Gość Wojtek Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Witam,mam problem z świeżo zakupionym laptopem firmy lenovo Y70-70.komputer ma zaledwie miesiąc i pięć dni,po kilku dniach od zakupu komputer wyłączył się i nie reagował na żadne bodźce.po wymianie płyty głównej bo okazało się ze się spaliła komputer odebrałem po dwóch tygodniach,facet w serwisie ręczył ze grać i już nic się nie będzie działo po czym komputer znów się wyłączył i przejawia podobne objawy.prosze o pomoc bo średnio mi się widzi oddawać laptopa znów na gwarancje ponieważ on dłużej jest w serwisie jak w domu a nie wydałem pieniędzy żeby tam leżał Pozdrawiam
Gość Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Hey. proponuje oddac ponownie na gwarancje!!! wkoncu od tego ona jest! jak to sie mowi do 3 razy sztuka jesli usterka ponownie sie pojawi masz prawo zarzadac wymiany na nowa sztuke. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi