Skocz do zawartości

Cappucino

Użytkownik
  • Postów

    632
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cappucino

Wyjadacz

Wyjadacz (4/5)

222

Reputacja

  1. Mało tam kosmicznych śmieci?
  2. A tak w ogóle, to ruskie są zainteresowane tym "pokojowym planem"?
  3. Tak, przy suchym sprzęgle. https://www.youtube.com/watch?v=VqfxQgS1BPw
  4. Ta skrzynia ma fabrycznie za mało oleju, zaleca się zalanie dużo większą ilością niż deklaruje producent i powinna dłużej śmigać.
  5. Nie, to zautomatyzowany manual z dwoma sprzęgłami. Tylko, że Volvo zostało sprzedane jako w pełni prosperująca firma produkująca samochody z kilkudziesięcioletnim bagażem doświadczeń, natomiast w przypadku MG Chińczycy kupili dwie literki, napis na klapie.
  6. Dokładnie, pisałem o agresywnej polityce marketingowej chinoli. Jeszcze jedna uwaga jak ktoś porównuje debiut chińskich aut do koreańskich czy japońskich. Koreańskie koncerny te liczące są...dwa, właściwie jeden bo to ten sam holding, japońskich liczących się jest...w sumie jeden, Toyota, mazda to nisza, podobnie jak honda która miała zamiar wycofać się z UE, w Polsce salony znikają a jak będzie niewiadomo. Nissan na skraju bankructwa, dalej szuka partnera, reszta to tło. A tu nagle wjeżdża cały desant chińskich no name, nie ma szans, by choćby połowa przetrwała na rynku. Tu nie ma miejsca na tyle marek. Klienci w europie są przyzwyczajeni do lokalnych koncernów i raczej mały procent przesiądzie się na chińskie auta. Te ostatnie to głownie klient który do tej pory kupował używane auta. Będzie jak z smatrfonami, ludzie dalej wolą ajfona czy samsunga. Na rynku wtórnym łatwiej opchnąć te pierwsze czy chińczyka?
  7. Dlatego nie oglądam tych opłaconych błaznów na yt. Większość tych tzw. "testów" to zwykła podła reklama. Jedyny kanał w miarę rzetelny to kanał motodziennik gdzie gośc powie co jest nie tak z autem, u reszty na yt. wszystko super
  8. To tylko Tobie się tak wydaje, wnętrza MG to tani plastik porównywalny z Dacią. T-roc owszem to budżetowe auto i tez dość plastikowe wewnątrz, ale kompletnie pomijasz tu to o czym pisałem wcześniej. I co ci po tym maksymalnym wypasie, skoro działa jak chce i niewiadomo jak długo?
  9. Jaka zamrożona kasa? Amazon pobiera kasę dopiero w momencie wysyłki, skoro nie wysłali to nic nie pobrali.
  10. Jemu może nie, ale Balkan ostatnio opowiadał, że pierwszy raz w jego karierze zdarzyło się, że ktoś oprócz opłaty za przejazd, hotele na czas prezentacji auta zaproponował kasę, tego jeszcze nie było. Chyba domyślacie się kto? Opowiadał też kiedyś jak chinczycy tworzą całe farmy trolli w komentarzach. To tylko podkreśla ich agresywną politykę wejścia na nasz rynek. Jest jeszcze jedna sprawa, Chiny nie są naszym partnerem, więc jak dojdzie do zaostrzenia stosunków politycznych, serwisy i klienci mogą zostać totalnie odcięci od części.
  11. Wykończeniem wnętrza którym? Bo na pewno nie MG. Patrz też na systemy bo te w chińczykach działają jak chcą, tam nawet głupim radiem nie da się normalnie sterować, nie wspomnę o tym, że w każdym źle działa, gubi stacje albo przerywa, nie ogarniają naszego RDS. Większość to kiepskie materiały tylko z pozoru dobrze wyglądające, typowy zabieg na ludzi kupujących oczami. Trzeba też brać poprawkę na elektronikę bo ładują tam to co tanie a czego nie widać na pierwszy rzut oka, serwis tani nie będzie. Niskie ceny nie biorą się z niczego.
  12. Dokładnie, masz bezproblemowy dostęp do części, zamienników, używek i mechanik ma dostęp do informacji jak naprawić! W przypadku chińczyka pozostaje tylko ASO o ile będzie albo leżysz i robisz pod siebie z niesprzedawalnym złomem, no ale taniej było.
  13. Ty kompletnie nie bierzesz pod uwagę tego, co będzie za kilka lat, skupiasz się jak typowy Janusz(bez urazy) na niskiej cenie teraz.
  14. Chińska Dacia, to już wolałby Dacie, dostęp do części, mała utrata wartości i łatwa odsprzedaż.
  15. Tak skończą ci co kupili te chińskie auta które nie przetrwają na polskim, europejskim rynku: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seres-3-ID6HKS0c.html Trzy letnie w cenie jak widać, nowe podobno kosztowały ok. 170tys. Nie ma co się łudzić, że co najmniej połowa tego chińskiego desantu wyleci z rynku bo tu po prostu nie ma miejsca na tyle marek. Gwarancja? Co po niej jak firma się zawinie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...