Różnica cenowa jest, bo BFy są za 2 klocki za komplet a premiumy to 2700-3000 w takim rozmiarze jak potrzebuję. Kolejna sprawa to też nie wszystkie modele są oferowane w moim rozmiarze (235/55 r19). Z tego co rozeznałem się, to Micheliny CC2 dobre ale jest loteria z trwałością (CC3 w moim rozmiarze nie ma), Goodyeary podobnie, potrafi się sypać po roku (ale mniej). Continentale głośne w uj (i podobno twarde), Pirelli wydaje się oponą idealną (tylko dla suva nie jest Scorpio tylko Cintuaro i też nie wiadomo, czy nie wprowadzili jakiś zmian w stosunku co do gum testowanych, bo wszędzie tylko Scorpio i Scorpio testują) ale przy Pirelli chodzi opinia, że najszybciej się zdzierają bo po 20-30 tys (może to też kwestia, że jak guma dobrze klei to nie ma łatwo na samochodach i stąd też szybsze zużycie), no i opory toczenia nie najniższe. No i jest sobie taki BFGoodrich, w testach w różnych warunkach 2-3-4 miejsce, cicha, komfortowa, najniższe opory toczenia...
Mętlik w głowie straszny. Prześpię się jeszcze z dzień/dwa z tematem i jak nic lepszego się nie wyklaruje to chyba się skuszę.