Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z routerem ZTE MF-256K. Usługa netbox. Pomimo dobrego sygnału(prędkość powyżej 100mb down i 40mb up) router gubi zasięg i zrywa połączenie. Czasem muszę robić reser. Sytuacja powtarza się co około pół godziny. Router i karta były juz raz wymieniane. Problem pozostał

Opublikowano

Dobrze to nie wygląda.

 

Twoja sieć bezprzewodowa znika z listy dostępnych sieci?

Router restartowałeś czy RESETOWAŁEŚ żeby naprawić problem?

Jaka karta była wymieniana, przecież nie w telefonie czy w Miboxie?

 

Z ciekawości bym przetestował czy połączenie kablowe działa w tym momencie jak znika WiFi

Możliwe, że router się restartuje i ma problem z poprawnym uruchomieniem.

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...