Mar_ass Napisano August 26, 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano August 26, 2021 Mam problem z routerem ZTE MF-256K. Usługa netbox. Pomimo dobrego sygnału(prędkość powyżej 100mb down i 40mb up) router gubi zasięg i zrywa połączenie. Czasem muszę robić reser. Sytuacja powtarza się co około pół godziny. Router i karta były juz raz wymieniane. Problem pozostał Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoMir Napisano August 26, 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano August 26, 2021 Rozumiem, że na każdym urządzeniu, w tym samym czasie pojawia się informacja o rozłączeniu z siecią WiFi? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mar_ass Napisano August 27, 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano August 27, 2021 Tak. Mam podłączony telefon oraz miboxa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsyhoMir Napisano August 27, 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano August 27, 2021 Dobrze to nie wygląda. Twoja sieć bezprzewodowa znika z listy dostępnych sieci? Router restartowałeś czy RESETOWAŁEŚ żeby naprawić problem? Jaka karta była wymieniana, przecież nie w telefonie czy w Miboxie? Z ciekawości bym przetestował czy połączenie kablowe działa w tym momencie jak znika WiFi Możliwe, że router się restartuje i ma problem z poprawnym uruchomieniem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się