Skocz do zawartości

caleb59

Użytkownik
  • Postów

    390
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

359 wyświetleń profilu

Osiągnięcia caleb59

Bywalec

Bywalec (3/5)

360

Reputacja

  1. Coś jest ostro nie tak i to jest fakt. Tam było kilka obejść problemu z uruchamianiem jaki pojawił się ludziom po patchu 1.06 - parametr DX11 to jeden z nich, mnie osobiście pomagało 1x odpalenie .exe gry jako admin - później już mogłem grę normalnie odpalać przez Steama. Dawno takich dziwactw nie widziałem jak właśnie przy tym tytule.
  2. Czyli to nie jest wina 11 24H2, dzięki za potwierdzenie. Czyli wina leży po stronie Blooberów i patcha 1.06 do gry.
  3. Nie komedia tylko gamonie nie wypuścili poprawki, pewnie masz Windowsa 11 24H2? Do tego gra przy dłuższych sesjach ma problemy z wyłączaniem się - albo sypie crasha UE albo wisi w tle ciągle włączona. Ogólnie mega techniczny syf i do końca nikt nie wie co tu robi problem bo wcześniej tego nie było, ponoć problemy pojawiły się po aktualizacji gry do wersji 1.06 - forum Steam aż płonie od zgłoszeń, twórcy mają to gdzieś. Kiedy sam robiłem research i pytałem tutaj jak gra ludziom działa/działała to obecnie wszystkie tropy kierują na jakiś problem związany z Windows 11 24H2 ale pewności po dziś nie mam.
  4. Jeśli macie Windows 11 24H2 to puśćcie weryfikację plików gry, wleciała aktualizacja bibliotek Playstation SDK jakiś czas temu.
  5. Bo to jest dev build testowy. Wmawianie nam, że to wersja premierowa gry to po prostu kłamstwo. Żeby nie było - u mnie gra działa dobrze - nie mam problemów z crashami czy płynnością, miałem jeden odpał z shaderami po aktualizacji 1.1.2 ostatnio tak jak większość i to tyle z moich negatywnych przygód ale mimo wszystko grę odinstalowałem bo nie zgadzam się na pobieranie placebo gigabajtów danych, które nic nie naprawiają lub dodają nowe problemy. Jest tego za dużo i zbyt często by to tolerować i nie - nie chodzi o to, że czepiam się a oni przecież tylko grę naprawiają - i dobrze, niech naprawiają ale też niech szanują czas i zdanie graczy, którzy to muszą pobierać. Jeśli w ich mniemaniu jesteśmy testerami, a dopiero później graczami to ja poproszę o zwrot połowy kosztów za grę i przeniesienie jej do Steam Early Access gdzie jej miejsce. Aktualizacje się testuje a nie wypuszcza na pałę do kanału public. Rozumiem złożoność i otwarty świat gry ale do cholery skoro gra siada przy tak prostackiej czynności jak ładowanie shaderów a oni próbują to łatać 2x i dalej nic to ja nie mam pytań. Nie liczę poważniejszych problemów jak np. u @Reddzik co już w ogóle jest ponad ludzkie pojęcie i wiem na 100%, że to nie wina jego PC czy systemu.
  6. Jest wymagająca bo jadą na śmierdzielu w postaci starego UE 5.1, żeby zrobili migrację na nowszy to i CPU byłby odciążony. Dodatkowo te ich a-life już za czasów trylogii było liczone przez CPU co też nie dodaje optymizmu na przyszłość.
  7. No a u mnie działa ale nie chcę brać udziału w tym chamskim cyrku testowania i aktualizowania co chwila, dajcie spokój. To jest już przegięcie pały - jeszcze żeby te aktualizacje pomagały a one psują grę bardziej niż naprawiają lub pobierasz tak jak dzisiaj 7.6GB placebo, które nie działa. Po co nerwy tracić, po co marnować miejsce na dysku i tak jak w moim przypadku pobierać coś godzinami bo mam wolne łącze, a potem okazuje się, że to nie działa i następny hotfix leci kilkugigabajtowy. Odpuszczam, odinstalowałem i nie mam zamiaru się denerwować.
  8. Oni już na bezczelnego jadą z ludźmi - normalnie testerzy kolejnego dev builda, który nawet nie jest wersją beta - jutro pewnie będzie hotfix 1.1.3.
  9. Ja właśnie odinstalowałem. Nie dlatego, że coś mi nie działa ale widząc jak potykają się o własne nogi straciłem w nich wiarę i odpuszczam by oszczędzić sobie dzikich akcji, ten cyrk z aktualizacjami, które miały 2x łatać shadery przegiął pałę.
  10. Workaround na problem z ładowaniem shaderów: Usunąć plik: Stalker2_PCD3D_SM6.upipelinecache
  11. Ci idioci z GSC zepsuli grę, w końcu i mnie po tym dzisiejszym patchu 7.6GB dopadł bug z shaderami, stanął postęp ładowania i tyle.
  12. 1. Ustawienia/System/Pamięć/Pliki tymczasowe/Usuń pliki: Pamięć podręczna programu do cieniowania DirectX 2. Weryfikacja plików gry na Steam.
  13. Właśnie wskoczył hotfix 1.1.1 - waży 1MB:
  14. Wy mnie chyba trollujecie. Aktualizacja pobrała się poprawnie, pierwsze odpalenie gry i ładowanie shaderów trwało z zegarkiem w ręku 1 minutę, wczytanie ostatniego sejwa bez problemu. Mało tego - poprawili działanie pada od Xboxa i już nie wymaga włączonej usługi gameinput.
  15. Gamepass ma zawsze lekkie opóźnienie względem wersji Steam, prawdopodobnie chodzi o weryfikację ze strony Microsoftu. A tak poza tym to już ogłosili -10% przecenę, szybko biorąc pod uwagę, że gra nie jest jeszcze w pełni załatana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...