Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w przypadku problemów z łącznością NFC można odsyłać telefon na gwarancję?

 

Problem z płatnościami NFC jest chroniczny. Gdyby to się zdarzało raz na tydzień lub w jednym konkretnym terminalu to można by przymknąć oko, ale notorycznie terminale (w wielu miejscach) nie chcą akceptować płatności i czasami trzeba kilka razy przykładać telefon żeby złapał. Czasami w ogóle się nie uda. Dla kogoś kto korzysta z takiej funkcji kilka razy dziennie robi się to uciążliwe i bardzo chciałbym się pozbyć tego telefonu.

 

W moim rozumieniu wszechświata taka wada jest niezależna od użytkowania, bo przecież nie mogłem uszkodzić tego nadajnika. Telefon ma prawie rok a wada występuje od samego początku. Dodatkowo mam wrażenie że występują zbyt niskie prędkości po WiFi oraz internecie mobilnym, ale to już ciężej udowodnić. 

 

Jeśli ktoś miał podobne problemy i zna się na temacie to chętnie posłucham porad.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...