Skocz do zawartości

caleb59

Użytkownik
  • Postów

    1 951
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Ostatnie wizyty

1 860 wyświetleń profilu

Osiągnięcia caleb59

ITH Sigma

ITH Sigma (5/5)

1,6 tys.

Reputacja

  1. Chodzi konkretnie o CyberPower CP1500EPFCLCD. Jedyne informacje jakie znalazłem na oficjalnej stronie to: https://www.cyberpower.com/eu/pl/product/sku/rbp0016 Niestety chyba nie można już ich dostać więc ktoś kumaty zna może dobrej jakości zamienniki?
  2. caleb59

    Windows 11

    https://www.guru3d.com/story/windows-11-kb5066835-update-triggers-major-gaming-performance-regression/
  3. Co raz częściej zastanawiam się czy całym tym burdelem nie zarządza w pełni AI, a człowiek to tylko dogląda od czasu do czasu.
  4. Dawno temu był z tym problem, potem to naprawili i wygląda na to, że problem znowu wrócił. Reasumując - banda nieudaczników psów programistycznych z Nvidii.
  5. Mam to samo na Canal+ online. To jest na pewno błąd akceleracji sprzętowej ale zawsze uważałem, że winny jest po prostu player Canal+, tak samo jak ich apka na Androida, która lubi się sypać. U mnie dodatkowo sypie przy okazji włączony w tle HWinfo. W każdym razie na Amazon Prime Video, Youtube czy Twitchu nie zauważyłem tego problemu, podczas grania w gry też spokój.
  6. Chyba wykrakałeś.
  7. Limitujecie fps w sterowniku czy rtss? Może dlatego nie macie stutteru na mapie świata czy pierdzenia dźwięku, ponoć tylko twardy limit do max 120fps pomaga.
  8. Obecnie podobny błąd trapi prawie wszystkie lunety w grze kiedy mamy włączony DLSS od Nvidii, jedyna luneta, która daje czysty render jaką znalazłem do Schmidt and Bender 1-8x. Jeśli zaś nie chodziło o obraz z lunety tylko ogólny to u mnie wszystko OK ze Smooth Motion od Nvidii, u Ciebie to może być jakaś ułomność AFMF od AMD.
  9. Znając życie na 4 zakończenia 3 będą złe a tylko 1 dobre ale aby je zobaczyć trzeba będzie zrobić minimum prestiż, kappę i ukończyć Terminal bez ani jednej śmierci.
  10. Miej profilaktycznie włączone "always use physical cores" oraz "auto ram cleaner" - gra jest wtedy bardziej żwawa, graj tylko i wyłącznie w trybie ekranu borderless bo Unity ma buga i na fullscreenie szaleje fps oraz spada wydajność. W tej grze lepiej dać wyższe detale niż niższe bo to odciąża CPU i przerzuca część obliczeń na GPU tak więc możesz dać wszystko na High ale takie ustawienia jak LOD trzymaj na 2 lub 2.5 max, dystans widzenia na 1000 max - więcej to przerost formy nad treścią i ubijanie CPU w obu przypadkach. Jeśli masz mniej niż 12GB VRAM na karcie to warto włączyć opcję niższych tekstur na Streets of Tarkov. Ja dodatkowo odpalam Nvidia Smooth Motion (płynny ruch) w profilu gry w Nvidia App - to programowy generator klatek, który podciąga braki w optymalizacji, a że gra nie należy do szybkich to różnica w input lag nie irytuje.
  11. Ale zdajecie sobie sprawę, że update silnika = 1000000000 nowych błędów w przypadku GSC? Do usranej będziemy czekać i nie wiem czy się doczekamy. Irytuje mnie to bo sam czekam na odpowiedni moment by wrócić bo na premierę to było jakieś nieporozumienie a nie granie.
  12. No dawno nie było żadnej taniej prowokacji i aż dziwne, że to nie jest news z ppe. -------------------------
×
×
  • Dodaj nową pozycję...