-
Postów
390 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
359 wyświetleń profilu
Osiągnięcia caleb59
Bywalec (3/5)
360
Reputacja
-
Coś jest ostro nie tak i to jest fakt. Tam było kilka obejść problemu z uruchamianiem jaki pojawił się ludziom po patchu 1.06 - parametr DX11 to jeden z nich, mnie osobiście pomagało 1x odpalenie .exe gry jako admin - później już mogłem grę normalnie odpalać przez Steama. Dawno takich dziwactw nie widziałem jak właśnie przy tym tytule.
-
Czyli to nie jest wina 11 24H2, dzięki za potwierdzenie. Czyli wina leży po stronie Blooberów i patcha 1.06 do gry.
-
Nie komedia tylko gamonie nie wypuścili poprawki, pewnie masz Windowsa 11 24H2? Do tego gra przy dłuższych sesjach ma problemy z wyłączaniem się - albo sypie crasha UE albo wisi w tle ciągle włączona. Ogólnie mega techniczny syf i do końca nikt nie wie co tu robi problem bo wcześniej tego nie było, ponoć problemy pojawiły się po aktualizacji gry do wersji 1.06 - forum Steam aż płonie od zgłoszeń, twórcy mają to gdzieś. Kiedy sam robiłem research i pytałem tutaj jak gra ludziom działa/działała to obecnie wszystkie tropy kierują na jakiś problem związany z Windows 11 24H2 ale pewności po dziś nie mam.
-
Jeśli macie Windows 11 24H2 to puśćcie weryfikację plików gry, wleciała aktualizacja bibliotek Playstation SDK jakiś czas temu.
-
Bo to jest dev build testowy. Wmawianie nam, że to wersja premierowa gry to po prostu kłamstwo. Żeby nie było - u mnie gra działa dobrze - nie mam problemów z crashami czy płynnością, miałem jeden odpał z shaderami po aktualizacji 1.1.2 ostatnio tak jak większość i to tyle z moich negatywnych przygód ale mimo wszystko grę odinstalowałem bo nie zgadzam się na pobieranie placebo gigabajtów danych, które nic nie naprawiają lub dodają nowe problemy. Jest tego za dużo i zbyt często by to tolerować i nie - nie chodzi o to, że czepiam się a oni przecież tylko grę naprawiają - i dobrze, niech naprawiają ale też niech szanują czas i zdanie graczy, którzy to muszą pobierać. Jeśli w ich mniemaniu jesteśmy testerami, a dopiero później graczami to ja poproszę o zwrot połowy kosztów za grę i przeniesienie jej do Steam Early Access gdzie jej miejsce. Aktualizacje się testuje a nie wypuszcza na pałę do kanału public. Rozumiem złożoność i otwarty świat gry ale do cholery skoro gra siada przy tak prostackiej czynności jak ładowanie shaderów a oni próbują to łatać 2x i dalej nic to ja nie mam pytań. Nie liczę poważniejszych problemów jak np. u @Reddzik co już w ogóle jest ponad ludzkie pojęcie i wiem na 100%, że to nie wina jego PC czy systemu.
-
Jest wymagająca bo jadą na śmierdzielu w postaci starego UE 5.1, żeby zrobili migrację na nowszy to i CPU byłby odciążony. Dodatkowo te ich a-life już za czasów trylogii było liczone przez CPU co też nie dodaje optymizmu na przyszłość.
-
No a u mnie działa ale nie chcę brać udziału w tym chamskim cyrku testowania i aktualizowania co chwila, dajcie spokój. To jest już przegięcie pały - jeszcze żeby te aktualizacje pomagały a one psują grę bardziej niż naprawiają lub pobierasz tak jak dzisiaj 7.6GB placebo, które nie działa. Po co nerwy tracić, po co marnować miejsce na dysku i tak jak w moim przypadku pobierać coś godzinami bo mam wolne łącze, a potem okazuje się, że to nie działa i następny hotfix leci kilkugigabajtowy. Odpuszczam, odinstalowałem i nie mam zamiaru się denerwować.
-
Oni już na bezczelnego jadą z ludźmi - normalnie testerzy kolejnego dev builda, który nawet nie jest wersją beta - jutro pewnie będzie hotfix 1.1.3.
-
Ja właśnie odinstalowałem. Nie dlatego, że coś mi nie działa ale widząc jak potykają się o własne nogi straciłem w nich wiarę i odpuszczam by oszczędzić sobie dzikich akcji, ten cyrk z aktualizacjami, które miały 2x łatać shadery przegiął pałę.
-
Workaround na problem z ładowaniem shaderów: Usunąć plik: Stalker2_PCD3D_SM6.upipelinecache
-
Ci idioci z GSC zepsuli grę, w końcu i mnie po tym dzisiejszym patchu 7.6GB dopadł bug z shaderami, stanął postęp ładowania i tyle.
-
1. Ustawienia/System/Pamięć/Pliki tymczasowe/Usuń pliki: Pamięć podręczna programu do cieniowania DirectX 2. Weryfikacja plików gry na Steam.
-
Właśnie wskoczył hotfix 1.1.1 - waży 1MB:
-
Wy mnie chyba trollujecie. Aktualizacja pobrała się poprawnie, pierwsze odpalenie gry i ładowanie shaderów trwało z zegarkiem w ręku 1 minutę, wczytanie ostatniego sejwa bez problemu. Mało tego - poprawili działanie pada od Xboxa i już nie wymaga włączonej usługi gameinput.
-
Gamepass ma zawsze lekkie opóźnienie względem wersji Steam, prawdopodobnie chodzi o weryfikację ze strony Microsoftu. A tak poza tym to już ogłosili -10% przecenę, szybko biorąc pod uwagę, że gra nie jest jeszcze w pełni załatana.