Skocz do zawartości

tgolik

Użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tgolik

Początkujący

Początkujący (2/5)

9

Reputacja

  1. Głosy polityczne zawsze będą się pojawiać w różnych wątkach. Jeśli będzie istniał wątek polityczny, moderatorzy będą mogli łatwo przenosić tam całe dyskusje, żeby nie zaśmiecały wpisów tematycznych. Jestem na tak. Mieć politykę ale pod kontrolą w osobnych strefach.
  2. Dobrze pokazane terytorium woke jest spoko. Gram zawsze babeczką. Lubię patrzeć na ładne istoty. Zresztą, w CP2077 40% graczy jest fanami Judy. Czyli prawie połowa ogółu nie ma nic przeciwko fajnie pokazanym osobom homo.
  3. Jeśli Assassyn okaże się być dobrą grą, to nawet kosmita w roli samuraja nie popsułby sprzedaży.
  4. Kampania reklamowa, to często drugie tyle, co produkcja. Ale to już inny rodzaj kosztów. Zlecanie podmiotom zewnętrznym części prac jest równoznaczne z powiększeniem zespołu o kolejne osoby. A kapela do audio, jeśli firma nie ma własnego muzyka to paręset tys. $.
  5. W kosztach produkcji, tak naprawdę liczy się tylko jedna pozycja - płace pracowników firmy. W zachodnich realiach, wystarczy, że przemnożysz 15 tys. $ brutto (czyli pełne obciążenie pracodawcy) x 12 miesięcy x wielkość zespołu x ilość lat w produkcji. Taki Baldurs Gate 3 kosztował krocie - przy 400-tu osobowym zespole i 6-ciu latach produkcji, było to 300-400 mln EUR.
  6. Zwykle jest ta informacja, przynajmniej we wszystkich grach Ubisoftu. Na samym początku zawsze są zapisy o tym, że grę tworzył wielokulturowy zespół złożony z osób o różnych poglądach i tożsamościach seksualnych.
  7. Grałem przez kilka lat w Gwinta online. Gra wg mnie świetna, nie bardzo rozumiałem powszechne narzekanie na nią i stopniowy odpływ graczy. Problemem fundamentalnym był fakt, że CD Projekt, mimo wielu prób, nie potrafił zarabiać na Gwincie - nad grą przez lata pracowało do 100 osób generując olbrzymie koszty stałe.
  8. tgolik

    Cyberpunk 2077

    Na pewno trzeba pograć kilkadziesiąt godzin w podstawkę, zanim będzie można/warto przenieść się do Dogtown.
  9. tgolik

    Cyberpunk 2077

    Zaczynasz od podstawki, dodatek możesz kupić więc później. Ale chyba obecnie najtaniej jest kupić Ultimate Edition.
  10. Bić? Za co, sprzedała się dopiero 1/3 egz Cyberpunka, jesteś więc i tak w awangardzie.
  11. Wiem, że już sprostowałeś. Ale i tak dałeś ponieść się tłumowi. W Night City na ulicy trudno znaleźć osobę "normalną" w naszym rozumieniu a ta pani ma pracować w Ameryce właśnie przy CP 2077.2 Wiedźminem 4 natomiast zajmuje się ekipa polska, choć oczywiście jej trzon stanowią ludzie odpowiedzialni za świetny Phantom Liberty. Co ciekawe, w dodatku do Cyberpunka ilość postaci i wątków które można by okreslić zaimkami, jesli dobrze pamiętam, jest znikoma. Szczególnie w porównaniu do podstawki.
  12. Złe zakończenie, to dla Ciebie dramat? W literaturze to codzienność. Życie to nie jebajka, życie to jebitwa..
  13. Tak, wiem. Jednak budując sprzęt pod 4k@120, ultra + RT, szukam bardziej specjalistycznych testów.
  14. Nie potrafię teraz znaleźć. W Tych testach jest różnica, choć nie tak duża. W 1% low, czyli najbardziej mnie interesującym parametrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...