Mar_ass 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Mam problem z routerem ZTE MF-256K. Usługa netbox. Pomimo dobrego sygnału(prędkość powyżej 100mb down i 40mb up) router gubi zasięg i zrywa połączenie. Czasem muszę robić reser. Sytuacja powtarza się co około pół godziny. Router i karta były juz raz wymieniane. Problem pozostał
PsyhoMir 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Rozumiem, że na każdym urządzeniu, w tym samym czasie pojawia się informacja o rozłączeniu z siecią WiFi?
Mar_ass 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Tak. Mam podłączony telefon oraz miboxa
PsyhoMir 1 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Dobrze to nie wygląda. Twoja sieć bezprzewodowa znika z listy dostępnych sieci? Router restartowałeś czy RESETOWAŁEŚ żeby naprawić problem? Jaka karta była wymieniana, przecież nie w telefonie czy w Miboxie? Z ciekawości bym przetestował czy połączenie kablowe działa w tym momencie jak znika WiFi Możliwe, że router się restartuje i ma problem z poprawnym uruchomieniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się