kłopocie) Dokładnie to mówię od czasu przejścia z Wolfa, Dooma i Duke Nukem 3D ogrywanych na klawiaturze, na sterowanie myszką. Ale czaję o co chodzi. Moim zdaniem lepsza precyzja i tracking, akcesoria dedykowane jak Sharpshooter z PSVR tylko bardziej rozbudowane i całkowita eliminacja wszelkiego opóźnienia audio (ludzie często nie mają pojęcia jak ważne to jest dla czucia że się strzela w grze)  
    • A czemu ograniczasz reakcje do społeczności Steama? Ja przykładowo nie lubię tej społeczności, bo tam błaznują dla oznak, wystawiają recki z tyłka a potem zwracają gry. 
    • Miałem dokładnie to samo napisać. XD Gra pobiła wszelkie rekordy tej serii na Steam jeśli chodzi o ilość graczy. Do tego 81% pozytywnych opinii. Ludzie chyba myśleli, że to drugie GTA z milionami graczy na premierę a ta seria NIGDY taka nie była.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...