Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pograłem ostatnio, chwilę kampanie, później multi i jak zwykle chaos a jest tylko 12 osób. Ten nowy movment jest powiedzmy ok, ale nie czuje że to jakis game-breaker.

Optymalizacyjnie to chyba jest coś nie tak. Dałem sobie preset na low, 1080p, fov120 i z DLSS przy 140fps grafa jest prawie na limicie. Gra jakoś ładnie nie wygląda ale działa dość słabo.

Ja wiem że 2080Ti to już jest słaby, ale BFV czy ostatnio Delta Force jest w stanie wypluć te 140+ bez zadyszki na srednio-wysokich detalach.

Chyba że to wersja z GP i coś nie tak jest ustawione. 

Opublikowano
Dnia 30.10.2024 o 21:22, copyname napisał:

Ja zacząłem w gamepass i póki co takie se. Liczyłem na jakiś efekt wow, bo ostatnio COD jaki grałem to chyba Black Ops 2. A tu ciągle ta padaka. :E

 

Dnia 31.10.2024 o 02:43, ODIN85 napisał:

Mało efektownych skryptów w singlu i dalej nie wiem po co te otwarte mapy dają. Nie tego oczekuję od Coda. Mają być efektowne zamknięte misje i to by mi wystarczyło.

Zawsze lubiłem pograć w singlowe Call of Duty ale widzę że od kilku już części idzie to w złym kierunku. Dobrze że tego nie kupiłem a do multi mam MW3

Opublikowano

A mi ten nowy movement w ogóle nie pasuje, myślałem że na padzie i tv popykam sobie tak od biedy ale więcej frustracji jak radości więc odpuściłem ale na k+m też dla mnie licho

Opublikowano

jakoś sobie ostatnio ustawiłem,wszystko na low poza teksturami, z dlss daje rade te 120fps w wiekszosci wypadkow wypluc wiec da sie grac.

Zapomnialem calkiem o HC,  tam moge sobie pograc, jest bardziej spokojniej bez takiego chaosu i daje rade cos tam ustrzelic czasami ;)

Opublikowano

W coda już z 15 lat nie grałem. Tutaj ta kampania nawet nie najgorzej wygląda.

Opublikowano

Aktualizacja Call of Duty: Black Ops 6 rozwiązuje problemy z czarnym ekranem i innymi błędami

 

Gracze Call of Duty: Black Ops 6 muszą poczekać jeszcze kilka tygodni, zanim otrzymają pierwszą aktualizację sezonową, ale Treyarch nadal wprowadza ważne poprawki błędów. Najnowsza aktualizacja rozwiązuje niektóre problemy, takie jak czarne ekrany, które pojawiają się graczom podczas zamykania niektórych exploitów, usuwania mapy z puli map zainfekowanych, rozwiązywania błędów postępów i nie tylko.

Gracze, którzy mogli napotykać ekran, z którego nie mogli się wydostać podczas dołączania do meczów publicznych lub prywatnych, mogą teraz odetchnąć z ulgą. Studio twierdzi, że udało mu się rozwiązać problem zarówno w trybie gry wieloosobowej, jak i Zombie. Następnie, opcje skalowania DLSS i DLAA powinny teraz działać poprawnie, gdy zostaną wybrane z menu ustawień grafiki dla użytkowników Nvidii.

 

Oto pełna lista zmian i poprawek, udostępniona przez Treyarch:

Spoiler

Stabilność

Naprawiono usterkę, w wyniku której niektórzy gracze mogli napotkać ekran podczas wczytywania publicznego lub prywatnego meczu zarówno w trybie wieloosobowym, jak i trybie zombie.

Ustawienia

Rozwiązano problem występujący przy próbie wybrania DLSS lub DLAA w opcjach skalowania.

Interfejsu użytkownika

Naprawiono problem z powiadomieniem o odblokowaniu diamentowych odznak mistrzostwa.

TRYB WIELOOSOBOWY

Mapy

Usunięto Dolne Miasto z puli map zainfekowanych.

Tryby

Dodano opcję Zainfekowany do wyboru trybu gry prywatnej.

