arhr Napisano November 17, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano November 17, 2016 Pracuję na co dzień w serwisie komputerowym w Krakowie. Mamy różnych klientów: furiatów, spokojnych itd. Różne typy charakterów. Wiem, jak istotne jest podejście, aby rzeczowo i spokojnie wytłumaczyć co i jak i dlaczego to tyle kosztuje. I aby klient zdecydował się na nasze usługi. No właśnie czy takich umiejętności miekkich jak nawiązania dialogu, rozmowy, zdolności interpersonalnych, negocjacyjnych można się nauczyć? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozz Napisano November 18, 2016 Zgłoś Udostępnij Napisano November 18, 2016 Oczywiście że można. Wszystkiego można się nauczyć... Pytanie czy będziesz to robił przez internet czy na jakiś kurs. Przez net dobre efekty z własnego doświadczenia mogę polecić Strefę Kursów. Ewentualnie patrz tutaj: https://akademiasokrates.pl/szkolenia-dla-firm/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejewskim Napisano May 5, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano May 5, 2017 witaj. dla branży informatycznej dobre by były szkolenia z bezpieczeństwa informacji. W wielu miastach są organizowane jak np. tutaj w malon group - to akurat szkolenia we wrocławiu, ale jak zorganizujesz większą grupę to na pewno przyjadą do Ciebie. Ja byłem rok temu i bombowo przeprowadzili. Polecam, ale też możesz poszukać wśród innych organizatorów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adela Napisano November 23, 2017 Zgłoś Udostępnij Napisano November 23, 2017 Na pewno każdemu niezależnie od tego jaki zawód wykonuje przyda się szkolenie z negocjacji. Bardzo dobre szkolenie z tej tematyki prowadzi firma Academy of business: https://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/negocjacje,110/ Bardzo ciekawe i bardzo profesjonalne. Wbrew pozorom każdy z nas uczestniczy w procesie negocjacji prawie każdego dnia. Warto cały czas się szkolić i pogłębiać swoją wiedzę. Tak naprawdę nigdy nie wiadomo kiedy nam się to przyda. Najbardziej przydatne jest szkolenie tzw kompetencji miękkich. Warto nauczyć się radzić sobie ze stresem, zarządzać czasem, pracy w grupie, asertywnością. Są to niby cechy, które każdy z nas chwali się, że posiada a tak naprawdę niewiele osób właściwie radzi sobie np z presją czasu czy pracą w stresującej sytuacji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sido107 Napisano May 28, 2019 Zgłoś Udostępnij Napisano May 28, 2019 na początku załóż sobie konto na darmowym hostingu, skorzystaj z darmowych szablonów magazynowych lub innych i pobaw się nimi. Oczywiście mówię o wordpress Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się