Naprawiono błąd w trybie "każdy na każdego", który sprawiał, że punktacja była oparta na łącznym wyniku, a nie na liczbie punktów eliminacji.

Naprawiono błąd w trybie Search and Destroy, który sprawiał, że gracze mogli ślizgać się zbyt daleko podczas rozbrajania lub podkładania bomby.

Broni

Naprawiono błąd, który powodował, że dodatek Slug do strzelb zadawał nieprawidłowe obrażenia.

Postęp

Naprawiono błąd, który powodował, że wyzwania wymagające zabójstw z nurkowania nie były przyznawane prawidłowo.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z UAV.

Naprawiono problem ze stabilnością zarażonego podczas zdobywania medali.

Naprawiono problem ze stabilnością podczas korzystania z profitu Czujność.

ZOMBIE

Rozgrywka

Zamknięto exploit, który pozwalał graczom na ponowną aktywację GobbleGums na czas.

Wrogów

Specjalni i elitarni gracze, którzy zginęli w wyniku serii wyników, nie będą już upuszczać przedmiotów.

Terminus

Usunięto błąd, który pozwalał graczom blokować zombie drogę za pomocą tratwy taktycznej.

Wodospad Wolności

Naprawiono błąd, który uniemożliwiał użycie serii wyników po ukończeniu głównego zadania.

Naprawiono błąd, który powodował, że gracz pozostawał w trybie obserwatora, gdy umierał po ukończeniu głównego zadania.

Stabilność

Naprawiono problem ze stabilnością podczas zmiany ulepszeń polowych.

Dodano różne poprawki stabilności po stronie serwera.

Interfejsu użytkownika

Dostosowano limit rund w interfejsie z 256 do 999.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Co za glupie porownanie 
    • #Warzone sezon 1. Będzie osłabiony sbmm, podobnie jak w BO7 Częstszy balans broni. Zmiany kategorii i balansu perków. NERF Aim Assist Nowe tryby czasowe (LTM): Amped BR (tylko weekendy) oraz High Octane BR Rebirth Island: zimowe odświeżenie (Sezon 02)    
    • Tak, teraz widzę. Myślałem że to ta sprawa o której suchy pisał. Wybacz  
    • Dokładnie, ale to dalej bardzo dobre karciochy, więc można sobie na nich jeszcze siedzieć. Ja myślałem o 5070TiS, ale chyba można zapomnieć. Teraz mi chodzi po głowie, czy może nie kupić jakiejś 5070Ti/5080 na wszelki wypadek, bardziej bym się skłaniał ku 5070Ti. Niby jeszcze mi 12GB pamięci nie brakło, ale jak ma coś pójść nie tak i ceny pójść znacząco w górę Szkoda mi tylko wymieniać kartę dla samej pamięci i tylko 25% wydajniejszą, bo fanu z tego nie będzie  Troche tak, zwłaszcza jak Ty siedzisz dość długo na jednej karcie. Ale to jest patologia w wykonaniu nvidii co oni wyprawiają z tą pamięcią. 5060Ti, która jest w rasterze 25% wydajniejsza od 5 letniej 3060Ti ma tyle samo pamięci co 5080, gdzie 5080 z miejsca powinna mieć 24GB. Już nie mówiąc o 4060Ti 16GB i 4070Ti 12GB.
    • Wkleiłem @DaveCam Nawet cytowany @Jardier zachował się prawie tak samo niekonkretnie. Mam ci wyszukać wszystkich żeby zaspokoić twoje ego ? Chyba obaj nie wypełzliśmy spod jutubowego kamienia.   Wkleiłem linki twórców, którzy uważam że coś wnoszą, testują głębiej James Baldwin, @GamersMuscle     Zaraz zaraz, ja narzekam ? Narzekają wszyscy których nadzieje nie zostały spełnione. A potwierdzeniem tego punktu widzenia mają być jutubowe opinie. No to punktuję co to za osobistości będące autorytetami.   Jak jeżdżą w kółko w ukochany iRacing ... dobrze. Jak przejechali się w PMR i zjechali go od góry do dołu ... też dobrze. Jak zwracam uwagę, że to nie ma żadnego znaczenia ... już nie dobrze.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...